1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achillias

    Achillias Guest

    Als graphics voor jouw een zeer belangrijke critiria is, dan zou ik Fifa08 halen (gameplay is ook in orde deze keer).

    Alleen kan deze Fifa08 zeer frustrerend zijn voor een casual gamer, het is namelijk echt moeilijk geworden om zomaar even goals te scoren en te combineren.
     
  2. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72

    Zeg even wat je ervan vind;)? Dan weet ik ook of ik m moet kopen\o/
     
  3. Merijn82

    Merijn82 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er echt schijtziek van dat iedereen Barcelona kiest!!
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    tja =( dat is altijd al zo geweest in online games met voetbal, iedereen kiest de wereld top. Ik heb gister 3 online wedstrijden gespeeld en allemaal kozen ze man utd..
    Dan is het gewoon niet leuk als ik met Feyenoord ga dus dan kies ik ook altijd maar een top ploeg.
     
  5. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg nieuwsgierig naar screenshots van Nederlandse clubs als
    Ajax, Feyenoord, PSV, AZ.

    Buiten dat ga ik een waarschijnlijk domme vraag stellen, but what the heck:
    'zit de Nederlandse competitie er nu wel of niet in?' :)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja die zit er in. Is nog maar 100x verteld.
     
  7. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja die zit erin... Is vanmorgen ook al gevraagd, de laatste pagina doorlezen is niet zoveel moeite.
     
  8. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, nou dan kon deze ene keer extra er ook nog wel bij *)

    Ik was in vertwijfeling gebracht door een artikeltje dat ik gelezen had in
    een krantje bij een gamemagazine. Daarin leek het er namelijk op dat de Ned.
    competitie ontbrak. Dat klopte dus niet blijkt uit jouw antwoord. Mooi! :)

    Heb ik gedaan, idd geen moeite, maar heb er simpelweg overheen gelezen.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    valt wel mee hoor heel veel kiezen ook manchester, liverpool en ac milan. Natuurlijk worden alleen de wereldtop gekozen voor ranked wedstrijden aangezien je anders een nadeel hebt. Alhoewel het niet zo heel veel uitmaakt als je gewoon goed bent kan je ook met een club als ajax of feyenoord ownen online:) Zelf ben ik meestal real madrid trouwens vooral omdat ik het leuk vind om met sneijder, robben en ruudje te spelen:) Drenthe blijft mooi op de bank waar hij hoort imo, overrated speler:p
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    je kan volgens mij zelf mensen naar de bal laten komen, en ook het wisselen van spelers kan je automatisch doen, dus knop indrukken en dan kiest de pc een speler uit, of je kan zelf een poppetje uitkiezen met je stick ofzo, en dan kan je ook nog weer instellen hoeveel de pc je helpt, dus mss moet je het spel eerst wat meer spelen, deze game is iig vele malen beter dan de pes van vorig jaar.

    En over de graphics etc, ik vind dat Fifa 08 en de hele Fifa reeks altijd al veel meer het voetbalgevoel uitstraalt dan die neppe PES (dan heb ik het niet over de gameplay).
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  11. Merijn82

    Merijn82 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind het maar irritant om steeds weer tegen Barca te moeten spelen.

    Even iets anders.. Ik heb problemen met het opslaan van mijn opstelling/tactiek. Ik speel met Ajax, maar die opstelling die er staat kan echt niet. Schilder, what the fuck.. Anyway..Is het mogelijk om tijdens online-potjes meteen je gewijzigde opstelling etc voor je neus te krijgen? Lukt mij niet tot dusverre!
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet nu niet of dit online ook zo is maar in het scherm waar je je opstelling kiest zou je via de Y knop uw persoonlijke kunnen laden.
     
  13. Merijn82

    Merijn82 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit met die Y knop had ik inderdaad gedaan, maar steeds als ik online speel kan ik weer helemaal opnieuw beginnen..En daar krijg je niet veel tijd voor.Tegenstander wordt ongeduldig en smeert m , of tijd is op..
     
  14. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vandaag ook maar gehaald, ben er erg benieuwd naar vooral online maar heb idd geen zin om telkens barca te spelen. Misschien is het een idee een thread te maken voor mensen die met nederlandse clubs tegen elkaar willen voetballen?
     
  15. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel online met Juventus of Bayern München. Combinatie Klose/Toni is dodelijk! :cool:
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb pas 1 online game gedaan, als FC Utrecht natuurlijk.

    Zal sowieso nooit de top-teams nemen, eerder teams als Atletico Madrid, Napoli, Aston Villa, Olympique Marseille, en Utrecht dus.

    Toevallig allen mijn favo clubs in het echt. ;)
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    weten jullie wel dat je spelers moet wisselen (als je de bal niet hebt!) met het rechter pookje?
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Linkertrigger (Nieuw-Alternatief) is spelerswissel!
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Zullen we een competitie opzetten hier van XBW met ALLEEN NEDERLANDSE clubs? Dat lijkt mij namelijk een super goed idee!

    Wat vinden jullie ervan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina