1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ach, het gaat erom wat je zelf vindt van je games. Nog 10 punten en ik sta in de top 10.000 ^^

2. besse701

besse701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen allemaal,even een vraag, wat is het geheim van dit spel want als ik hoger speel dan semi pro word ik helemaal weggetikt,iemand wat tips?

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Veel rond tikken, kijken waar je het beste naartoe kunt spelen en probeer zoveel mogelijk meters te pakken als je kunt.

4. Apartment

Apartment Villa

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt in FIFA08 op een makkelijke manier aan goals komen. Ren met je vleugelmiddenvelder gewoon richting de cornervlag en geef daarna een lage voorzet, volgens mij 3 keer B, de baal raast over het gras heen en er staat bijna altijd dan wel een spits klaar die de bal feillos erin knalt.

Ik heb trouwens nog een vraag, zit het Santiago Bernabeu nou in de game? Als ik Real kiest via aftrap krijg het stadion van Valencia voor mijn neus, als ik door het lijstje scroll zie ik het ook niet, ik speel gewoon de 360 versie, nederlandse.

Laatst bewerkt: 25 dec 2007
  5. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Helaas (ik snap ook niet waarom) zit het stadion van Real er niet in...

6. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb deze game nu even te leen, speel normaal pro. Maar hij is toch erg vet! En ziet er op een HD scherm om te kwijlen uit... Speelt ook goed, gewoon een goede game. 1 ding, hoe speel je een man uit? Moet dat echt met het rechterpookje? Dat wil me niet lukken, ook niet in combinatie met L1. Moet het nu dus echt hebben van het rondspelen.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja het is lastig om een man voorbij te spelen, maar als ik de kans heb wip ik meestal de bal omhoog over mijn tegenstander heen, en dan ren ik hem gewoon voorbij. Dus dat is dan voor jou L1 + rechterpookje naar achter > voor > voor.

Gisteren speelde ik tegen iemand die had 390.000 punten! :/
    Als team nam hij Barca en ik Real Madrid, en in de 2de minuut stond ik 1-0 voor. Ik gaf een diepte pass op robben, die vangt hem op, kapt iemand uit en geeft voor en van nistelrooij schiet hem de kruising in. Vervolgens trapt hij af, ik pak de bal af en doe een marseille (zo'n draai over de bal) langs een tegenstander met raul, pass naar van nistelrooij, die legt af op sneijder en die scoort genadeloos. Vervolgens verbreekt die gozer de verbinding. Zielig hoor. En dat te bedenken dat ik bijna 50.000 punten heb en hij had er 390.000. :eek:

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb tegen een hoop 400.000+ gespeeld

9. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Wil natuurlijk ook niet alles zeggen. Misschien spelen ze pas een week online, zou natuurlijk kunnen. Ik kom ook wel eens mensen tegen met 1000 punten die veel beter zijn dan mensen met 100.000 punten.

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    kheb nu een streak van 8, zojuist AC Milan - Real Madrid 1-0 door een heerlijke kopbal van Kaka in de 88ste minuut

11. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een rare vraag maar kun je ook met z'n tweeen tegen de computer zoals bij PES kan?
    Ik zie namelijk op het hoesje CO-OP 2-4 spelers staan maar ik kan het niet vinden bij de instellingen

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Controller 2 aanzetten en bij Team Keuze de controller bij hetzelfde team plaatsen als Player 1.

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah dat is wel vet, ik met een vriend vs perfect:D

14. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel eigenlijk via internet..... dus beide op eigen Xbox

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij kan dat niet. Je kunt wel be a pro online doen met vrienden.

16. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar wat we ook proberen we krijgen het niet voor elkaar om samen tegen de AI te voetballen (beide op eigen xbox).... kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik dat moet instellen?

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Er missen inderdaad wat stadions, daar mogen ze ook wel eens mee beginnen als verbetering, ik bedoel de Kuip is toch het stadion voor Uefa cup wedstrijden en toch zit hij er niet in. Een beetje realisme in stadions moet ook kunnen.

Gister werd ik echt kansloos ingemaakt met 4-0 door ene Pater nog wat, hij was best goed. Ik kreeg echt geen poot van de grond, ik had geloof ik twee schoten :'-(

Viktor, we moeten echt weer eens een rematch spelen, ik ben nu wel een stukje beter. 53 wins en 4x verloren, alleen ik had voordat ik tegen betere ging spelen een goede doelpunten tegen, ik had volgens mij 0,50/0,40 doelpunten tegen, maar dat is inmiddels al 0,90 xD

Wie heeft alle uitdagingen al voltooid? Ik vind dat er wel een paar idiote bij zitten, ik heb net regio 1 voltooid, maar ik moet niet denken aan die andere. Nu weet ik trouwens ook waarom je 50 wedstrijden op prof moet winnen voor die achievement, dat betekent dat je gewoon alle wedstrijden van prof moet winnen met de uitdagingen

18. Dayuum

Dayuum Guest

Ik heb het nu echt gehad met online ik moet verdomme elke wedstrijd tegen barcelona spelen

19. Soccerfanboy

Soccerfanboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik speel net even een leuke wedstrijd online zeg... ik ben feyenoord en speel tegen iemand die az is. Het werd 7-0 8) alles lukte op een gegeven moment:cool:
    Ik hoop dat het op 31 januari ook zo is\o/

Toen ik een paar dagen geleden offline tegen een paar vrienden speelde maakte ik met Figo één mooi doelpunt\o/!!! Zo een volley recht in de kruising: > http://www.easportsworld.com/index_enGB.html#video-123806/EA SPORTS World/29064
    Het blijft een geweldig voetbalspel, de beste die ik ooit heb gespeeld!

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    zeker mooi, is ie egt van jou?:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina