1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door konnan
    Ik heb een aantal vragen voor degene die zowel FIFA als Pro spelen of hebben gespeeld:

- Teneerste de tackles in FIFA. Ik vind, zoals de demo mij laat zien, dat je bijna niet in staat bent om geplaatste tackles te maken. Bij Pro had ik daar nooit last van want ik maakte altijd mooie geplaatste tackles. Is dit een kwestie van wennen of is het gewoon niet goed uitgewerkt?

- Het tricksysteem, ik vind het een mooi idee, maar de uitwerking vind ik belabberd. Je kan haast nooit een speler op snelheid voorbij, laat staan met een trucje. Het is alleen maar passen en passen en zelfs dat werkt een beetje stroef. Is dit omdat het een demo is of moet je hieraan wennen?

- Het rennen. Ik vind dat je amper merkt dat ze versnellen, maar dit kan ook weer liggen omdat ik Pro gewend ben. Hoe zit dat precies?

Ik ben echt serieus van plan om deze Fifa te kopen, samen met pro 7, maar toch wil ik eerst wat antwoorden op mijn vragen. bedankt.

De tackles werken perfect in de full versie. Het is alleen nog wel moeilijker dan in pes. Je moet je beter positioneren en dan het juist moment afwachten en goed timen.

Het tricksysteem is ook een kwestie van oefenen en heel goed anticiperen. Ik heb al de wreedste moves gemaakt dus het is zeker geen nutteloze gimmick. Alleen is het, net als in het echt, wel zo dat je gewoon goed moet zijn als je zoiets in een wedstrijd met succes wilt uitvoeren.

Het rennen is niet zo supersonisch als bij pes maar als ze op snelheid zijn dan merk je dat echt wel. Duw maar eens de rechter stick in de richting waarin je wilt versnellen. Je speelt de bal dan ver voor je uit en gaat er met hoge snelheid vandoor. Zeg maar ongeveer net zoals pes als je RT en RB tegelijkertijd indrukt en met het pookje of de vierpunttoets 45 graden van je renrichting stuurt.

Als je van compleet en realistisch voetbal houdt moet je dit spel een kans geven. Als je kan omgaan met de leercurve dan zal er een prachtige wereld voor je opengaan. Ik speel pes hardcore vanaf WE6 maar ik moet gewoon eerlijk tegen mezelf zijn en toegeven dat FIFA dit jaar de koning is als het aankomt op simulatie.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik sluit me daar volledig bij aan! :)

3. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er ook vrije training in?

4. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las een opmerking over de managermode dat die er amper inzit, wat bedoelt men daarmee? Is toch gewoon zoals het in de PC versie is?

5. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Tsja het gaat er bij mij echt niet om dat ik me geld ervoor terug zal kunnen krijgen, en weet ook niet of dit sarcastisch bedoeld was ofzo, maar ik vind gewoon dat ze dit duidelijk hadden moeten melden dat de be a pro mode niet compleet aanwezig was in dit deel..

En ik blijf de besturing van je speler gewoon kut vinden, dat je de speler moet bewegen met de linkerstick, ik wil de speler gewoon kunnen bewegen via dat 4punts toets ding.

Voor de rest ben ik sinds gisteren wel iets meer positief over het spel, maar toch heb ik het gevoel dat er meer had in gezeten voor Fifa dit jaar, mede ook omdat hun grootste concurrent (PES) mij totaal niet kan overtuigen..

6. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Leuk en verslavend spel! Vooral vanwege de moeilijkheidsgraad, ik kom echt nauwelijks door een verdediging heen:eek: Tips?:+

Ik koop elk jaar PES, nu wil ik Fifa ook een keer een kans geven, alleen is de gameplay totaal anders.
    Ten eerste moet je je al volledig op de balaanname concentreren, want de verdediger zit er bovenop. En als je de spits inspeelt lijkt het alsof je op een eilandje staat, want het duurt ff voordat het middenveld er is en door die verdedigingsmuur kom ik ook niet. De schoten die ik produceer zijn dan ook van punt 16 of uit vrije trappen hehe8)
    Maar er valt dus nog veel te leren eigenlijk?

7. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Er zit een volledige managermode in... (Met scouts en al)

8. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Vindh em een beetje hetzelfde spelen als Champions League.

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Eh? het is een wereld van verschil vergeleken met 07 champions league:eek:

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad! Heb van CL alleen maar een demo gespeeld, maar dat was echt een wereld van verschil met de Full Version van FIFA08!

11. Achillias

Achillias Guest

O my god wat heb ik net een kakkerlak zwaar vernederd online :lol:

Feyenoord - Ajax (ik)

De gehele wedstrijd had ik de bal , eerste helft stond ik al 0-4 voor :lol: (krijgt opeens een flashback O-) :emo: ) a fijn rust.. 2 helft begint die gast dus vol in de aanval te gaan maar kon geen pot breken tegen mijn fantastische spelende Jaap Stam _0/

Op een gegeven moment werdt hij zo wanhopig dat hij elk bal contact van mij met een overtreding probeerde te voorkomen wat dus tot een penalty lijden.

Huntelaar nemen natuurlijk en op zijn panenka's ingeschoten _O_ _O_

Je hoorde mijn uitvak helemaal los gaan met AJAX AJAX AJAX AJAX!!!!!!!!!!!

Wat denk je.. gaat hij disconnecten :mad: wel een reguliere overwinning gekregen van 0-3 maar man o man wat is Fifa toch vet online.

Btw het gaat hier om de ps3 versie die ik bezit, moest het toch met jullie delen ;) xboxers!

Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2007
  12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De 360 versie is precies hetzelfde dus deel het gerust met ons:)
    behalve dan het engelse commentaar dat bij ons ontbreekt:mad:

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Schitterend als je met PSV speelt. Hoor je allemaal: KAMPIOENUH! KAMPIOENUH OLE OLEEEE

14. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0

Bedankt voor je antwoord, je hebt me zo'n beetje overtuigd. Ik zie dat er hier veel PES'ers zijn die ook hebben gekozen voor fifa 08. Toch wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die onder de indruk van Fifa is.

Even een andere vraag. Ik hoor iedereen over dat ze hun supporters zo goed kunnen horen e.d. Nu ben ik een grote fan van Juventus en nu was mijn vraag of misschien iemand ff een wedstrijd met hun wilt opstarten om te horen, en zien, of ze ook zo'n grote aanhang hebben. Ik ben namelijk erg benieuwd. Bedankt!

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben ook fan van Juventus dus speel altijd met Juventus. En het klinkt goed!

16. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    O goed om te horen want sfeer mis ik echt wel in PES. Dus de tifosi gaat goed tekeer!? En hoe zijn de stats, hebben ze veel verschillende punten zoals in PES of enkele (ik heb het hier over spelers)?

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten enorm veel supportersliederen in!

Bijvoorbeeld You'll Never Walk Alone bij Liverpool en Celtic :) :) :)

18. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan niet meer wachten. Dan maar dat nederlandse commentaar aanhoren. Ga nu maar naar mm.

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn kopie met Engels commentaar is ook verzonden\o/

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ze hebben veel statistieken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.