Ik heb 'm ook. Best verslavend spel eigelijk. En grafisch was het ook boven mijn verwachtingen. Toch handig die 3 cores, onder het laden van een wedstrijd of gewoon als je het spel opstart kun je gelijk in een kleine arena spelen 4 man tegen 1 keeper
toch vind ik m niet verkeerd spelen (ja ja hier zit een pes fan..) oke de tegenstander doet soms wel raar net als op de xbox versie maar de animaties zijn strak (maak maar eens een sliding op de tegenstander het ziet er gewoon goed uit!) nu ik heb gehoord dat het nederlands elftal er best goed uit ziet ga ik toch twijfelen... (ook om dat ik zo juist pes op de xbox 360 gespeelde heb en hem absoluut niet meer kan spelen omdat ik het zwarte knopje zoo mis!
Fifa 06 Rtwc ziet er wel echt super uit.... Alleen 1 heel groot minpuntje waarom ik hem niet ga kopen...en dat is dat je alleen maar landen als team kan kiezen....Wat ik vind wat ze eigenlijk moesten doen is dat teams en optie's van Fifa 06 van de xbox1 met de Grafische mogelijkheden van de 360 Dan zou ik hem gelijk vandaag in huis halen
Kijken of ik tijdens het WK wel beschik over een xbox 360 ik denk het wel. dan haal ik zeker wk 2006 die vast wel komt
nog iets : ik heb ergens gelezen dat het nederlands team niet origineel is (niet dat ik voor ned. ben ofzo...) omdat ze nog geen contract hebben. is dit waar?
ah dus toch (want ik hou niet van teams met valse namen enz...) het was zeker een slecht boekje waar het instond
ik ga toch nog even wachten omdat ik online toch kansloos ben, en je dit spel toch speelt voor xbox live!
Hoe unlock je achievement nummer 3 en 4???? Je moet blijkbaar in de create mode de league winnen en het andere achievement de knock-out fase... Wel, ... dit dus paar keer gespeeld en krijg de achievements niet unlocked !!! Kan iemand me verder helpen ofzo?????? Alvast bedankt...
dat dacht ik eerst ook, maar het zwarte en witte knopjes zijn er nog gewoon hoor.. het zijn nu de schouderknoppen van de 360 controller
Oh, das wel jammer. Maar als ik die demo hoor, hoor ik wel Italiaans stadion commentaar die de namen van de spelers enzo opnoemt. Dat is dan wel weer stoer gedaan. Kan iemand nog vertellen hoe nou precies die modes werken? Ik vind het zo'n raar verhaal dat je een aparte kwalificatieronde en een aparte groepsronde hebt? Kan je online ook een kwalificatietournooi houden of is er alleen een friendly mogelijk?
Net ook maar ff gekocht, vooral voor 't online gebeuren .. Mjah eerst ff al die archievements unlocken speelt niet slecht voor een fifa-spel
heb net de deom gespeeld en de graphics zijn heel mooi en de gameplay is ook goed (zelfde als normale fifa2006)