1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11

zo jij legt te lat wel erg hoog:|

ik krijg wel elke wedstrijd een goaltje tegen..

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb 3,89 doelpunten voor, en 0,70 tegen. En zoals ik zei, jij speelt altijd tegen goede mensen, en ik krijg ze niet altijd.

Ik had net wel toevallig iemand die 1000e stond, trouwens kan iemand verklaren waarom je op de leaderbord 700e staat en als je tegen iemand hebt gespeeld staat dat je 1000e bent?

En met Barcelona spelen helpt ook wel, dat houdt de vaart er een beetje in. Sommige mensen spelen alsof hun hele team genomen is door een neger.

3. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    als mijn opponet barca is, ben ik het ook, en dan win ik meestal:+
    maarja ik kies anders wel man utd of ac milan

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Oh ik speel met Feyenoord als mijn tegenstander ook een 4-ster team heeft, anders Barcelona, of het Barca vs Barca is boeit me geen flikker, ik verlies toch niet x'D

Ik speelde trouwens ook altijd met Ac Milan met Fifa 2005, daar stond ik online in de top10. Het was de pc versie, maar Ac Milan had een heerlijke 4-1-2-1-2 opstelling met Shevchenko voorin _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2008
  5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel met valencia, goed team en niemand anders speelt ermee. Vind ik wel leuk :)

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

In elke Fifa is er wel weer een team dat niemand wilt, bij Fifa 2005 was dat Ac Milan, nu weer Barcelona, volgend jaar weer Inter Milan

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    je bedoelt die iedereen wilt??

bij pes 6 was het altijd inter milaan of brazilie, ik was toen altijd arsenal vanwege adebayor die goed kon koppen en Henry die gewoon goed was:p

ik had op een gegeven moment een rating van 8000*)

maar bij fifa 08 neemt niemand brazilie meer, de opstelling slaat ook nergens op dus je moet flink aanpassen wil je een normaal team hebben..
    je staat 697ste he vriendloos;)

je kan overigens ook ranglijsten per land zien dat is best wel grappig:p
    de nummer 3 van de wereld is een mexicaan, de nummer 2 een spanjaard en de nummer 1 een verenigd koninkrijker:p

de beste nederlander staat 10de, de beste koreaan staat op 130 en de beste jap op 430. (dus ik ben beter in FIFA 08 dan heeel japan*))

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik wil wel een keer tegen jou spelen, heb je op dit moment uitgedaagd maar je reageerd niet. :) Ben benieuwd hoe goed de top1000 mensen zijn!

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat zijn eigenlijk die cijfers achter je naam in die lobby, bij mij staat een 3?

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Vriendloos gaat ook nooit op mijn invites in:'-(

zullen wij dan een potje doen, ik ben ook top 1000O-) (400)

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Jij invite me ook altijd als ik in een game zit, maar nu krijg je invite. Je zal toch wel winnen.

En Danny, voeg me ff toe dan op live: Vriendloos, is veel makkelijker

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2008
  12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Goed gespeeld Viktortje007, we hadden allebei wel een beetje geluk. Al heb jij niet echt normaal gescoort, 1x uit een corner en 1x een eigen doelpunt van mij :p

voor geïntresseerde: Vr - Vik 2-1, Vik - Vr 1-3. De 2e wedstrijd kon wel meer zijn x'D

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    tsja die eige goal had ik er anders wle ingetikt hoor:eek:
    maar ja de 2de pot liep ik tege die rode kaart aan dus was hij gespeeld..
    maar je moet je ff bij de league aanmelden dan is het wat meer belangrijk;)

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat een geluk heb ik ook elke wedstrijd, ben bijna nooit beter maar toch win ik bijna altijd :)

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, maar die rode kaart deed je zelf, en zonder die rode kaart was het 4-1 geworden. Maar dan moet je de éxacte naam geven van de league, want ik reeg die gegeven van jou maar hij vond niks.

En of ik geluk heb ... hmmmm, ik ben gewoon dodelijk voorin. Geef me 1 kans en hij hangt ^^

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jullie doen nooit echt aardig tegen elkaar zeg! Alleen de uitslag telt aan het einde nog :)

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zie het al, ben volledig kansloos tegen Vriendloos. Hij scoorde 2x eigen doelpunt zodat we pingels konden doen.

Edit; En nu 4-0 klop gehad, aardig kansloos :D

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    naam: XBW League
    code: XBW
    wachtwoord: ajx

lijkt me vrij duidelijk;)

19. Vriendloos

Vriendloos Guest

Haha, Danny en je had twee afstandschoten op doel :p Je kwam niet eens bij mij het 16 meter gebied in x'D Trouwens, wat ik niet snap jij had in beide wedstrijden mij keihard van achter neergehaald in het penalty gebied en ik kreeg geen penalty niks :confused:

En ik kijk wel ff voor die league, ik zit erin ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2008
  20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaja we weten dat je goed bent ;). En tackelen van achter is me kwaliteit :). En wat ik niet snap is dat een lage voorzet dat je speler steeds voor mijn verdediger komt, die blijft gewoon steeds weer als een dooie staan. Sommige dacht ik wel makkelijk weg te kunnen knallen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina