1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIA World Rally Championship.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 3 okt 2009.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    [​IMG]


    [gb] FIA World Rally Championship.[/gb]


    Ontwikkelaar: Milestone
    Uitgever: Black Bean Games
    Genre: Rally
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: 1
    Opties: online
    Releasedatum: 2010
    Officiële Website:



    [gb]Informatie=(/gb]

    Fans of the FIA World Rally Championship will soon be able to get closer to the action after it was announced today that a new official WRC console game is now under development and scheduled for launch in 2010.

    The agreement with leading Milan based publisher, Black Bean Games, will see the WRC game available across the world for the first time on PlayStation®3, Xbox360® videogame and entertainment system from Microsoft® and PC formats. Black Bean Games, and their in-house development studio Milestone, have an excellent track record of successful motorsport games including the SBK Superbike championship and MotoGP.

    The new official WRC game will provide the sport with major promotional and commercial opportunities, which will continue to grow the reach and appeal of the WRC on a global scale.

    Simon Long, ISC CEO, said: “The official WRC game will engage a whole new audience for the sport and we’re tremendously excited at the opportunities to grow our fan base and the profile of the WRC. It provides a hugely powerful touch point for us in which to showcase the WRC to consumers, and it will be the most realistic and playable rally game of all time. We chose to work with Black Bean Games because they have a proven track record making top level games with the official license in two-wheel motorsport.”

    Virgilio Bixio, Black Bean Games President, added: “We are particularly proud to bring the WRC franchise back into the videogames arena after so many years of absence. Milestone has been working hard on this title and our expectations are really high. We will be able to provide the utmost competitive title that will provide extremely positive results. Furthermore, Milestone’s work is enriched by the overwhelming support we have received from the WRC community.”

    The official WRC game agreement was secured by ISC, the exclusive worldwide media and commercial rights holder for the FIA World Rally Championship. ​

    [gb]Screenshots=(/gb]



    [gb]Filmpjes=(/gb]



    [gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]



    [gb]Verder=(/gb]

    Heel tof!! \o/
    Nog geen officiële naam bekend dus dan maar deze naam.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Yeah, goed nieuws! Hopelijk een echte racer :cool:
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopelijk maken ze het ook realistisch. Denk het eigenlijk wel want het zal niet zoals Dirt worden denk ik. :)
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Milestone = zo realistisch als maar kan in een game, met hun simulatie gehalte. Bedoel ik speel zelf al een tijd hun motorgames, en die zijn echt qua simulatie koning! Ben erg blij dit te lezen dat het van hun komt, wel is het zo dat ze eerst voor gameplay en daarna graphics gaan, een aanpak die niet iedereen tof kan vinden.
     
  5. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    EINDELIJK \o/ een sim rally game _O_
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Super!! :D
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    YEEEEEEEEEEEEEEEE. hier wacht ik al jaren op. eindelijk!!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik speel nooit motorgames maar ken ze wel bij naam. Hopelijk kunnen ze het realisme overzetten in een autogame. Maar ik heb er een positief gevoel bij. :)
     
  9. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
  10. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Rally, geweldig! Heb Dirt met plezier gespeeld, maar ik vind het nu wel weer tijd voor een Rally game die ook echt alleen maar over Rally gaat. :) Ben in ieder geval benieuwd!
     
  11. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Yeah! krijg er nu alweer zin in (die goeie ouwe ps2 tijd). :D
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Realistischer dan Richard Burns Rally? Bijna onmogelijk maar als het ook maar in de buurt komt van RBR dan ben ik tervreden. Woest raggen met een C4 of een Focus en hopelijk ook nog wat S2000's en S1600's in het spel!

    Als ze deze gameplay kunnen evenaren dan is dit een must-buy voor mij:

    [yt]OdSPHFqplfA[/yt]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2009
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Als ze daadwerkelijk de simulatie zo omzetten vanaf hun motoren games naar deze, nou dan kan ik je vertellen dat je je hart vast mag houden en WRC4 er niets bij zal zijn van de PS2. Richard Burns heb ik niet gespeeld helaas, maar ik geloof graag je woord.

    Mijn verwachtingen zijn nu ook heel hoog, en de uitspraak die ze nu al geven laat me al watertanden.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    RBR is geniaal. Speel het nog redelijk vaak. Meestal nadat ik WRC op Eurosport heb gezien. ;) Maar ik denk dat het niet zo realistisch gaat worden maar iets minder. Maar dan blijft het nog zeker realistisch. :)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Praten we dan over RBR op de PC of op de Xbox360? Want ik blijf het zeggen, een simulatie racer kan gewoon niet gemaakt worden op een console.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Beide.

    En inderdaad, in RBR is met het pookje bijvoorbeeld een Corolla WRC erg moeilijk te besturen op hoge snelheden door flat en easy bochten. Die is ontzettend nerveus dan. Maar dat geeft best een kick en met al je concentratie kan je donders hard over de proeven heen. Ook met een knuppeltje. Ondanks dat het met stuurtje nog vetter is.

    En ik ben RBR ook weer wat intensiever aan het spelen de laatste tijd op de Xbox. Hybrid, speel jij nog met de orginele physics? Zo ja, kijk eens wat je op Jeux Plane met een stock 206 WRC kan halen. Ik heb 5'43.31. (< wat trouwens ook vet is aan RBR, die proeven duren niet 2 minuten ofzo, maar Noiker in Japan duurt gewoon een volle 8 minuten!! Zo zijn er nog zat van een minuut of 5, 6 e.d.)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee ik heb de nieuwe Physics. Zal kijken of het makkelijk terug te zetten is. Dan probeer ik het wel even. :)
    Maar als je een race spel wilt hebben waar je achteraf echt trots op jezelf bent en gelijk 20x de replay gaat kijken, dan is het wel altijd bij een rally game.
    Damn wat is het soms close. :D
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tot zover ik weet heeft Milestone nog geen autogame gemaakt, en deze zou dan hun eerste worden maar 100 procent zeker weet ik het niet. Wel kan ik zeggen dat deze developer hun games maakt uit passie, en hoe hun dat zelf willen. Persoonlijk zie ik hun simulaties niet echt als games, die motoren games van hun moet je echt spelen met passie en toewijding en vereisen een lange leer curve.

    SBK09 van hun is heel realistisch, maar 'Super bikes - riding challenge' gaat nog dieper die 'Tourist trophy' totaal wegblies. Nu denk ik wel dat ze voor de console aanpassingen zullen maken voor de moeilijkheids graad, maar voor de rest denk ik dat deze echt heel serieus word.
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    oh shit.. is V8 superstars ook niet van milestone? dat is een zeer matige budget game en dat schept dan weer wat minder hoop voor deze rally game.
     

Deel Deze Pagina