1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Oh, ach ik kan daar weinig aandoen dat mensen zo spelen. Ik pass gewoon met de spelers en zorg voor een 1 op 1 met je keeper en hij hangt ;)
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb ik niks op tegen:+
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik ga hier ook maar weer eens beginnen, ik stond top 300 maar ben flink terug gezakt sinds ik Halo en RSV:2 ging spelen...
    ff top 300 weer afdwingen voordat ik BSE achterna ga;)
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Hahaha, je hebt nog een lange weg te gaan om mij in te halen op Fifa :p

    Ik heb 4200 punten ofzo ^^
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ach het leven draait om meer dan fifa he
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    zojuist echt de mooiste goals in 1 wedstrijd gezien, stuk voor stuk om intelijsten.

    ik kom 1-0 voor, der is een voorzet, en ik kom ingelopen en volleer hem met Cruz van randje 16 keihard in de onderhoek.

    Ik ben dus blij en die gast neemt de aftrap en schiet hem er in 1x in:eek:
    ik speel dit spel al erg lang en ik heb dat nog nooit meegemaakt! iedereen probeert het en hij ging er nooit in dus ik dacht van; ha die verspeelt de bal maar hij scoorde gewoon:|

    2de helft leek de wedstrijd naar verlenging te gaan maar in de 80ste minuut had ik een snoei harde omhaal vanaf het midden van de 16 met Cruz, het was een 2x X voorzet, hard en halfhoog, en die Cruz die springt gewoon en knalt hem keihard in het dak van het doel.

    in de blessure tijd scoor ik met Viera vanaf buiten de 16 zo'n schot binnenkantje voet in de kruising.

    dat was niet de eerste keer maar is wel altijd lekker:D
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Lekker;)

    Iedereen probeert trouwens dat schieten vanaf de middenlijn, gebeurt haast nooi wat. Is me 1x overkomen dat ie er wel in vloog en op een ongelooflijk moment|:- We stonden 1-1 in de verlenging. Toen hij in de 117e minuut 2-1 maakte. Toen maakte ik in de 120e minuut nog 2-2, ik dus blij. Wat doet hij, schiet vanaf de middenlijn erin: 3-2|:-

    Maar das dan ook echt de enige keer dat zo'n bal vanaf de middenlijn erin ging.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    aii dat is zuur:x

    ik nam die pogingen nooit serieus en zag het echt niet aankomen8)
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er 1 keer zelf mee gescoord en ook 1 keer tegen mij, maar bij mij komt het ook niet vaak voor. Heb er denk ook wel 200 potjes online op zitten.
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Lekker interessant om het te gaan proberen, ik heb nog nooit een poging gewaagd om het te doen. Nu schijnt iedereen het ineens te doen
     
  12. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je in de laatste minuut een tegengoal krijgt en je weet dat je geen tijd meer hebt een aanval op te zetten kan je het altijd proberen toch!
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee man, ga dan altijd met je 2(of drie:p) spitsen solo'en. Als je de eerste twee mensen goed uitspeelt heb je een heel vrij middenveld en hoef je alleen de verdediging nog. Dat kan nog aardig lastig zijn, maar ik denk dat je dan meer kans hebt dan als je in 1x schiet vanaf de middenlijn, hoewel je dan wel kans maakt op een corner maarja.
     
  14. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg toch als je weet dat je daar de kans niet meer voor hebt :p
    Soms weet je gewoon dat de scheids gelijk af gaat fluiten, in zo'n situatie kan je het best nog ff van de middenlijn schieten.
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan misschien wel ja:9

    Kwam laats iemand tegen die had een score van 600.0008)
     
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    DAT is nou no-life .. whaha
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    zojuist de lulligste goal ooit:lol:

    ik stond 1-0 achter en in de 60ste minuut verover ik net over de middenlijn de bal, maar omdat ik een knop verkeerd in drukte gaf ik een voorzet keihard richting het goal, maar de balk was niet helemaal vol.
    de bal stuit op de 16 meter lijn en zijn keeper kwam uit dus die bal stuit best hoog en die keeper kan hem net niet vangen maar weet hem nog te slaan, maar hij slaat hem vanaf zo'n 13 meter langzaam achteruit en toen stuiterde hij heeeel langzaam het goal in net voordat zijn verdediger terug was om hem te redden.

    het mooiste was dat die gozer zo pissig was dat hij de verbinding brak terwijl het 1-1 was:lol:
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Behalve als je het 1-2'en heel goed beheerst zoals ik, ik weet zeker dat ik al ruim 100 doelpunten op die vanaf het middenveld rondspelen. Als je het goed doet, hangt de bal erin in de 1,20/30e minuut (5 min per helft)
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vooral als je snelle mensen hebt met veel balcontrole natuurlijk. Rooney, ronaldo, henry etc.
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Net regio 3 uitgespeeld!!
    Wat een ***regio....
    Heb je een uitdaging, mag je geen overtredingen maken en geen hoekschoppen weggeven.. Nou dat lukte dus echt niet, als je die bal normaal afpakt fluit die scheids al vaak genoeg voor een overtreding. En ja, je moet ze wel afstoppen voor ze bij je 16 zijn, want anders krijg je dalijk weer een hoekschop tegen..
    Of een goal, 1 is niet erg, maar je moet wel winnen. Echt vervelend dus, maar uiteindelijk gelukt.
    Toen ook nog even moeite met 3x scoren met een mid, 10 geslaagde tackles en geen overtredingen (zelfde verhaal, bij zo'n tackle maak je vaak een overtreding) maar die lukte uiteindelijk ook wel na een paar keer proberen. En dan de laatste uitdaging was weer super makkelijk en lukte in 1 keer, zit soms raar in elkaar..
     

Deel Deze Pagina