1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    ja of een private room maken en dan inviten geloof ik.
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    net begonnen bij LA Galaxy. Best een stom team, backham en donovan enzo vallen allemaal best tegen in het spel. Wil wel ff de amerikaanse competitie winnen voor het achievement.
     
  3. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook door een seizoen gegaan met Galaxy, kreeg alleen de achievement niet. Had gewoon het hele team versterkt met Nederlandse spelers of spelers die in Nederland spelen. Had o.a Greene, Bradley en De guzman. Had ook een eigen poppetje gemaakt. Dan is het opzich ook met Galaxy wel leuk. Donovan is wel goed trouwens hoor, best snel!
     
  4. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Indien iemand mij de fijne kneepjes van deze game wil leren, voeg me maar toe;)

    Kan moeilijk scoren ook al speel is pas semi-prof.....:mad: Ook tips voor de moves (rechterstick) is welkom.

    De schijnbeweging van passen lukt wel (X en dan snel A), maar nepschot (B en dan snel A) lukt helemaal niet....hij blijft gewoon doorhalen.

    De cpu kan perfect de bal afschermen (staande tackle heeft geen zin)hoe doe ik dat? Is daar een button voor ofzo?

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    OMG, vandaag mijn mooiste lucky goal ooit gemaakt. Sagna had de bal aan de rechterkant ong 5 meter van de cornervlag en een paar meter van de achterlijn en ik geef dus een korte voorzet. Haha vliegt die er bal er echt dik mooi met een boog over van der sar heen8)

    Man U is trouwens echt overpowered|:-
    Laatst had ik een dikke lagg match en je zag dus gewoon dat die gasten echt 2x zo snel reageerden als mijn spelers. Trouwens grappig dat bijna iedereen die nu opeens Man U neemt ipv Barca(ook die wordt nog vaak gekozen maar goed). Neem gewoon eens een team dat je aanpsreekt ipv het beste team. Nee, hoe vaak kom ik niet van die losers tegen die niks kunnen behalve met ronaldo de achterlijn halen en voorgeven. En als ze verliezen quitten ze uiteraard:emo:

    Voorgeven moet wel even aangepast worden in fifa 09. Het gaat nu wel erg makkelijk.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik was voor de update altijd man utd, na de update ben ik altijd Inter Milaan, maar ik heb de game nu geruild tegen PES 2008
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik zoek altijd matches waarbij spelers hun NV% lager is dan 5, en nu heb ik nooit meer mensen die quitten!! Heerlijk:D
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Hoe weet jij of hun Manchester niet aanspreekt, Manchester is namelijk 1 van de beste clubs op dit moment, en zal waarschijnlijk de champions league gaan winnen. Daarnaast is Man Utd helemaal niet overpowered, alleen Ronaldo is érg goed aan Manchester's kant, de rest is niet zo bijzonder.

    En over jouw goal, die had ik pas geleden ook online gedaan, ik ga nooit over de vleugels eigenlijk, alleen dit keer stuiterde de bal die kant op dus ik gaf hem voor en op de hakken van een Chelsea verdediger vloog die zo met een boogballetje in de achterkant van het net.

    Ik ben nu trouwens 30e in de wereld op Fifa met 345 wins en 12 losses, level 29 *)
     
  9. soundtrack

    soundtrack Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je in fifa 08 ook engels commentaar kiezen ?
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat weet ik niet, maar ik vind het een raar idee dat mensen opeens voor een club 'zijn' die op dat moment goed speelt.

    Niet alleen Ronaldo is goed hoor, de rest ook. Neem bijvoorbeeld Evra, die is echt bovennatuurlijk snel8). Ze reageren veel sneller.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speelde eerst veel met Inter, nu vooral met Bayern (gewoon een leuk elftal om mee te voetballen) en Liverpool (same as bayern). Misschien niet de beste teams uit fifa08 maar ik kan er mee voetballen zoals ik dat wil. Compact, kort passwerk, steekpasjes en doordekken. Ik win 90% van al mijn wedstrijden met deze 2 teams. Daarnaast vind ik Arsenal ook wel cool, maar daar komt mijn spel niet helemaal mee uit de verf. :+
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Waarom moet je voor een club zijn om ermee te spelen, wat is dat nou weer voor een grap. Ik kan gebruik maken van elk team op het spel, er is maar 1 uitzondering en dat is Ajax, daar zal ik nooit mee/voor spelen, de rest gebruik ik als ik dat wil.
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Man utd vind ik de mooiste club na Ajax. waarom zou ik die niet mogen kiezen. Het gaat om skill en niet om het team dat je neemt. ik heb een NV% van 0 dus nog nooit gequited als ik verloor. heb nu 19 ofzo verloren en 110 gewonnen.
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn stond tussen aanhalingstekens mensen. Wat ik probeer te zeggen is ik het raar vind dat mensen opeens massaal voor Man U kiezen. Voor de update kozen ze allemaal massaal voor Barcelona. Ik bedoel, het is zo overduidelijk dat veel mensen alleen maar Man U(en voorheen Barca) kiezen omdat het het beste team is:emo:

    Ik heb er heus niks tegen hoor als je Man U kiest, ik bedoel als je het een mooie club vindt waarom niet? Alleen vind ik het een stom idee dat mensen alleen maar het beste team kiezen. Kunnen ze anders niet winnen ofzo? Het is overduidelijk dat je niet vanzelf wint, maar toch, Man U en Barca hebben toch wel wat voordeel ivm andere ploegen heb ik het idee. Misschien is dat idee fout, maar toch.

    Het lijkt me ook duidelijk dat je als Ajax-fan niet zo vaak Ajax kiest omdat je dan kansloos bent tegen een goeie speler met een topclub. Dat begrijp ik ook wel uiteraard.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    In het begin was ik vaak ajax en won een stuk meer dan dat ik verloor. maar tegen barca was ik altijd kansloos dus vandaar. ik heb het spel vandaag verkocht voor 30 eu.
     
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik kies Ajax zowiezo niet, nooit gedaan en zal ik nooit doen ook.

    Vandaag trouwens een match verloren, van rank 30 naar 40 ):
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja dat is omdat je anti ajax bent BOEIEND!!!
     
  18. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben jullie voor computer hulp?
    Ik bedoel dus schieten,voorzet etc etc.
    Gisteren heb ik de game gehaald dus ik wil weten wat de pro's
    hebben:+
    Laat jullie lijstje is zien!
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb:
    Pass assistance: semi
    Through pass assistance: manual
    Shot assistance: assisted
    Cross assistance: semi
    Lob pass assistance: assisted.

    Werkt perfect voor mij. Er zijn mensen die meer op manual hebben staan en zeggen dat dat beter is. Maar ik heb dat geprobeerd en ik vond het niet fijn. Ik heb wel steekpass op manual en geef daarmee soms prachtige steekpasses.
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb alles op assisted staan behalve voorzetten. Bij mij gaan steekpassen vaker fout dan goed op het moment dat ik het op handmatig zet. Dat is gewoon te buggy, wil het goed werken. =(
     

Deel Deze Pagina