1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een opgepoetste versie van fifa 2007. De grahpics zijn wel aardig maar niet fenomenaal en de Ai is ook niet je van het .( Verdediger staat aan de verkeerde kant tedekken bijv ). De reclame borden staan ook weer een kilometer van het veld vandaan.Ik vind het jammer maar ze hadden hier echt meer uit kunnen halen
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  2. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet LB ingedrukt houden voor hooge steekpass enzo
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Bij fifa 2007 vonden alle pes fans Fifa veel te snel waardoor het onrealistisch was en nu weer te langzaam, jeez|:- Sommige mensen zijn ook nooit tevreden...
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ach weet je wat, misschien ga ik wel gewoon voor beide dit jaar.
    PES voor het realisme, Fifa voor de heerlijke graphics! :+
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Voordat ie op de EU Marketplace stond heb ik er een US account voor aangemaakt, best aardig maar is het normaal dat je een maand gratis gold krijgt bij dat aanmaken?
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, dat klopt.

    Ik heb net ook de Fifa demo geprobeerd, maar nu weet ik eigenlijk niet meer wat ik van Fifa moet denken. Op mijn tv moet ik er een vergrootglas bijhouden. De spelers en de doelen zijn zo ontzettend klein. En afgezien van het trick systeem kon ik eigenlijk maar weinig verbeteringen ontdekken ten opzichte van Fifa 07. En het gaat gewoon supertraag zonder veel schoten op doel. Juist datgene wat me irriteerde met PES 6. Maar met PES 2008 schijnt de speelsnelheid juist iets omhoog te zijn gegaan. Dus nu neig ik toch weer naar PES 2008. Het kan raar lopen
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hier hetzelfde liedje! Je zit zo ver van het veld af, ik kan niet eens fatsoenlijk zien wat voor acties ze maken.. Hoe komt dit? Omdat ik een ''gewone'' tv heb, en geen HDTV??
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heb je geprobeerd van camera standpunt te wisselen? Hij staat standaard op "tele", wat betekent dat je erg ver van de actie af speelt.
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ja je kan dynamic doen maar dan zit je veel te dicht op t veld.

    Heb ej totaal geen overzicht.
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja maar bij PES is het ook gewoon Tele, en dat was bij alle fifa games zo, en dan zat je ook gewoon lekker goed en dicht op het veld, maar had je wel goed overzicht..

    Nu zit je gewoon veel en veel te ver van het veld..
    Net als in de Arena in de 2e ring, zie je ook geen drol!
    Ze moeten het net als bij de Eagles maken:thumbs: Lekker dicht op het veld, en veel interactie met de spelers! :)
     
  11. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moet een camera tussen Tele en Dynamic inkomen inderdaad.

    Dat is voor mij de bevestiging dat deze Fifa echt anders is. Ik ga precies de andere kant op.
     
  12. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa08

    Ik vind fifa 08 nu veel realistischer.
    Bij fifa07 kon je met een snelle speler helemaal naar de goal sprinten zonder dat er een verdediger tussenkomt.
    Nu moet je echt moeite doen om een goal te maken.
    Dat was bij devorige fifa's wel anders.
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja de graphics van fifa08 zijn wel mooi. Maar de gezichten kloppen in de meeste gevallen niet. In pes zijn de gezichten veel beter. Ook de spelers modellen zijn iets te dik. Bij een speler als rooney past dat wel, maar bij een speler als c.ronaldo vind ik het er maar raar uitzien. Toch wel jammer terwijl ze juist de licentie hebben.
    Van ver herken je niet alle spelers bij fifa, terwijl ik dat wel bij pes heb. Fifa is dus wel mooi, maar het klopt gewoon niet. En ook de goalnets in pes vind ik veel beter. Hoe de net bolt als je scoort geeft toch dat extra lekkere realistische gevoel dat ik bij fifa mis.

    Ik heb nu een tijdje gespeelt met de demo, maar ik vind het een beetje saai. De spelers zijn veel te wiebelig, omdat ze veel te veel bal contacten maken als je dribbelt en draait. Ook merk ik wederom te weinig verschil in de skills van de spelers. Een verdediger kan bijvoorbeeld gewoon ook alle truukjes uitvoeren zoals ronaldihno ze doet.

    Het passen gaat echt te traag, zo vaak wordt een bal van me onderschept, terwijl de ontvangende speler gewoon staat te staren ipv in de bal te lopen. De passen moeten sowieso veel strakker gaan. Hoge steekpassen werken ook niet helemaal lekker, vaak zijn het slappe pisboogjes. En ook heel vaak naar de verkeerde speler.

    De aanvallende CPU AI vind ik wel een verbetering, ze passen goed rond en vinden vaak de vrijstaande man. Maar mijn eigen AI vind weer wat minder. Ze lopen niet vaak vrij en ze zijn heel sloom in de omschakeling. Je moet ze constant wegsturen met RB. Dat is leuk, maar ik had liever gezien dat ze het zelf deden, zodat je wat meer variatie krijgt in je aanvallen.
    Mijn mening is dat het allemaal wat sneller mag. En ook strakker, daarmee bedoel ik de passen, voorzetten, schoten etc... Dat zou het spel een stuk leuker maken. En aub verbeter een keer die goalnets, die zijn volgens mij gewoon geport van de ps2 versie |:-
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Goeie graphics alleen de gezichten zien er belabberd uit. neem bijvoorbeeld tevez lijkt er totaal niet op. en het lijken allemaal bodybuilders
     
  15. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het nog niet eerlijk gezegd vond ik de demo vies tegenvallen
    mischien dat ik er nog ff aan moet wennen, want het scoren wil nog niet erg en das toch wel belangrijk:lol:
     
  16. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste wedstrijd die ik speeld gaf ik voor het eerst een voorzet zat er gelijk in daarna ging het voor geen meter meer :lol:
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nouw, ik heb hem nu ook even gechecked en ik vindt hem enorm tegenvallen. Waar de vorige fifa delen mij altijd wel wisten te boeien kan ik hier maar niet aan wennen. Het scoren lukt voor geen meter en de camera staat zover van het veld af dat mijn voetballers wel lego poppetjes lijken.

    Misschien dat PES mij beter zal bevallen, hopelijk snel nog een demo van PES*)
     
  18. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Demo ook gespeeld, en vond het niet echt super.

    Elke keer als Man Utd een vrije trap kreeg, schoot Ronaldo hem OF op de lat OF langs de keeper. 1 helft zelfs daarom drie vrije trappen tegen gehad

    Vond hem zwaar tegenvallen
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    hehe bij mij schoot ronaldo ook zijn vrije trap op de lat....
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon kwestie van netjes verdedigen en geen vrije trap tegen krijgen! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina