[XOne] Fifa 06 Rtwc

Discussie in 'Games' gestart door mars15, 3 okt 2005.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn barre tijden voor Electronic Arts. Eerder deze week raakte bekend dat de grootste spelletjesmaker ter wereld vijf procent van het personeel ontslaat, nu komt het bedrijf ook met tegenvallende winstcijfers voor de dag.

    In het vierde kwartaal van 2005 boekte EA een winst van 259 miljoen dollar, of 31 procent minder in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Toen noteerde het bedrijf nog 375 miljoen dollar winst. Ook de omzet kreeg klappen en viel met 11 procent terug tot 1,27 miljard dollar. In het laatste kwartaal van 2004 verkocht de maker nog voor 1,43 miljard dollar aan games.

    De uitgever van populaire titels als Need for Speed Most Wanted, FIFA 06, Harry Potter & the Goblet of Fire, The Sims 2 verwacht dat 2006 een moeilijk jaar wordt, in afwaching van de komst van de derde generatie spelconsoles Sony PlayStation 3 en Nintendo Revolution.

    Het bedrijf beklemtoont dat het de grootste uitgever van spelletjes voor PS2, Xbox en pc blijft in Noord-Amerika en Europa. Voor de Xbox 360 heeft EA naar eigen zeggen een marktaandeel van 30 procent in Noord-Amerika en 24 procent in Europa. Voor de PSP is dit respectievelijk 31 procent en 25 procent.

    jah ik verschiet hier niet van.
    altijd uitmelken van de games en voor de 360 alleen flop games
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    vandaar dat ik me 360 prijzen nog niet heb gekregen zeker bah
     
  3. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hoe ik dat achievment van die keague kan vrij spelen heb ze allemaal buiten deze ik heb zojuist een league gespeeld maar krijg hem ni vrijgespeeld moet ik een bepaald aantal teams in die league ofzo hebben
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon de standaard settings nemen.
    je doet new league en direct ok. je mag alleen de moeilijksheidsgraad veranderen
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon instellen op leage en dan minimaal 16 teams en je kan de wedstrijden ook nog instellen, dat je 1 of 2 keer tegen een team wil spelen. Moeilijkheidsgraad maakt dus niet uit.
     
  6. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt dus minimaal 16 teams en mag ik de time settings niet op2 min zetten of moet ik deze op 4 minuten laten hebben jllie dat achievement al ungelocked dan:p
     
  7. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ga ik dus ook doen nu.
    de laatste 2 achievements unlocken en dan mag het spel weg.(dan heb ik tenminste de punten..8))
    zou niet weten wat ik er anders mee moet :{
     
  8. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het spel ik vind het fijn om tegen vrieden te spelen en online vind ik ook wel fijn:D Maar ieder zijn mening hier over ga morgen even die laatste achievement unlocke zodat ik alle punten heb
     
  9. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd wel leuk om tegen je vrienden te spelen maar veder is het spel echt niets waard.
     
  10. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en om hem alleen daarvoor te houden is wat zinloos. (maar goed, ieder zijn eigen mening ;))
    moet btw de laatste dingen nog doen, heb geen 360 meer gespeeld. :p
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Heb het spel nu zelf ook volgende week een 360 dan ga ik is kijken of ik bij de beste van Nl kan komen met fifa 6e :)
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Is het nou mogelijk om net als pes met 2 tegen 2 te spelen op xbox live
     
  13. leonnoel

    leonnoel Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is DNF % bij rtwc 06? (en andere afkortingen...)
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    hoevelheid dat de speler niet heeft uitgespeeld

    ik heb gister 23x op rij gewonnen
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    ben weer 21 wedstrijden ongeslagen met fifa rtwc
     
  16. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is DNF % bij rtwc 06? (en andere afkortingen...)


    Did not finish
     
  17. Bozza

    Bozza Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Mars15. Ik speel zelf ook de laatste dagen heel veel Fifa RTWC online en vind het echt een tof spel. Alleen zie ik jou niet in de lijst staan. Ik zie dat je Gamertag Mars NL is. Is dat ook met Fifa zo of heet je dan anders ofso want ik zie je echt niet lol.
     
  18. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je eens een partijtje wilt spelen wil best er wel een doen.
    KIjken of ik het nog niet verleerd ben heb hem nml al een hele tijd niet meer gespeeld
     
  19. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie geen last dat het spel online af en toe vastloopt???

    21 wedstrijden ongeslagen?? als ik een paar wedstrijden win dan zijn dr altijd van die trieste ventjes die de game verlaten..

    ook heel irritant vind ik die mensen die alleen maar koppend kunnen scoren

    maargoed voor de rest een leuk spelletje en w8en op de opvolger die binnenkomt uitkomt *)
     
  20. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gaat er ook zeker komen bij mij: Fifa world cup.
     

Deel Deze Pagina