1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Gaan jullie nou maar lekker met ze 2en online spelen terwijl wij met ze 10en kunnen he_0/

    Kinderachtig mja je vraagt erom
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, Fifa is een prima spel voor degene die af en toe een lekker balletje wil trappen online. In PES moet je veel tijd steken en daar heb ik helemaal geen trek in. Ik wil gewoon veel verschillende spellen spelen zoals Virtua Fighter 5, Mass Effect, Halo 3 etc. Beetje jammer dat sommige PES spelers dat niet kunnen begrijpen. Ik zoek bij een voetbal spel een hoog pick up and play gehalte. Fifa is daarvoor perfect. Niet realistisch, maar zeker wel vermakelijk. In een paar minuten heb je het spel prima in de vingers. PES is geen pick up and play. Je moet je kapot oefenen om uberhaubt een normaal schot op doel te kunnen lossen. Vorige week had ik nog even de demo gespeeld van PES 6, na een paar potjes had ik het wel weer gezien. PES is vast leuk als je er enorm veel tijd in steekt, maar daar heb ik geen zin in. Daarom prijkt Fifa 08 weer hoog op mijn verlanglijstje en PES 2008 hoef ik niet eens te hebben voor een tientje
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa probeert even hard als PES een simulatie te zijn hoor.

    Onzinverhaal over dat Fifa makkelijker is op te pakken. PES is even makkelijk op te pakken. Gewoon op 1 ster beginnen en je wint alles. 2 sterren is ook goed te doen. Vaanf 3 wordt het moeilijker. Maar al mijn vrienden hebben PES gewoon makkelijk opgepakt. Je kunt al enorm ver komen door alleen de pass, schiet en renknop te gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het verschil is dat je met fifa heel snel al ech een mooie voetbalwedstrijd kan spelen met je vrienden, terwijl als je nieuw bent met pes je dat niet kan hebben (ik niet tenminste:/)
    Ik vind het tempo bij PES gewoon wat te laag en het lijkt wat houterig als je het mij vraagt, maarja veel mensen zeggen dat het realistischer is dan fifa dus het zal wel, ieder ze eigen mening.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  5. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.insidegamer.nl/pc/fifa08/videos/3908

    In dit filmpje kun jezelf de keeper besturen... Maar in het filmpje laten ze het via de sony playstation console zien. Is deze toepassing met de keeper dan ook mogelijk met de xbox 360?
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ja als het goed is zijn de ps3 en xbox 360 versie identiek aan elkaar.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    waarneer komt die demo nou uit?

    ik begin nu toch egt te twijfelen hoor.. pes of fifa...
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Morgen waarschijnlijk
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben een diehard PES liefhebber en heb Fifa 08 gespeeld in Leipzig. Hij verraste mij toch wel postitief. Hij haalt het kwa gameplay zeker nog niet bij PES2008, maar hij is zeker verbeterd t.o.v. Fifa 07.

    De graphics zijn gewoon echt mooi. Vorig jaar vond ik hem grafisch te donker en onrealistisch. Nu is er balans en zijn de animaties echt fantastisch. Het is alleen jammer dat de AI niet zo goed is (spelers vaak op één lijn en dergelijke). De speelsnelheid is overigens nog langzamer geworden dan PES6. Hierdoor heb je meer controle. Het mist alleen dynamiek, iets dat PES wel heeft. Het is nog net even teveel scripted.

    Het gaat de goede kant op met FIFA dus, maar ze zullen de gameplay van PES waarschijnlijk nooit evenaren.
     
  11. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    bron:p/
     
  12. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay van PES zal waarschijnlijk weer beter zijn. Maar PES 6 vond ik echt wel te scripted, op Evo-Web zeggen ook veel mensen dat de AI cheat. Dat vind ik te ver gaan maar soms zie je dat de CPU te snel reageerd, ze reageren als ik het knopje indruk, niet als de speler een beweging maakt. Ik hoop dat dat verbeterd word in PES 2008. Maar ik ga waarschijnlijk FIFA en PES halen dit jaar, FIFA vind ik inderdaad erg verbeterd, qua animaties, bal physics, collisions, tricks, Be A Pro mode...

    Eerst ga ik me een maand vermaken met FIFA, dan met PES en daarna word het afwisselen denk ik...:)

    Btw, op InsideGamer staat weer een nieuw gameplay filmpje, van Everton - Manchester United.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    6 september dus ;)

    1 Pagina terug
     
  14. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    das dus niet zeker he..
    het word slechts door die ene vent gezegd, dus heeel mischien dan toch deze week
     
  15. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Spaans forum...een beetje vaag allemaal. Zolang niks officieel is aangekondigd moet je niet te veel hopen op een demo. Van Tiger Woods blabla 08 is vandaag de demo uitgekomen, terwijl het spel ook vandaag is uitgekomen...;)
     
  16. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0

    Had ik al vermeld. :)
     
  17. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen demo...:
    |
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    vandaag call of juarez demo uitgekomen|:-
     
  19. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Tog niks met fifa temaken????

    :)
     
  20. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit:

    Volgens FIFA08.de zullen de demo van de Playstation 3 en Xbox360 deze week niet meer komen. Waarschijnlijk komen deze 2 demo's op 6 september. Hetzelfde geldt voor de demo van de Playstation 2 en de PC. We zullen nog enkele dagen moeten wachten, voordat we zelf FIFA 08 Demo kunnen spelen.

    www.fifabenelux.com / www.fifa08.de
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina