1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Als je 'm niet haalt vanwege dit, dan had je 'm sowieso al niet moeten halen natuurlijk.

Het gaat uiteindelijk om de normale games, en die zijn prima in orde.

2. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks 4 the info rivanov!

Ik ga denk ik toch gewoon morgen hem ff oppikken. En als iedereen lekker loopt te zeiken over van alles dat al bekend was dan hebben we in ieder geval minder kans dat hij is uitverkocht....Geintje...Ik denk dat mensen die be-a-pro mode wat verkeerd hebben opgevat. Ga is na wat er allemaal op fifa 06 verbeterd is!(meer competities, graphics, animatie, kleine be a pro mode) en het is toch nog echt hetzelfde schijfje met evenveel capaciteit als vorig jaar hoor! dus blij zijn dat er iets veranderd is en koop hem of koop hem niet.

3. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeheeft iemand hier oooit een game besteld bij bol.com want ik ben beniewd of iemand weet of die levertijd lang duurt

4. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha neem eens een kijkje bij het HALO3 topic.....daar zijn 10 tallen gamers die besteld hebben bij bol.com. Mijn eigen ervaring is dat ze leveren op de release dag.

Maar ik heb het niet zo op internet kopen. Nee ik ga gewoon lekker bij een van de vele winkels langs om hem te halen en te controleren op krassen. dan maar wat meer betalen.

Morgen fifa eens helemaal uit gaan testen als hij niet is uitverkocht.....
    Die release dates zijn maar vervelend:p zeker als je er zo op zit te wachten, gaat de komende maanden nog veel vaker voorkomen met al die vette games die voor de deur staan. pijnlijke maandjes voor de portomonai

Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  5. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    vaag ik dacht toch echt dat je een heel seizoen kon spelen in de be a pro mode.

Ik had voor de gein de pcversie ff gedownload. Dat menu is ook echt fucking onduidelijk. Ik kon nauwelijks vinden hoe ik een gewone competitie moest starten. dat hoort toch gewoon lekker overzichtelijk te wezen. Ook t feit dat je al meteen bij het aanmaken van je profiel een team moet kiezen zorgt voor een hoop verwarring...

6. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    hem um binnen.. gehaald bij E-plaza op centraal in Utrecht.. alleen nou is commentaar alleen in het nederlands zijn er geen versies met engels commetaar zodat ik hem nog kan omruilen of iets dergelijks??

7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Heb hem net ook gehaald! Nog geen tijd gehad om te spelen..

Weet iemand of het echt veel beter is als de demo?

8. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Was allang bekend.

9. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke teams zitten er bij overige teams weet iemand dat ik hoop namelijk CSKA of een andere russiche club

10. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat zelf ook. Ik hoop ook dat Slavia er bij is zijn toch goede vrienden van het Eindhovense publiek.

Zijn er ondertussen al mensen die een update kunnen geven over FIFA?
    De beter bedeelde laat ik het zo zeggen.:p FIFA spelend nederland laat van je horen!!

11. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zal zo psv is gaan checken... speel nu alleen met ajax maar laat het zo wel ff weten... oja waarom zit in fifa 06 rtwc wel het nl elftal en in al die andere niet?

12. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Aann Tsquares ik quote van de officiele site van fifa 08 :
    Dus het was bij mij NIET bekend dat bovenstaande NIET in het spel zit..Dus wat jij zegt gaat er bij mij niet in, dat het bekend zou zijn...

13. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    KNVB doet zoals normaal gesproken moeilijk. Die geldkloppers die bier verbieden tijdens wedstrijden..... Maar ik treur er niet om, bijeenraapsel van associale veel te overrated spelers. Hoop dat ze het EK uitvliegen als ze voetballen als een natte krant, want geef toe de afgelopen wedstrijden zagen er niet uit.

14. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je het Slavia Praag logo als ondertitel? Ben je niet iets te oud voor dat kinderachtige gedoe.

15. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste bevindingen van fifa zijn egt positief, ik vond de demo beetje benauwd spelen en irriteerde me af en toe mateloos.. Nou is het totaal anders lekker voetballen, genoeg ruimte ik zelf vind het genieten, tricks willen bij mij alleen nog niet egt werken:p

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    HAHAHA! Wat ben jij een sneu mannetje.... Het is alleen maar slecht voor het Nederlandse voetbal. En zal ik jou eens iets zeggen? Ik had graag gehad dat ze bij PSV in de poule kwamen. Was nl wel benieuwd wat jullie er tegen zouden spelen.

17. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh. . . wist niet dat ik een paar mensen op zn pik had getrapt, dat het ZO gevoelig lag misschien nog steeds?. Het is allemaal maar een spelletje!! En ook ik ben een voetbalfan in hart en nieren, al jaren een seizoenkaart en lid van de supportersveriniging!. Naja dan haal k m straks wel weg. Ik zag er de grap eigenlijk wel van in.....Humor is blijkbaar ver te zoeken.....

Ontopic maar weer......

Is er in dit deel eigenlijk weer een scheids en grensrechter in het spel?

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    MM Eindhoven had 'm toch! Heb 'm daar gekocht. Ga 'm nu spelen.

19. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Ow die belmuts bij de MM zei dat ze hem nog niet binnen hadden. Naja koop ik m toch niet bij MM. goed voor de klantenbinding laten we maar zeggen!

Veel plezier met FIFA! Als je tijd cq zin hebt post dan aub je bevindingen van de game.

20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat plaatje mag je best plaatsen, maar het gaat een beetje te ver om te zeggen dat Slavia jullie vrienden zijn, etc. Heeft niets met humor te maken. Dat is gewoon kinderachtig. Het plaatje zegt immers al genoeg toch?

Ik zat in Rhodos op een terrasje met drie Nederlanders. Een hardcore PSV, Feyenoord en Utrecht supporter. En ja, we hadden gewoon respect voor elkaar. Zo hoort het gewoon..... En tuurlijk grapten we wat tegen elkaar, maar dat hoort erbij.

Ohw... en er zijn geen scheids- en grensrechters op het veld te vinden.... (wel in de filmpjes tussendoor)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina