1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een brakke versie goed verkoopt, hoefen ze dus niet hun spel goed te maken bedoel je dat:confused:
     
  2. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze komen ermee weg door een spel te maken wat niet compleet is en nog verkoopt ie goed en dan is het makkelijker om te zeggen...ach...we gooien de leagues en nog wat ontbrekende items erin die eigenlijk al in 07 hadden moeten zitten en voegen nog wat nieuwe items toe en hij is klaar. Tuurlijk maken ze de game weer wat beter maar het had leuker geweest als 07 slecht had verkocht als een straf voor een incomplete next-gen versie. Ze hebben de mazzel dat de next-gen versie van PES ook niet super was waardoor ze nu nog vrolijk door kunnen gaan zoals altijd. Ik hoop nog een keer dat PES echt even uithaalt zodat ze goed wakker worden bij EA ;)
     
  3. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Doh pes6 was al 30x beter dan die stink fifa van jullie
    wacht maar op pes2008, die gaat fifa zo hard dollen hea! :D
     
  4. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Uit de verkoopcijfers is dat niet gebleken dus Konami moet nog ff iets beter z'n best doen.
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Ben jij geen publiek dan?:+
     
  6. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 08: wél Eredivisie, geen Oranje
    Nieuws | 2 juli 2007 - Electronic Arts Nederland heeft duidelijkheid verschaft over de rol van Nederland in de FIFA-game van dit jaar. Vast staat in elk geval dat elke versie de Eredivisie zal bevatten, wat dus betekent dat je op elk platform met de achttien beste clubs van ons land kunt spelen. Ook is EA nog druk bezig om ervoor te zorgen dat de Eredivisie vertegenwoordigd wordt in de Interactive Leagues, maar dat staat op dit moment nog niet vast.

    Er is echter ook een keerzijde aan de medaille. Helaas ontbreekt het Nederlands Elftal opnieuw in ’s werelds meest verkochte voetbalgame. Dit heeft alles te maken met de (financiële) geschillen die al jarenlang lopen tussen de uitgever en de spelers van het Nederlands elftal van de jaren ’90. Dat is dus nog steeds niet opgelost. De antwoorden van EA volgen trouwens op vragen van onze kant, nadat verschillende members onder de impressie vroegen of Nederland in de game zou zitten. Moge duidelijk zijn dat je in dat artikel meer kunt lezen over deeltje numero veertien van de succesvolle serie.FIFA 08: wél Eredivisie, geen Oranje
    Nieuws | 2 juli 2007 - Electronic Arts Nederland heeft duidelijkheid verschaft over de rol van Nederland in de FIFA-game van dit jaar. Vast staat in elk geval dat elke versie de Eredivisie zal bevatten, wat dus betekent dat je op elk platform met de achttien beste clubs van ons land kunt spelen. Ook is EA nog druk bezig om ervoor te zorgen dat de Eredivisie vertegenwoordigd wordt in de Interactive Leagues, maar dat staat op dit moment nog niet vast.

    Er is echter ook een keerzijde aan de medaille. Helaas ontbreekt het Nederlands Elftal opnieuw in ’s werelds meest verkochte voetbalgame. Dit heeft alles te maken met de (financiële) geschillen die al jarenlang lopen tussen de uitgever en de spelers van het Nederlands elftal van de jaren ’90. Dat is dus nog steeds niet opgelost. De antwoorden van EA volgen trouwens op vragen van onze kant, nadat verschillende members onder de impressie vroegen of Nederland in de game zou zitten. Moge duidelijk zijn dat je in dat artikel meer kunt lezen over deeltje numero veertien van de succesvolle serie.
     
  7. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws :b:
    dan wordt het dus fifa 08 voor mij ipv pes 7:)
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Beoordeel jij de kwaliteit van een game nou aan de hand van verkoopcijfers? :eek:
    Pes 6 was erg matig, maar nog steeds vele malen beter dan elke fifa op de 360. Hopelijk wordt pes 2008 (verkoopnaam zal gewoon pes 7 worden) welk compleet. Desalnietemin zal fifa toch wel beter verkocht worden dan pes.

    edit:/
    @ hemaworst:
    Wat is dan precies het goede nieuws? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  9. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    snap ik ook niet zo goed nieuws vindt ik het nou ook niet
     
  10. Remco

    Remco Guest

    en waarom staat t er 2 keer achter elkaar? en bij PES6 zat de eredivisie er toch ook gewoon in..
     
  11. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dit is wel goed nieuws voor hun. Wij zijn toch ook blij als er meer complete competities zitten in PES?
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar in hetzelfde bericht staat dat het nerderlands elftal er niet in komt. Niet zo'n goed nieuws dus :)
     
  13. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil liever met m'n eigen club spelen dan met het Nederlands elftal. Tuurlijk is het jammer dat ze er niet in zitten. Maar ik heb veel liever 18 clubs ipv 1 landenteam.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    pes 6 = eredivisie + nederlands elftal + voetbal :9
    En dan is het nog een matig deel uit de serie :eek:

    Maar de reactie van hemaworst op het artikel is wat raar. Hij zegt dat het goed nieuws is, terwijl er teams uitgehaald worden.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  15. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm...volgens mij worden er 18 teams toegevoegd:confused:
    En je moet PES niet gaan vergelijken met FIFA, hoe durf je...:9
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nu komen er weer 18 andere teams bij, maar moet je van het nederlands elftal weer afscheid nemen :{ Wanneer komt EA nou eens met een complete versie voor de 360?
    Nouja, ik heb de hoop voor fifa al lang opgegeven. Fifa 98 is het sterkste deel uit de serie, en dat wil toch wel wat zeggen.
    En pes met fifa vergelijken... is inderdaad onmogelijk :)
    Voetbal vergelijken met... ja... wat is het eigenlijk? :+
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  17. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    ISSS '98 was beter8)
     
  18. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, het zou helmaal geweldig zijn als ze ook in de eredivisie het publiek hun club laten aanmoedigen.
    maar ik vrees dat ea dit alleen bij de grote competities zal doen|:-
     
  19. Remco

    Remco Guest

    Ja, 2 voetbalspellen kan je natuurlijk totaal nietmet elkaar vergelijken|:-

    Het beste voetbalspel is nog altijd actua soccer '96..
     
  20. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik nooit gespeeld, mijn eerste waren World Cup '98 en ISSS '98.:+
    Ik heb trouwens wel een keer FIFA '97 gespeeld, daar kon je in de zaal voetballen toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina