1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inmiddels bevestigd door mensen die het spel hebben. Alles reageert een stuk sneller.

Maar wat baal ik van nieuws dat ik hoorde. De Nederlandse versie schijnt namelijk alleen Nederlands, Zweeds en Spaans commentaar (en menu's) te bevatten. Nu moet ik hem wel in Engeland bestellen, omdat het Britse commentaar van Fifa juist 1 van de sterkste punten is.

2. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze fifa dan morgen al verkopen bij BS als ik halo3 ga ophalen van mijn reservering

3. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet helemaal mee eens.
    - Mensen die grafische taferelen en sfeer erg belangrijk vinden. -> ga ik voor PES hoor. In Fifa lijken ze me er niet echt mensenlijk uitzien.
    - mensen die geen tijd hebben om dag in dag uit heel de dag maar te gamen. -> ga ik toch voor PES hoor, ook al game ik niet alle dagen.

Conclusie:Je kan geen onderscheid maken in 2 groepen... Er zijn zoveel verschillende soorten mensen, gamers, voetbalfreaks.... Iedereen kiest gewoon het zijne... Respect for all! :b:

4. fets

fets Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit echt pes gespeeld altijd fifa gehad (pc) dan, heb net fifa08 bestelt en ga pes ook bestelen zal zelf mn conclusies wel trekken:D

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klote! Geen Engels commentaar in Nederlandse versie. Nu hoef ik niet naar MM morgen.

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    wtf is dat voor onzin dat er geen engels commentaar in de nederlandse versie zit?:confused: Enige bron hiervan want dit vind ik wel heel erg raar? Dat Nederlandse commentaar kan ik meestal niet aanhoren laat staan de spaanse:D

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    www.fifasoccerblog.com heeft eindelijk review!

En dat commentaar heb ik gehoord van iemand, wil eerst nog daadwerkelijke bevestiging.

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hoe bedoel je wall of text bij die review, ben te lui om die helemaal door te gaan lezen:p Ben meer van de video reviews:D
    Heb wel de conclusie gelezen en ze zijn heel erg tevreden over fifa 08:)

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme zeg, EA MOET LEREN DENKEN.

Tenminste, de afdeling EA benelux of wie dat ook geregeld heeft. Nederlands, Zweeds en Spaans commentaar. Ze weten zeker niet dat wij in Nederland niet zo nationalistisch zijn en niet geilen op onze eigen taal zoals zoveel landen.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hoezo ech zweeds en spaans erbij in plaats van engels-_-

11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Zodat ze dezelfde DVD's kunnen gebruiken in die landen. Zo combineren ze ook Duits,Italiaans en Frans.

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hmm ik dacht dat wij altijd met Frankrijk deelde aangezien het dan ook in belgie kon worden uitgebracht aangezien ze daar nederlands + frans spreken:/ Heel apart dat het samen met Zweden is tbh.
    Maar wat is de bron hiervan btw?

13. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Probeer je Xbox eens op de Engelse taal te zetten (dacht dat je hem ook op NL kan zetten). Wat doet hij dan?

Zou wel matig zijn, want Mulder en Ten Napel zijn nu niet echt goed in het "inspreken" van commentaar

14. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
  15. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of je de formations offline kan opslaan en deze ook online kan gebruiken?

hoe was dit met fifa 2007

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ja die review is wel erg rooskleurig geschreven. En dat komt dan van de fifasoccerblog.nl

ik wacht liever even op een onafhankelijke review.

IGN gaf hem slechts een 7,7

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Die review was echt bagger. Maar dat heb ik altijd al gehad met IGN en voetbalreviews.

EGM geeft het twee negens en een 8.

18. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Er was toch iemand die het spel al had hier? gooi eens even wat ervaringen in dit topic svp.

Net weer zowel de Fifa als de PEs2008 demo aan de tand gevoeld.

Fifa graphics duidelijk mooier. Spelsnelheid net ff te traag.

Daarna speelde ik PES2008 en dat ging weer net ff te snel voor mijn gevoel. Al voelt het allemaal wel een stuk soepeler aan.

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dat commentaar boeit me niet zoveel, zet het meestal uit na een potje of 2.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina