1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    haha weer iemand die het zegt xD

maar zijn de punten van een speler beter/slechter geworden?? khoop dat barca's spitsen henry/eto o gedaalt zijn (hebben niks goed gedaan) en dat spitsen als van nistelrooy en Adebayor zijn gestegen..

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Messi is nu 89, of was hij dit al?

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Het is toch gewoon zo dat je met Barcelona veel makkelijker kan ownen dan met enig andere team. Niet dat je geen skills hebt ofzo als je met Barcelona speelt, maarja, iets meer uitdaging is ook wel eens leuk lijkt me.

En Adebayor is nu 85, eerst was hij iets van 78! Verder weet ik het niet.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Trouwens, hoe moet je eigenlijk op xbox-live een game hosten?

5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    kijk dat is nou een prima verandering!!

en volgens mij was Messi in de 90

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Inderdaad, doe het me maar na :)

Messi was 89, maar dat ligt ook aan de positie dat je hem inzet.

Henry/Eto'o heb ik nu op 87 staan en Messi op 90

Daarachter Ronaldinho met 83 (niet zijn positie, maar ik heb hem liever dan Deco) en dan Xavi en Iniesta

Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2008
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn, ik heb nu 102 wins en nog steeds geen achievement. Ik ga morgen wel verder als ik tijd heb, pff..

8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Het moeten ook volledige wins zijn, quits tellen niet ;) Dus als iemand tegen je quit, telt die win niet voor de achievement, dus je hebt best kans dat je nog 30/40 potjes moet ;)

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond inter al het beste team, maar met de rosterupdate is dat alleen maar beter geworden. Maniche is bij mij nu standaard de vervanger van Stankovic in de basis. In de rust wissel ik meestal Chivu voor Samuel. Oh en Ibracadabra heeft nu 88 en Cruz heeft er ook wat bij gekregen en is nu 84. \o/:thumbs:

10. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Maak zonet 2de WTF moment mee. Moets hier penalty's trappen. Dan krijg je natuurlijk een moment wanneer het beslist kan worden. De tegenstander moet missen zodat ik win. Dat deden ze ook. krijg ik ineens beeld als of die een kans mist en moet ik doeltrap nemen. En nu kan ik gewoon verder spelen zonder tijd maar wel met de penalty balk en zo. weerd sh*t

11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Is het ook mogelijk om een opstelling te bewaren? Zodat ik niet voor elke rank match een half uur nodig heb om deze te veranderen.

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Nee, niet mogelijk.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Da's dan een punt die ze in 09 wel moeten maken. ;)

14. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Kan je ook een roster update doen zonder te betalen voor live, of is dat nou juist 1 van de voordelen :)

Al kan ik dan een maand abo nemen en die update even doen..

Is die update ook nuttig als je alleen offline speelt?

15. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vroeg ik me nou ook af. M'n gold is net afgelopen maar ik zou toch wel willen dat alle clubs de echte spelers hebben

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kun je dat niet gewoon doen in het hoofdmenu? Bij custom match > Roosters downloaden. En anders moet je even een 48 hour trial regelen.

17. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat zijn die lui die met Barcalona spelen altijd zielig. Hop de bal spelen op 1 van hun snelle spitsen en maar weer proberen door de verdediging te rennen wat een skill..... Zou het wel eens leuk vinden als er ook mensen in ranked matches andere teams namen dan die top clubs... speel 9 van de 10x tegen barcalona

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als iemand barca neemt en ik heb daar geen zin in leave ik meestal en maak ik een nieuwe. Heb ook als standaard club Middlesbrough, vind ik echt een lekker team. Meestal neemt de tegenstander ook een middenmotor. Gisteren tegen Porthsmouth en Livorno gespeelt. :)

19. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    vind ik idd leuker keer andere wedstrijden te spelen ik quit nu ook tegen barcalona en chelsea daar wel even mijn genoeg van.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    die roosterupdates zijn egt top!!

eto'o 87, henry 86 alleen had bojan iets beter gekund.
    bij man utd is nu hargreaves beter dan carrick
    en rooney 1 punt slechter en tevez 1 punt beter

en AC Milan!!

Pato is van 70 naar 82!!!
    Gilardino is uit de basis met zijn 80 en Inzagi is nu 3de spits en gilar 4de:p

Deel Deze Pagina