Het ziet eruit alsof het best aardig stuurt, maar die teksten horen er niet in inderdaad. Ja, bij een equipe die net hun 1ste rally rijdt kan dit, maar niet als je in de Focus van Hirvonen zit. Zitten er geen SSS's in? Een Sapporo Dome of een Circus Maximus stage lijkt me wel lachen
Ha-ha? Ziet er uit als een leuke mix tussen simulatie en goede bespeelbaarheid. Alleen die navi is een beetje irritant, maar denk wel dat dit hem wordt.
Het ziet er in ieder geval al heeel veel beter uit als die v8 shit, dus dat is een goed ding. alleen is die navi een beet irritant ja.
Die Cockpit-Focus cam (Waarbij je wel het frame van je raam ziet maar niet je stuur enzo.) Is iets wat ik al een tijdje wil zien in racegames, Helaas ben ik bang dat deze game mij echter te arcade gaat worden.
Ziet er goed uit. Even kijken of ik deze ga halen. F1 2010 en GT5 worden namelijk al een no-brainer. Dus deze erbij wordt misschien teveel van het goede. Wanneer komt ie uit?
Zag dit topic pas vanmiddag . Heb de game toen direct maar gepre-orderd bij GH, in een soort opwelling. Ik ben benieuwd!
Demo staat op marketplace! http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8024c5307dd/?of=1
Zonet even de demo geprobeerd, Wil er eigenlijk geen woorden aan vuil maken. Ik sluit nog liever mijn oude xbox aan en stop er Colin McRae Rally 04 in dan dat ik dit spel aanschaf.
Ik sluit me hier bij aan. Grafisch gelijk aan vorige generatie, gameplay tja zwak auto glijd over de baan. Zeer zwakke game. Pure tijd verlies deze.