1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog leuke liedjes over Feyenoord?

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het even bij iemand op de Wii gespeeld, maar bij Feyenoord (waarmee ik speelde) hoorde je vooral trommels. Klopt natuurlijk voor geen meter, want in De Kuip zie je niet zo gauw een trommel (of het Nederlands elftal moet komen met zijn carnavalsupporters), maar ik werd niet veel wijzer uit het gebrabbel. Geluid stond ook niet echt hard en ik heb er ook niet echt specifiek op gelet.
    Bij PSV was het voor mij in ieder geval een stuk duidelijker voor wat betreft liedjes.

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  3. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik heb alleen nog maar met Feyenoord gespeeld maar niet echt liedjes gehoord (ook niet echt opgelet). Een schande want als er in 1 stadion in Nederland sfeer is dan is het De Kuip wel.

Niets is sterker dan dat ene woord FEYENOORD!!

OT: Wat een sukkels in Eindhoven uit de KNVB Beker gegooid.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dat hebben we gisteravond gemerkt ja. :lol:

5. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het ja :lol:

Is Ajax gelukkig niet de enige die gisteren geblunderd heeft.

6. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fifa vanmiddag even opgepikt @ de lokale game-boer.
    Hij bevalt uitstekend!
    Het is er een heel stuk op vooruit gegaan. verre-weg de mees realistische footy op dit moment.
    Ik heb gemerkt dat er heel veel vrijheid zit in het spel. veel meer combinaties zijn mogelijk.
    Ook de sfeer is buitengewoon fantastisch bij PSV komt het halve assortiment voorbij wat ze in het stadion zingen. zeker 4 a 5 van de belangrijkste chants. KIPPEVEL.
    De spelers lijken erg goed, En alles wat ik miste aan PES en FIFA is nu samengevoegd. De graphics zijn uitstekend helemaal in 1080P kan je de grassprieten bijna tellen. Kortom ik heb zeeer zeker geen spijt van mijn aankoop! PES 2008 ga ik ook wel kopen alleen weet ik niet of deze aan deze gameplay, graphics, opties kunnen tippen.

7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Zat gisteravond ook te kijken, hoor ik uit het utrecht vak het volgende ( een aantal keer )

Utrecht till I die, Utrecht till I die, I know I`m, I`m sure I am, oowh Utrecht till I die!

Dit nummer is door de eagles aanhang verzonnen.. Dus dat is plagiaat :9

8. TheGodfather

TheGodfather Guest

Heel rotterdam loopt niet uit voor een provincie clubje als Utrecht (al moet ik zeggen ik gun FC Utrecht het beste zolang Willem trainer is).

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er echt aan te twijfelen om FIFA te kopen. Ik ben echt een Die-hard PES speler, maar ik hoor zoveel goede verhalen ook van (ex) Pes spelers dat FIFA veel beter geworden is, minder makkelijk om te scoren, mooie graphics etc. En die be a pro mode spreekt mij ook aan.

Ben morgen jarig dus heb wel wat geld teveel dus dan ga ik Fifa kopen :).

10. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Heb een vraag..

Wil mij aanmelden bij die EA Sports site, maar als ik dan invul XBOX Gamertag bij Account Type krijg ik de volgende melding:

Error: The following GamerTag Names could not be identified.
    Go Ahead Eagles

Weet iemand hoe dit komt?

11. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo voor de mensen die geen engels commentaar hebben: op de ps3 versie kan het inderdaad wel (zoals iemand hier al schreef). Hoe? Je moet dan in je consolesettings van je ps3 de taal op engels zetten en voila.

12. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik meedoen aan die interactive competitie ?

13. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net in huis gehaald ga strax ff kijken hoe het is :p heb namelijk ook halo3 LE net gehaald k*t hoesje

14. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Uhmm...nu lees ik net op een ander forum, dat je op de ps2 en pc WEL een volledig be a pro seizoen zou kunnen spelen?
    Iemand hier die dat bevestigen kan?
    Want op zo'n manier blijft next-gen toch wel aldoor achter in mijn ogen..

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Is fifa2008 al overal verkrijgbaar, of morgen pas? Dacht dat dat de officieele release date was. Zit ech te twijfelen om hem te halen. Als ik de demo speel is het echt mijn type voetbal niet, maar iedereen is zo positief. En moet gewoon ff het PES systeem van me af slaan.

16. TheGodfather

TheGodfather Guest

Bedankt ik wil heel graag engels commentaar.

17. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    edit: nm

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  18. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kheb hem op de pc gehad (gedownload) en na 2 wedstrijden verwijderd. en nee je kan geen heel seizoen be a pro doen. alleen co-op. op pc is hij echt crap. ik twijfel er zwaar aan om fifa 08 voor de xbox te kopen, zoveel geld heb ik niet en wil pes 2008 ook nog graag halen. ik heb gehoord dat de gameplay er wel op vooruit is gegaan enzo maar dat de gezichten bedroevend zijn dus ik denk dat ik maar alleen pes 2008 ga kopen. tenminste mooie gezichten.

19. TheGodfather

TheGodfather Guest

Gezichten die zie je toch niet als je aan het spelen bent. En ik vind de gezichten er wel goed uitzien in Fifa 08

20. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik noem bijvoorbeeld maar Tevez, die ziet er niet ui in fifa 08 en in pes 2008 geweldig, en ik vind het wel erg belangrijk dat de faces er echt uitzien. dus ik koop fifa niet maar pes

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina