Zeg ik dan dat PES2008 helemaal geweldig is? Ik zeg dat het spel op het gebied van Gameplay gewoon onverlaanbaar is. Kwa uitgebreidheid is FIFA beter. Als je eerst leest, voordat je reageert?
Verder heb ik de twee flink gespeeld in Leipzig (denk beide zo ongeveer dik een uur). Zowel tegen medespelers als tegen de AI. Dus vandaar dat ik dit post, mag niet zeker? Want elk kritiekpuntje wordt meteen geinterpreteerd als NIET-OBJECTIEF.
Beetje onzin natuurlijk. Als ik je de twee conclusies laat lezen van mijn hands-on die ik geschreven heb (komt binnenkort op Xboxworld te staan), dan geef ik FIFA er dus ECHT niet van langs. Ik geef zelfs aan dat FIFA 08 een zeer degelijk voetbalspel is en bij PES2008 geef ik idd aan dat ik het zeer matig vind dat je slechts 1vs1 kan spelen online. Neemt niet weg dat de gameplay van FIFA 08 verder statisch is en die van PES 2008 gewoon veel beter. Ook ten opzichte van vorig jaar, aangezien je beter uit de draai kunt schieten, de schoten meer kracht hebben, etc. etc.
Ik ben JUIST objectief. Aangezien ik ze beide gespeeld heb, kun je best wel van mij aan. Overigens schreef ik dit een aantal pagina's terug (toen ik net terug was uit Leipzig):
Of te wel, gematigd positief!
Laatst bewerkt: 3 sep 2007