1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tafkal

tafkal Louis F69

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt viktor, wist niet dat die topic er was en ik neem aan dat je ook die link hebt geplaatst op pag. 1?
    Leuk bedacht die topic.

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Die of dat topic ...

3. DeathPsyco

DeathPsyco Stand your ground!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werken die online competities? Ik zoek er wel eens naar, maar vind er nooit een. Moet je dan een bepaalde wedstrijd binnen een X aantal dagen gespeeld hebben ofzo, of hoe gaat dat?

En ik vind het trouwens online zo irritant als iemand Barcelona pakt, die aanvallers winnen elk duel van elke verdediger. Je kunt de hele wedstrijd het overwicht hebben, krijgt Henry 1x een aardige bal aangespeelt, struikelt hij langs 3 verdedigers en scoort hij gemakkelijk... Echt dom gewoon.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Daar kan ik je 100% gelijk in geven! Dat vind ik ook zoooo irritant. Als iemand Barcelona kiest kap ik er gewoon mee omdat k toch weet dat daar nauwelijks van te winnen is!

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat een onzin. Ik win zovaak van Barcelona. En ik speel normaliter met Bayern Munchen, Arsenal en Man Utd.

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Als je niet wint van Barcelona ligt het probleem toch echt bij jezelf en niet bij Barcelona. Barca spelers hebben geen automatische piloot die je zo door je verdediging heen leiden

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar er zijn nu eenmaal van die Barcelona-hoeren!

8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Zoals ik, en ben er trots op

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Proficiat\o/

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ligt eraan wat je met Barca hoer bedoeld natuurlijk, aangezien ik gewoon speel zoals ieder ander

11. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    Ja allicht win je weleens van Barcelona, maar de manier waarop je met Barcelona doelpunten kan maken...
    Ik pak ook meestal Man Utd, heb de wedstrijd totaal onder controle, maar dan krijgt een van Barca's spitsen de bal per ongeluk... en het percentage doelpunten uit een een op een situatie ligt bij Barca toch veruit het hoogst.
    Het zal best aan mij liggen dat ik die controle over de wedstrijd niet in doelpunten uit, maar met die aanvallers van Barca KUN je gewoon niet minder dan 3/4 doelpunten per 5 kansen maken. En ja, als je dan 3 kansen krijgt, betekend dat 1/2 doelpunten.

Dus je mag van mij vinden wat je wilt, maar als ik tegen iemand kom die Barcelona kiest, ben ik meteen weg. Ik speel graag met enigzins nog lol en een kans voor mijn verdediging.

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Oh, ik niet van mij mag de tegenstander gerust kiezen wat voor team hij kiest, ik kan mijn team kiezen, maar niet het team van de tegenstander.

En dat kan best hoor, ik heb zovaak tegen Barcelona gespeeld en tot nu toe 1x van Barcelona verloren, met 5-2 overigens.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    De aanval van barca is het best, maar is in het echt ook zo. Helaas zijn ze ook allemaal zo snel. Maar win wel zat van ze, alleen als een aanvaller je voorbij is kan je hem alleen nog maar neer tackelen want anders loopt ie zelfs op je uit :)

14. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    Individueel wel, met zijn 4en loopt het in het echt niet zo soepeltjes, maar goed, in Fifa is het daarop gebasseerd. (wat overigens vrij logisch is, daar niet van ;))

Ik zei ook, als een van de spitsen een keer een goede pass krijgen, ben je gezien. Als je een wedstrijd als (bijvoorbeeld) Inter - Chelsea of ManU - Bayern hebben de spitsen tenminste gelijke kansen. Ik begrijp best dat Barcelona fijn speelt, maar iedereen kan ermee spelen. Bal naar voren, hopen dat hij een beetje goed valt en je hebt 70% kans op een doelpunt.

En het maakt mij niet uit welk team de tegenstander kiest, als hij Bolton Wanderers ofzo kiest, ga ik echt niet met ManU spelen. Dan kies ik Ajax of Newcastle of in ieder geval een team met vergelijkbare stats. Met Barcelona heb je altijd de beste stats, dus je hebt een voordeel van te voren. Dat vind ik persoonlijk een beetje laf. Als je een van de eerder genoemde wedstrijden speelt, komt het echt op skillz van de speler (en natuurlijk wat geluk) aan. Bij een wedstrijd waarin 1 Barcelona voorkomt, vind ik dat degene met Barca een voorsprong heeft...

Zal wel aan mij liggen, maar ik weet zeker dat er meer mensen zijn die mijn mening delen. En degene die zelf met Barcelona spelen vinden natuurlijk dat ze winnen omdat ze meer skillz hebben (zal ook best in sommige wedstrijden, maar bij 2 gelijke spelers heeft Barca een voordeel), zou ik tegen willen zeggen: Keep telling yourself that :b:

PS: No offense Vriendloos ;)

Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Idd, kben het er zeer mee eens. Vind het ook jammer dat veel mensen bijna altijd topclubs pakken. Ik wil ook wel eens met VVV tegen De Graafschap spelen:9

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Barca is idd voor n00bs xD ookal kunnen die n00bs goed zijn;)

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind het gewoon niet leuk meer. Gister 4 wedstrijden online 3 barca. Nu 3 wedstrijden online 3 barca. En dan nog berichtjes sturen dat ze me ownen maar als je vraagt of ze nog een keer willen maar dan zonder barca willen ze niet. Stop vandaag met fifa want word er KK agressief van!

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    @ DeathPsyco, viktortje007, fcdanny

Voeg mij toe (metalfreak666) en speel ZONDER barca! Kheb egt zin eens een 1,5 of 2 sterren wedstrijd te houden. Dus kzie jullie online!!

19. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen :)
    Ik vind het ook heerlijk als iemand waar je tegen speelt het gewoon durft om, zonder dat jij een team hebt gekozen, toch een minder team te kiezen (bijv. Bolton Wanderers ofzo). Dan kies ik uiteraard ook een minder team, altijd leuk :D

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik lig er niet wakker van, want zo speel ik helemaal niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina