1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeathPsyco

DeathPsyco Stand your ground!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat voordeel in stats heb je gewoon, maakt niet uit hoe je speelt ;)

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb ook zat mensen verslagen met Feyenoord, ik vind alleen die 4-2-2-2 zou fijn en dan de gameplay van fifa is niet echt geweldig kwa snelheid, dus 5-sterren teams lossen dat een beetje op

3. DeathPsyco

DeathPsyco Stand your ground!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, maar ManU, Chelsea, Inter etc. hebben ook die snelheid en zijn wat meer aan elkaar gewaagd.

Ik win ook wel eens met Ajax of Newcastle of wat dan ook, maar ik neem aan dat als je tegenstander Chelsea kiest, dat je dan geen Feyenoord kiest ;)

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Klopt, ik kies Barcelona, en als de tegenstander lager dan 4 ster kies, kies ik Feyenoord. Dus 4,5>5 = Barca, 3>4 = Feyenoord

5. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag iets meegemaakt wat ik nog nooit gezien heb. Van der Sar pakt een bal uit de lucht en loopt een paar stappen in zn vang en komt zo blijkbaar buiten zn zestienmetergebied en toen kreeg hij geel:lol:
    Haha echt nog nooit meegemaakt.

6. Falastine

Falastine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je pes2008 gewend bent en opeens fifa08 speelt schrik je haha en win je al je wedstrijden niveau is zo verschillend joh

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dat is vaag ik heb het ook 2x meegemaakt, 2x geel, 2x in een xbox live ranked match, en 1x scoorde mijn tegenstander uit de vrije trap 5 minuten voor tijd de gelijkmaker!!!

en me tegenstanders hebben het nooit8)

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik echt weer fifa vind.. is dat je vanaf de aftrap dus iets bij de middelijn die bal er gewoon in kan schieten..
    Speel altijd bij maatje op de Ps3.. hij doet het altijd.. 2x gescoord.. en ook gewoon paar corners.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa dat is kut, heel veel schieten gelijk vanaf de aftrap.

Net swansea (1ster) tegen bologna (2,5 ster) gespeeld en 1-0 gewonnen. Wel unranked match, maar 1 van de leukste wedstrijden van de afgelopen weken!

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Doen ze bij mij ook heel vaak maar ze scoren er nooit uit, tenminste nog nooit meegemaakt. Wel een keer zo in eigen doel geschoten toen ik van de aftrap een lange bal op mijn keeper schoot8)

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
  13. Vriendloos

Vriendloos Guest

Denny Landzaat is vrijdagochtend officieel gepresenteerd bij Feyenoord. De middenvelder zei tijdens de presentatie aan de pers dat hij geen moment had getwijfeld toen Feyenoord eerder deze week bij hem aanklopte. Afgelopen zomer vond de middenvelder het nog te vroeg voor een overgang naar De Kuip, maar nu achtte hij de tijd rijp om terug te keren naar Nederland. ‘Als Feyenoord aanklopt, twijfel je niet’, zei Landzaat. ‘Ik zie dat er wat moois staat te gebeuren bij deze club. Daar wil ik graag deel van uitmaken.’

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En heb je landzaat er zelf bij gezet met fifa 08?

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, via transfers ;)

Ik hoop dat Slory/Bruins/Timmer wat worden opgewaardeerd, want ik vind hun beter dan hun level aangeven.

Hij kan al tegen Groningen starten ^^

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
  17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, op amateur niveau misschien

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11

ik snap dat niet.
    ik heb online 379 wedstrijden gespeeld, en bij 50% van de wedstrijden probeert me tegenstander het ook, maar hij is er nog nooit ingegaan. is dat omdat ik Van der Sar / Dida op goal heb staan en jullie Valdes??

19. Vriendloos

Vriendloos Guest

Neuh, is een kans van geluk, bij mij hebben ze het 2x gedaan

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bij mij is ie er ook nog nooit in gegaan, wel vaak corners!

Laatst bewerkt: 28 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina