Individueel wel, met zijn 4en loopt het in het echt niet zo soepeltjes, maar goed, in Fifa is het daarop gebasseerd. (wat overigens vrij logisch is, daar niet van
)
Ik zei ook, als een van de spitsen een keer een goede pass krijgen, ben je gezien. Als je een wedstrijd als (bijvoorbeeld) Inter - Chelsea of ManU - Bayern hebben de spitsen tenminste gelijke kansen. Ik begrijp best dat Barcelona fijn speelt, maar iedereen kan ermee spelen. Bal naar voren, hopen dat hij een beetje goed valt en je hebt 70% kans op een doelpunt.
En het maakt mij niet uit welk team de tegenstander kiest, als hij Bolton Wanderers ofzo kiest, ga ik echt niet met ManU spelen. Dan kies ik Ajax of Newcastle of in ieder geval een team met vergelijkbare stats. Met Barcelona heb je altijd de beste stats, dus je hebt een voordeel van te voren. Dat vind ik persoonlijk een beetje laf. Als je een van de eerder genoemde wedstrijden speelt, komt het echt op skillz van de speler (en natuurlijk wat geluk) aan. Bij een wedstrijd waarin 1 Barcelona voorkomt, vind ik dat degene met Barca een voorsprong heeft...
Zal wel aan mij liggen, maar ik weet zeker dat er meer mensen zijn die mijn mening delen. En degene die zelf met Barcelona spelen vinden natuurlijk dat ze winnen omdat ze meer skillz hebben (zal ook best in sommige wedstrijden, maar bij 2 gelijke spelers heeft Barca een voordeel), zou ik tegen willen zeggen: Keep telling yourself that :b:
PS: No offense Vriendloos
Klik om te vergroten...