Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ow idd stomstom:x

nu moet wingsofgold het ook fixen lekkere actie:p

ik heb net in de xbw cup 3-1 van quaresmaa en 4-1 van PEEZ gewonnen:D
    maar PEEZ is een btje gierig want ik maakte een mooie goal maar mocht em niet zien

ik heb in uitdagingen regio 2 een wedstrijdje met mooie goals en ik dacht: laat ik is een x mijn goaltjes delen:p

de 4-0 is cker de moeite waard maar de 1-0 en 3-0 waren ook lang niet slecht!!

http://www.easportsworld.com/index_enGB.html#video-160760/EA SPORTS World/56990

mmpz de 3-0 doet het niet dus heb ik eraf gegooit

Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  2. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Perongeluk Fenerbahce Gekozen want hij springt direct op naar me favoriete team en ik drukte 2x op A dus nu moet ik steeds tegen moeilijke teams kheb nu 1x 2-1 gewonne en 1 x 3-1 verloren. kan ik dit nog veranderen ? :p me team dus

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, dit kun je wijzigen bij je instellingen in het hoofdmenu.

4. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit be a pro nu wel of niet in de xbox360 versie ? en dit kan alleen offline mag ik aannemen ?

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Be a Pro zit in de Xbox 360 versie. Je kunt dit tegen de computer doen en niet online (5 tegen 5 wat werd gezegt). Het schijnt dat EA hier een update voor aan het maken is zodat we dan online de 'be a pro' modus kunnen spelen tegen elkaar.

6. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klote zeg.

7. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok , be a pro lijkt me wel uitdagend.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is ook erg leuk, als je maar een goeie tegenstander uitkiest. Niet iemand met 1 ster ofzo. Plus dan kun je ook nog op Professional, wereld klasse en legendarisch spelen. Ook kun je Be a Pro gebruiken in de challenge modus.

9. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je een heel seizoen als be a pro spelen ? PSV de eredivisie ?

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee. Dit is alleen mogelijk op de PC.
    Je mist niet veel als je dat seizoen niet kan spelen. Want het woord 'seizoen' past er eigenlijk niet echt bij. Het zijn gewoon een reeks van losse wedstrijden. Je vindt nergens een ranking van hoe goed je ploeg het doet, je kunt dus geen kampioen spelen ofzo want er is gewoon geen seizoen.

Doodjammer dat EA dit zo onafgewerkt heeft toegevoegd. Maar ja, dan moeten we misschien bewondering hebben voor hun marketing plan. Maar zoals ik al zei, misschien wordt dit verwerkt in een patch/update.

11. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja marketing technisch gezien zouden ze er dan ook nog minimaal 400 credits voor vragen :)
    Fifa = Melkkoe van ea

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is zo, maar het hoeft natuurlijk niet. Want volgens mij was dat iets wat ze al hadden afgesproken dat in de game zat, maar het zit er dus niet in. En om er dan voor te betalen..

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren met paar vrienden de hele avond FIFA gespeeld op de PS3. Van 20:00 tot 2:00! :+
    Was cool! :cool:

14. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

riva ,? ps3 ? \o/

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vriend van me heeft er één! :+

16. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje?
    er wordt veel gesproken over het vrij lopen van de aanvaller en hoe ze weg lopen als je ze weg stuurt.
    ze lopen vaak in 1 rechte lijn naar het doel maar ik weet het niet zeker maar er is mij wat op gevallen.
    als je tijdens het bewerken van je opstelling de aanvallende actie van je spitsen toe kent, 2 stuks dus ,komt dat niet overeen met de RB? (wegsturen van de speler)
    actie 1 is dus 1x drukken (RB)
    actie 2 is dus 2x drukken (RB)
    tijdens wat aanklooien in een wedstrijd zag ik dat het poppetje van richting veranderd als ik nog 1x drukte na het wegsturen .
    nou ja mischien heb ik het verkeerd hoor.

Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  17. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie snapt deze achievement 42.

Extra bonus
    As the Lead Profile in a single player game win by 2 goals in Extra Time on World Class.

ik had gedaan wat er stond maar k kreeg geen achievement

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet de gehele wedstrijd 0-0 staan. Dan komt er in de 90'ste minuut extra tijd. Dan moet je de 1-0 & de 2-0 scoren. En dit natuurlijk op Wereld klasse.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb al ruim meer dan 100 xbox live ranked matches gewonnen maar ik krijg die achievement niet:confused: weet iemand hoe dat komt?

zojuist trouwens een perfecte online goal gemaakt:D

ik heb de bal met de linksmid, doe een 1-2tje met de linksvoor,
    krijg de bal dus terug en geef hem bijna meteen voor. hij komt 2de paal en ik kom hem met mijn rechtsvoor terug op de spits die em met een halve volley afmaakt:D

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  20. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is dat dus ook zo ik heb iets van 80 wedstrijden gespeelt (0nline) en 55 ervan gewonne maar toen ik de 50 haalde kreeg ik ook geen archievement weet iemand hoe dit komt ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina