Ik zat ook nog te wachten. een overzicht van wie nu allemaal mee doet en de stand zal toch wel wat handiger zijn.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=79563 hier staan de deelnemers en de tabellen en de uitslagen ik ga de rest aanvullen en verbeteren nu
ik heb ook wel zin om mee te doen aan de competitie. (als het nog gaat tenminste) gamertag: Sunz3r0 team: spanje
ike je kunt nog meedoen ik ken nog iemand die ook nog mee kan doen dan hebben we 11 man dat is al iets he
colnago/ gamertag: FreakyOliver BE/ team: classic team. n.e.r.d/ gamertag: pharrelshell / team: classic team. Boulogneboy/ gamertag: Ultra NL/ team: Portugal. KeeperKim / gamertag: keeperkim / team: Braziliƫ perfectbas / gamertag: BaZZaa / team: italie. Y3LLoW NL / gamertag Y3LLoW NL / team: frankrijk. Maen machine / gamertag: Maen machine / team: brazilie IlmaNL / gametag ILMA70NL / team : Brazilie dialogical / gamertag: BLOODY APRON / team: Brazilie $unz3r0 / gamertag: Sunz3r0/ team: Spanje okki3 / gamertag: okki3 / team: italie. dat zijn de deelnemers meer gaan we niet meer aannemen. dus de inschrijvingen zijn nu gesloten invite idereen maar en veel plezier jongen en msh meisjes http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=79563 hier staat de uitleg moet alleen de 2 laatste nog toevoegen dat ga ik straks doen
Thread sticky gemaakt. Voortaan even laten weten wanneer je een nieuw toernooi/competitie start colnago.
Net tegen Keeperkim gespeeld. Leuke partij. Keeperkim kwam meteen guns blazin, volop in de aanval. We hadden ook last van lag dus ik moest ff goed opletten. Kwam vrij snel met 1-0 achter te staan. Eind van de eerste half kreeg ik goeie kans, doorgebroken speler alleen op de keeper af. Roberto Carlos dacht " not in my house" en besloot mn speler neer te halen. Rode kaart. Vrije trap leverde niets op. 2e helft besloot ik iets aanvallender te spelen. Lag was ook wat minder. Kwam snel op 1-1 te staan. rest van de wedstrijd kregen we beide veel kansen maar wisten niet te scoren. Uitslag dus 1-1
bwa. maar tegenwoordig is wel de lag niet te doen hoor. de voorbije week twee keer zo hard lag dat het spel gewoon tielt sloeg en mijn console ook. zou dit normaal zijn?
jij ook al zal dan aan de server van ea liggen. want ik speel sp en nooid heb ik een vastloper gehad en online door de lag die zo hevig is wel soms
Vond de lag daarstraks nog meevallen eigenlijk, bij mij ist de laatsten tijd meestal erger. Ik speel met telenet dus denk ook ni dat het daaraan ligt. Was daarstraks idd leuke partij. Allebei inderdaad veel kansen verprutst. Had evengoe 4-4 ofzo kunnen zijn.