1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Part of the marketing ;)

    @ iedereen die roept dat Pes nooit vooruitgang boekt, en Fifa dit al jaren wel doet:

    Bull!
    Pes is op gameplay gebied bijna onaantastbaar. Konami zou wel gek zijn om de goude formule te veranderen. Fifa verandert elk jaar de gameplay, maar verbetert daarbij erg weinig. Grafisch gaat het elke keer wel weer beter, leuke opties extra (bijv. uploaden van replay's) en dat soort fun. Daar loopt EA een stuk voor, maar gameplay (waar het imo om draait) wordt niet beter.

    En gameplay is natuurlijk persoonsgebonden, maar Fifa heeft nog bijna nooit lekker gespeeld (deel 98 was leuk :))
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  2. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al meer info wanneer de demo komt? :)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ervaring? Snelle levering?

    Hier een aantal quotes

    Klinkt wel goed dus :)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Met pes kan je waarschijnlijk ook video's uploaden hoor. dit komt omdat konami heeft gezien hoeveel filmpjes er wel niet op youtube stonden.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb je daar ergens een bron ofzo van? Heb er (nog) niets over gehoord, en Konami houdt het meer bij de game, en gameplay. Heb het id dat Konami niet zo van dat soort features houdt, en denk dus ook dat dit er niet inzit.
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Er komt zelfs 5 tegen 5 in alhoewel dat een paar weken later dan de release komt via download. 2vs2 zit er denk ik wel al metteen bij release in.
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Gast, ga lekker naar het PES topic...
    Ik ga toch ook niet in het PES topic pes lopen afkraken.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Omdat je dat dus duidelijk niet onderbouwd kunt doen? Kritiek op een game geven mag hier volgens mij gewoon :confused: Maarja... members als jouw zijn er hier al teveel. Mensen die er niet tegen kunnen dat "hun" game, onderbouwd, wordt bekritiseerd.... jammer.

    En ja, jij mag onderbouwd pes afkraken. Dat houdt ons allen scherp ;)
     
  9. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Kritiek mag je altijd geven, maar niet als je het hele spel nog niet eens gespeeld hebt waardoor je er dus nog geen zinnig woord over kan zeggen!
    En ook IK word er schijtziek van dat PES altijd met FIFA vergeleken word, ik bedoel je gaat toch ook niet continu PGR met Need for speed ofzo vergelijken?

    Fifa heeft gewoon zijn pluspunten en Pes ook, alleen heeft Fifa gewoon meer pluspunten ten opzichte van PES, maar PES heeft dan weer een hele andere gameplay, en dat hoeft niet voor iedereen beter te zijn!
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Over het algemeen ben ik daar ook niet zo voorstander van, maar het feit dat de pc demo kut is, en dat alle delen na 98 steeds slechter werden, durf ik hem bij deze wel aan :)

    Ik had er wel redelijk vertrouwen in, en had leuke dingen gezien. Helaas is het gewoon weer niet lekker uitgwerk (pc ervaring dan). Maar de 360/ps3/welke console versie dan ook, zou echt niet drastisch beter zijn.

    Maarja... je kan wel met 10 man online, replays uploaden, en van de mooie beelden genieten. (niet cynisch, ik vind dit echt goede punten)
     
  11. tomkaman

    tomkaman Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    # EA SPORTS™ Interactive Leagues: – Represent your club online against your rivals throughout the season in the F.A. Premier League, Bundesliga, French League or Mexican 1st Division. Features weekly in-game pod casts by the development team.

    Ik hoop dat het er dit keer wel in zit...
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat soort features maken Fifa interessant :)
     
  13. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet daar wel even bij vermelden dat dat voor jou van toepassing is. Want voor mij heeft PES veel meer pluspunten dan FIFA.
    Het enige (kleine) pluspunt van FIFA tegenover PES is voor mij dat ze een licentie van de premier league hebben. Maar het enige verschil hiervan zijn de clubnamen en de outfit.

    Dingen als replays uploaden en 5vs5 boeien mij in z'n geheel niet.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Maar ik zei dingen en ik heb hem al wel gespeeld heh ;) Dus dat gaat niet op. Verder was ik gematigd positief, dus snap ik sommige reacties niet helemaal. Ik mag toch zeggen dat ik iets niet goed vind uitgewerkt? Andere dingen vind ik namelijk wel weer goed uitgewerkt. Het is helaas zo dat men alleen naar kritiek luistert, of alleen kritiek leest. Positieve dingen worden vaak als vanzelfsprekend ervaren.

    Iedereen mag wat mij betreft kritiek hebben op welk spel dan ook. Ook op PES dus. Maar als men iets zegt, moet het gewoon onderbouwd zijn. En dat is bij sommigen helaas ver te zoeken. Dan krijg je discussies als: "[spel] is kut", "nee man... [spel] is juist kut".... etc.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat lijkt me een verkeerde constatering, aangezien de pc versie heel anders is dan de next-gen versies voor de Xbox 360 en de PS3. Voor de pc versie hebben ze een oude engine gebruikt, terwijl het voor de next-gen versies van de grond af aan is opgebouwd. Verwacht dus voor de 360 een veel betere versie. Je moet zeker niet naar de pc demo kijken
     
  16. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd het is in feiten een ander spel als op onze witte doos.
    maareh die demo moet nou wel komen want het heeft al lang genoeg geduurd:eek:
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    al iets bekend ovr de demo?
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat ik ervan weet kwam die 6 september, dus morgen.
    Maar ik ga nergens vanuit. Ik hoop dus dat die morgen komt, maar ik verwacht hem eigenlijk niet
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vorig jaar kwam ie op zaterdag. Hopen dat de gameplay dit keer wel wat beter is dan in fifa 07, want die was echt slecht(vond ik dan). Graphisch vond ik het ook niet zo best. De stijl die ze in fifa07 gebruikten vond ik niet echt mooi.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  20. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is alweer bijgesteld. Waarschijnlijk pas over 2 weken ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina