1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wat dachten jullie er trouwens van om binnenkort een online competitie op te zetten met alleen maar mensen van xboxworld?:)
    Over een weekje ofzo zodat iedereen wel al een beetje fatsoenlijk kan spelen:p

2. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je dan niet 2 spelers? Of is het op het veld ook 5 tegen 5?

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    je bent gewoon met 11 tegen 11 dus de rest wordt gewoon door de cpu bestuurt, alhoewel ik ergens hoorde dat je inderdaad ook naar een 2e speler kon wisselen met online maar ik weet niet precies hoe dat dan zou werken en of het uberhaupt waar is.

4. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dan had ik toch liever 5 tegen 5 gehad.

Ik neig wel steeds meer naar Fifa trouwens.

5. hoikees

hoikees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stadions

Ik hoor op andere forums dat bernabeu en arena erniet opzitten!!

Hoop niet dat dit klopt!!!!!!!!

Kan iemand die het spel al gekocht heeft ook bevestigen of dit klopt??

En las ook dat naast het nederlandse commentaar ook de zweedse het spaanse commentaar aanwezig zijn..

lijkt me allemaal een beetje vreemd.

6. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Dacht er ook aan, moet zeker de moeite zijn! :thumbs:

Hier kun je er een nieuwe thread voor maken:
    http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=64

7. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje aan FIFA-buffs: bij het aannemen staat dat je de rechterstick kan gebruiken... maar wat is het punt daarvan? Bij mij springt dan de bal gewoon weg. Ik ben van oorsprong een pes-er en daarin kan je door goed te timen met RT de bal goed aannemen/stil leggen. Is er een soortgelijke optie in FIFA?

8. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Ball stilleggen met gezicht naar doel = LB
    Ball stilleggen = RB

It's in the manual!!!

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De rechterstick gebruiken werkt meestal juist goed imo zodat je meteen snel weg bent:)

10. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In de manual staat dat in de categorie dribbelen. Bij bal aanname staat of de linker of de rechterstick gebruiken.

11. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja begin het steeds meer te begrijpen nu. Ik zat nog in de PES mode waarin ik af en toe gewoon een bal wil stilleggen op de voet, maar daar is geen speciale besturing voor zie ik.

On a side note: ik speel PES al sinds jaren als een verslaafde junk, maar dit is echt realistischer... FIFA is echt goed dit jaar IMO.

12. Achillias

Achillias Guest

Dat klopt zitten er beiden niet in.

13. Achillias

Achillias Guest

Sta trouwens nummer 20 van de wereld jongens :D 55 potjes online gewonnen en 11 verloren, enige aanmerking is dat dit spel zeer frustrerend soms kan zijn als je bijvoorbeeld alleen op de keeper afloopt en de bal er bijna niet in krijgt.. AI van de keepers zijn super voor mijn gevoel iets te.. alleen kunnen ze wel afentoe redelijke blunders maken op hoge voorzetten.

14. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik in de demo gemerkt ja. Ik gaf ongeveer een voorzet vanaf de middenlijn die er zomaar invloog.

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kheb tot nu toe al me online potjes vrij eenvoudig gewonnen, heb wel pas 1 ranked gedaan. Maar weet iemand wat die punten zijn die bovenaan het scherm staan na afloop van een wedstrijd?

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Weet ik ook niet. Ik heb nu 10.850 punten ofzo.

17. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem gisteren gaan halen. Wel eerste indruk (als pure PES fan) is positief.
    Ben wel begonnen op semi-pro en vond het wat gemakkelijk. Ook keeper blundert teveel naar mijn goesting (zowel bij mij als tegenstander). Vaak worden de afstandschoten niet gestopt door keeper en gewoonweg terug geduwd. Ben vandaag dan maar begonnen op PRO en daar lukt mij gewoon niks. Waarschijnlijk moet ik serieus wennen aan die gameplay. Want dribbelen lukt mij langst geen kanten. Als ik vaak de rechterstick gebruikt dan duwt de speler zijn bal veel te ver.

Voor de rest is het echt een toppertje. Moet gewoon wennen en geduldig zijn. Zal waarschijnlijk terug op semi-pro spelen. Ben een kampioenschap begonnen met Anderlecht.

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
  19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    echt waar!! Dit spel is zoooooooo vet gewoon. Vind hem echt veel mooier en beter dan pes, terwijl ik hiervoor een pes gamer was. Net een filmpje ge upload, te cool gewoon.

20. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand gemerkt dat het schakelen van speler naar speler een beetje vaag is? Maakt geen moer uit of je die schakel meter meer op automatisch zet of niet, de computer schakelt alleen voor je als de bal naar je medespeler toekomt. Voor PES'ers zal ik maar zeggen dat het lijkt alsof het schakelen constant op manual staat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina