1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Als je PES speler bent en Fifa wil proberen, moet je wel alles afleren wat PES betreft, het speelt echt anders.

Wel fijn is trouwens dat je de PES button layout kan kiezen. :)

2. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar eigenlijk zou je elke knop handmatig moeten kunnen instellen ;)

Mensen worden over het algemeen steeds enthousiaster naarmate ze dit spel meer spelen. Dan blijkt pas hoe goed het eigenlijk is.

3. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Be A Pro vond ik ook nog best tof trouwens, had Sanmartean uitgekozen van FC Utrecht, achter 2 spitsen spelen, en dat is zeker wel lachen.

Jezelf vrij lopen, vragen om een pass, en dan een steekbal geven richting 1 van de spitsen bv.

Won ook nog eens met 2-1 van Ajax met 1 assist van mezelf.

Kreeg een 65 als beoordeling. ;)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Be A Pro is héél cool! Vooral als je met 1-0 wint en jezelf de winnende maakt! :cool:

5. Hooligan601

Hooligan601 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel hem sinds gisteren. Ik ben een door- en doorgewinterde fanatieke PESSER. Ik zwicht absoluut niet snel voor de marketingtrucjes en hypes van EA. Deze game heb ik toch maar aangeschaft omdat mensen mij er inhoudelijk van konden overtuigen dat het nu toch echt de game zelf is die scheen uit te blinken...

Na een lichte teleurstelling van de PES 2008 demo, want dat is het voor mij... Next-gen? ik had gewoon meer verwacht.. Nu moeten we natuurlijk afwachten tot de uiteindelijke versie er is maar het bracht mij in ieder geval geen opluchting ofzo, ik hoop immers ook dat PES weer de beste is dit jaar aangezien dat spel qua gameplay meer kan brengen.

Maar wat wil, FIFA 08 is zowaar realistisch. Niet omdat de engine zo goed inelkaar zit, want FIFA blijft toch een beetje een game waarbij je niet alles 'in de hand hebt'. Maar het speelt lekker weg, en na enige oefening krijg je het steeds meer onder de knie en dan gaat het gewoon lopen.

Om nog maar niet te spreken over de mooie 'cross-functies' met live, je kunt geloof ik goals uploaden.. Je krijgt newsflashes van de echte voetbalwereld, heel wat opties voor xbox live play... Noem maar op, het is gewoon het complete pakket.. De volmaakte voetbalgame zal ik het niet noemen maar laat dit qua opzet de natte droom van een voetballiefhebber noemen.

Een overvloed aan licenties, stadions etc. maken het allemaal nog mooier. Verder de kleine dingen die de sfeer bepalen slurpen je gewoon mee in de game, het Fifa gevoel zoals ik het vroeger had (de goede oude Song 2 Blur tijd :)) , ik vind FIFA 08 sowieso een kans verdienen... PES mag me overtuigen!

Fifa 08 vs PES 2008 1-0

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  6. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Miljaar miljaar zeg, nog een PES lover die Fifa positieve commentaar geeft.
    Sebiet ga ik nog naar winkel gaan om mij deze aan te schaffen. :eek:

7. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    OK. Heb hem zonet gehaald en nu even gespeeld met men favoriete team: KV Mechelen in de coach-mode!
    Ik moet zeggen dat het voorlopig lekker speelt. 1-1 op amateur wel te verstaan tegen titelkandidaat Racing Genk. Een afstandspegel in de laatse 5 minuten paal binnen, jongens deed dat deugd! Zeker omdat ik al 3 keer op de paal had geshot.
    En het was een spannend, realistisch partijtje voetbal.

De mannetjes reageren wel nog iets te traag, en een tegenstander in de wind zetten of uitkappen lukt me nog niet maar dat zal wel een kwestie van oefenen zijn zeker?

Als PES-gamer moet ik toegeven dat deze FIFA me wel bekoord. Ook door de vele spelmogelijkheden en licenties van zoveel competities... Chapeau!

PES gamers, misschien moet je deze toch maar een kans geven, ga hem desnoods even huren.

Niettemin zal PES2008 zeker de betere footie worden!

Cheers!!
    :b:

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    O o ook ik begin nu te twijfelen!
    (ik gisteren me eerste goal gemaakt in de demo!:) ) En ik wilde dit jaar weer voor pes gaan maar... Als ik die reacties zo lees, en op insidegammer de video recentie bekijk is dit gewoon het beste wat er is!

Ik moet dus rennen naar de winkel nu?

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Mannetjes passeren met kap-bewegingen moet je inderdaad leren ja.

En hier ben ik het niet mee eens, als de demo van Pro Evo 2008 een voorbode is van de full versie, dan is het voetbal er gewoon niet realistischer op geworden, eerder arcade.

Ik denk zelfs dat Fifa 08 dit jaar de betere sim is, en dat terwijl Pro Evo altijd als de meest realistische werd gezien. (qua het voetbal zelf dan)

10. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben al een aantal jaar een Pes fan. Ik vind de Pes demo super. Maar ik heb Fifa 08 gister gehaald, en moet zeggen, topspel.
    Enig minpunt is dat mn cluppie Rkc dit jaar niet in pes en fifa zit :p maarja volgend jaar zijn we er weer bij.

11. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Na een aantal wedstrijden gespeeld te hebben ben ik toch heel erg beniewd geworden wat PES hier tegen over gaat stellen. Het moet toch wel echt HEEL erg goed zijn willen ze dit jaar FIFA gaan verslaan, Uitstekend voetbal spel met heel erg veel mogelijkheden. Er zitten zo gigantisch veel leagues, clubs en competitie's in dat het nooit zal gaan vervelen. TOP spel. beste aankoop van dit jaar. Dat gevoel ... 85e minuut 0-0 met de aanvallende middenvelder randje 16 binnenkomen en een afstandschot zoals je ze op tv ook ziet. Ook erg gaaf dat het net lijkt of het stadion ontploft van vreugde. schitterend geluid.

12. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat dit echt super belangrijk is maar ben ik de enige die de achievements van Fifa 'kut' vind t.o.v. de rest? Allé, het gaat hier natuurlijk om de game.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb gisteren 3 online wedstrijden op z'n "Duits" gewonnen! :+

Kwam op 1-0 achterstand, waarna ik in de 88ste minuut gelijk maakte. En aangezien je in Ranked altijd verlenging hebt bij gelijkspel, werd het dat dus ook. En ik maakte in de verlenging 2-1! :cool:

14. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Was je ook in Deventer tijdens de mooie overwinning van GAE met 2-0 op RKC? _O_

15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb de demo net nog even flink wat keren gespeeld. En het begint wel leuker te worden moet ik zeggen. Je moet idd even leren om anders te spelen.

Wat ik wel irritant vind, is dat elke vrije trap van een Ronaldinho of C. Ronaldo erin gaat. Dat is niet echt realistisch. Het geluid is super, maar ik blijf de scheids missen op het veld.

Dus even vragen:

- Ik hoorde dat je de scheids aan/uit kon zetten. Klopt dat?
    - Hoe zit het nu met de vloeiendheid van het spel?
    - De doelnetten? Zijn die inderdaad flexibeler?

Ik heb net nl ook weer flink de PES 2008 demo gespeeld en ik blijf daar gewoon nieuwe dingen zien. Dat is zo vet aan PES. Nieuwe animaties, etc. etc.

Eerste cijfer van PES2008 is overigens een 9 (Official Playstaion Magazine)

16. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 vragen ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden:
    1: Kun je vagner love bijvoorbeeld kopen in carriere ( hij zit alleen bij brazilie maar zou je hem dan wel kunnen kopen.
    2 Ik hoorde dat je kon trainen en vriendschappelijke wedstrijden in je carriere kan doen, ik heb het nog niet gezien.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    - Scheids zie je niet op het veld, alleen in cutscenes
    - Het spel speelt écht véle malen vloeiender dan de demo. Het is echt een genot.
    - Ja de doelnetten zijn flexibeler. Ook zit er de rand in die de netten naar beneden houden, als je daar opschiet, dan knalt de bal ook omhoog, het dak van het doel in.

18. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov,. ook antwoorde op myn vragen mischien:)

19. Hooligan601

Hooligan601 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik ook ja :'-( maargoed zondag winnen we van Den Bosch en staan we bovenaan en daar blijven we.

Net even paar wedstrijden Be a pro mode gedaan, en ik vind het idee super, alleen jammer dat overal was aangekondigd dat je er een seizoen mee kon spelen.

Oh en het commentaar tja "volgens mij was dat geen buitenspel, maar ik heb geen vlag en ik heb ook geen fluit" en dat 2x in een wedstrijd is flink irritant

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina