1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee via unranked kun je geen rematch doen.
    :'-(lekker vervelend dan!
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nah, ik net tegen Barca unranked, ik spaarde die gozer echt dik, want ik schoot meer van afstand, quit hij bij de 4-2 in de 114e minuut.

    Net op Gb een gastje die me versloeg met 3-4 toen ik nog niet met ManU speelde en verkeerde opstelling, nu ging hij met 6-2 over de knee, en hij quitte in de 70e minuut, doelloze kerel. Hij mocht blij wezen, hij scoorde uit een corner en vrije trap
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    misschien als je bij lobby's een eigen map maakt keer je na een wedstrijd altijd automatisch terug misshien een ideetje ? ;)

    of anders een eigen competitie maken maar daar weet ik niet zeker of je automatisch terug komt bij de lobby.


    ITS ALL UP TO YOU ;)
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie eigenlijk tips om te scoren uit vrije trappen? Ik pass meestal gewoon kort opzij want ik schiet anders ALTIJD over. Echt er zit totaal geen gevoel in die vrije trappen in fifa 08, je geeft een kort tikje en hij gaat al over. Hebben jullie tips voor mij?
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, pass naar je mede-speler ipv te schieten.
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat doe ik dus altijd al:9
    Maar in een keer erin is dus te lastig of niet? Heel soms schieten ze er online wel eens een in bij mij via een vrije bal, maar omdat ze dan meestal de herhaling bekijken zal het voor hun ook wel bijzonder zijn:9
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ik schiet altijd de vrije trappen erin. het is gwn ff doorhebbe hoe ;)
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Je vroeg of we nog tips hadden, en ik weet zeker dat je meer creeërt met gewoon passen en dan naar binnen snijden dan schieten. Maar ligt ook aan de afstand, als de bal links of rechts schuin naar het doel zit en niet te ver en niet te dichtbij schiet ik hem ook op doel, vaak ook met succes. Maar als ze op een andere positie zitten pass ik gewoon
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Vriendloos keer zin in friendly potje? wel benieuwd hoe goed jij bent.
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem. Ik had de nieuwste rooster gedownload. waatdoro je dus de update van teams hebt van transfers in januari. nu heb ik deze week de cache leeg gemaakt en die als ik aftrap neem dat de team niet die update hebben van de januari transfers. Ik heb wel juiste spelers bij de coach speltype. Of telde dit zoiezo niet voor de aftrap type? want daar heb ik niet opgelet.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    nee het is gewoon in fifa algmeen. daaarmee bedoel ik dat ook online de teams zijn geupdate ;)
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb een probleem bij easportsworld. Als ik mijn xbox gamertag wil linken aan mijn easportsworld account geeft ie een foutmelding. Dan zegt ie: ,,Sorry, we can't find information about that Gamertag''. Hoe kan dat?
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    dat had ik ook maar toen zat ik op school maar thuis doet ie et wel ;)
     
  14. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    COD 4 net verkocht voor 40 euro, ff 5 euro lenen en daarna kan ik hem kopen:D Maandag heb ik hem, lekker online spelen en als mn Xbox Live op is ; Career! Maandag om 12.10 uit, dus dát schiet lekker op:)
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vraag me af of jij dit forum wel goed hebt doorgelezen want lekker online spelen word hem echt niet. ik denk dat je er nog wel eens spijt van kan krijgen dat je cod 4 hebt verkocht. pes 2008 heeft mij dit jaar erg teleurgesteld en er moet volgend jaar heel wat veranderen wil ik hem weer gaan kopen. 2v2 online moet er cker inzitten anders is het niks.
     
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vraag me af of jij dit forum wel goed hebt doorgelezen want je hebt het alleen maar over pes in het fifa forum...
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb gisteren mijn eerste paar potjes online gespeeld. Afentoe won ik wel ruim maar ik verloor ook wel eens dik. Laatste keer dat ik hiervoor fifa 08 heb gespeeld is toch wel zo'n 2 maandjes geleden. Dus het was wel ff wennen.
     
  18. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Je spacet hem. Ik praat geeneens over PES, beetje logisch he als ik dit in het FIFA 2008 topic zeg:D
    Schietspelletjes zoals COD download ik trouwens wel:thumbs: Als ik er zin in heb, wat een rotspel.

    /Mod Illegale downloads e.d. zijn op deze site niet toegestaan. De volgende keer kun je een OW verwachten.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ben je een beetje verdwaalt jongeman?:+
     
  20. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag iemand laatst op xbox live een nep schot doen.. Hoe doe je dat :')
     

Deel Deze Pagina