1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIA World Rally Championship.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 3 okt 2009.

  1. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    "Permanent four-wheel drive with M-Sport designed active centre differential. Pi electronic differential control units. M-Sport / Ricardo five speed sequential gearbox with electro-hydraulically controlled shift. M-Sport / Sachs multi disc carbon clutch."

    Die info staat all over the internet :)
    De 307 WRC heeft zelfs nog een 4-bak gehad.
     
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zeer vermakelijk spel voor de raceliefhebber:D
    De handling per raceklasse en per ondergrond verschilt echt enorm!
    In het begin lijkt het vrij moeilijk en voelt het vrij arcade aan, maar niets blijkt minder waar!
    In je career mode begin je met de laagste en langzaamste klasse en je snakt er gewoon naar om hogerop te komen! De lage cijfers die dit spel krijgt zijn erg onterecht als je het mij vraagt..
    De graphics zijn weliswaar geen 10, maar het is ook zeker niet storend:confused:
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Blijkbaar wordt er alleen beoordeeld op graphics, maar het speelt echt lekker.
    Voor iets meer dan 3 tientjes kan je dit spel al aanschaffen op Gamehubs.com;)
     
  4. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel zelf op de een of andere manier een slag lekkerder spelen dan de demo en op basis van de gameplay en de besturing zeker het aankopen waard!

    Ik denk dat de reviewers de waardes ook baseren op bijvoorbeeld de statische careermode. Ze hadden wel eens iets meer mogen doen met rijders en teams uit het WK zelf.
    Nu draait het alleen om het rijden in een auto, voor mij meer dan prima, maar kan me voorstellen dat het een minpunt is voor een reviewer.
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Heb hem ook.

    op mediaoffer staat hij ook goedkoop trouwens.


    Spel rijdt goed, maar grafisch is het soms echt schrikken. Snelheidsgevoel is wel sensationeel op sommige tracks.

    Ik vind het een aardig spel om gewoon af en toe even een uurtje te spelen.
     
  6. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de career net helemaal uit. Nu nog wat van die achievement-kampioenschappen (single player, hot seat en online) en dan staat ie alweer op 1000g.

    Achteraf is het wat mij betreft toch een succesgame. De handling is erg lekker. Het is gewoon gemaakt om lekker te knallen. Als je de schoonheidsfouten voor lief neemt en de saaie menu's etc. ook dan heb je er wat mij betreft een goede game aan.

    In het begin stoorde ik me vaak wel aan de timing van de notes, maar gelukkig kun je ze instellen zodat ze eerder komen. Sindsdien weinig problemen meer mee gehad.
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Is dit spel goed te besturen met een controller/stuur? Welke manier van besturen geniet bij dit spel de voorkeur?
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het stuur, maar met allebei kan het prima. Het is wel even wennen. Lees mijn review al wil je wat meer informatie.
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Thnx voor je reactie! Zal het eens even opzoeken en doorlezen!
     

Deel Deze Pagina