Na vorig jaar de fifa serie te hebben overgeslagen en zonder de demo vooraf te spelen heb ik het er toch maar op gewaagd en vanmorgen het spel gekocht.
Ik vond fifa altijd redelijk leuk om te spelen, maar na veel potjes vandaag te hebben gespeeld met deze nieuwe fifa, begin ik me dood te ergeren aan het spel, en zit eraan te denken om hem weer terug te brengen..
Alleerste de besturing, die vind ik ronduit KUT, je moet met het linker stickje spelen en dat vind ik gewoon totaal niet lekker spelen bij een voetbal spel, en je kan wel een 4-tal besturingen selecteren maar je moet met het linker-stickje blijven spelen..
Maar dat zal vast voor iedereen anders zijn, maar ik kan daar totaal niet mee overweg, en irriteer me dus mateloos aan de besturing..
Besturing met trick systeem is geweldig man... Nooit fifa gespeeld ofzo? Ik speel altijd met het stickje! Maargoed...
Dan de camera-punten, ook dit vind ik vrij irritant worden na een tijd, het staat te ver weg, de spelers zijn daardoor te klein, en in het begin toen ik het net speelde vond ik het nog wel oke.
Je kan wel weer de dynamische camera selecteren, maar dan staat het voor mijn gevoel weer te dichtbij.
Ik speel altijd dynamisch... is een mening dus... Ik vind tele altijd al te ver weg maargoed... :b:
De snelheid vind ik na een tijd ook gewoon te sloom ogen, het loopt opzich wel lekker soepel, maar ik vind het gewoon te langzaam gaan allemaal waardoor je gewoon hele saaie wedstrijden krijgt, ook omdat je zelf amper mooie kansen creeren kan, je hebt geen lekker vloeiende aanvallen, ja via de zijkant heb je nog kans dat 2 a 3 goede kansen per wedstrijd krijgt, maar ik wil ook eens lekker door het midden heen kunnen combineren..
Na een potje of 4 a 5 kon ik al heel wat acties maken, je kan ook het niveau veranderen... Wordt het iets makkelijker!
De be a pro mode , daar kocht ik het spel eigenlijk voor, maar mijn god wat is dat slecht een simpel uitgewerkt, het enige wat je kan doen is 1 wedstrijd spelen dat ook nog gewoon een simpele oefenwedstrijd is met een gewoon bestaande speler, ik dacht dat je jezelf moest maken en dat je zelf een carriere kon maken waarbij je door seizoenen heen beter of slechter kon worden ala new star soccer dus,. maar mijn teleurstelling bleek groot..
Gamekings was er juist er positief over. Ik wist trouwens wel dat je niet je eigen mannetjes kon bouwen \o/
Ik moet toegeven het speelt wel lekker de be a pro mode, de camerapunt vind ik ook goed bij deze speltype, en het speelt wel oke, maar je hebt er gewoon weinig aan omdat het dus maar 1 simpele oefenwedstijd betreft...
komt goed, check rivanov
Kortom, ik zal dit spel waarschijnlijk niet vaak spelen, maar ik ga het wel proberen en wie weet word het nog lekkerder met spelen, maar op dit moment ben ik niet meer positief over het spel.
Klik om te vergroten...