1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dat kan dus vreemd genoeg niet....als je dat wilt zul je hem moeten importeren. wel raar dat ze wel spaans en zweeds er in hebben maar geen engels.
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is pas 100x gezegd, maar dat kan niet.
    Als je engels wilt zal je hem moeten importeren bij bv Play.com
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij play.com kan het niet. Ik wou dat proberen maar er stond: this item is only be delivered to a UK adress|:-
     
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet je de valuta op euro zetten.
     
  5. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een heerlijke game, net een aantal van hele mooie combinaties gemaakt waar de verdediging van de tegenstander absoluut geen raad mee wist.

    Zelden eigelijk zo een goede voetbal game gespeeld, PES moet van goede huizen komen wil het mij van Fifa afhouden.
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    net een nieuw rooster gedownload, niet die van 26 september, maar nu een van 1 oktober. Weet iemand wat er nog veranderd is?
     
  7. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Mourinho weg mischien? (Ik heb het spel niet, maar voor de rest is er geloof ik weinig veranderd).
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yeah in de demo 2x een around the world achter elkaar gedaan en een akka in de lucht. :cool:
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zojuist even een paar potjes gespeeld . Wat is het toch gewoon heerlijk zo'n afstands schot dat de keeper hem nog net over tikt met 1 hand. uiteraard staat schieten op semi pro!

    Ik blijf het mooi vinden, en ik ben echt nog geen 2e zelfde goal tegen gekomen! jullie wel (ok tuurlijk lijken ze op elkaar als je uit de hoek voorgeeft maar het is toch iedere keer anders!) (vind ik)


    Ook vind ik de sfeer erg goed je moet echt zoeken naar openingen, je moet echt een plan maken. heerlijk, voorlopig zit deze DVD nog wel even in mijn X boxje!
     
  10. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met het geven van een objectief advies? het gaat om het volgende: vandaag wil ik fifa 08 aanschaffen, maar ik ben ik het bezit van zowel een 360 als een ps3. Welke versie is beter? Op beide consoles heb ik de demo gespeeld en wat mij opviel was dat in de 360 versie de camera erg ver van het veld staat, terwijl in de ps3 demo de cutscenes soms vertraagd worden getoond. Wat is wijsheid? wie kan me helpen? Alvast bedankt!!
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Die verre camera kan je gewoon veranderen in een dynamische ( dichterbij dan wide ) camera...echt de ideale camera als je het mij vraagt.
     
  12. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    thx voor je tip... ff een andere vraag: is de 360 full-versie van fifa 08 echt anders dan de 360 demo, vaak lees ik dat namelijk waarbij gesuggereerd wordt dat de camera´s beter uitgewerkt zijn in de full-versie.
     
  13. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je hem in nederlandse winkel wil halen moet je rekening houden dat in 360 versie geen engels commentaar zit. in ps3 versie wel.
     
  14. Achillias

    Achillias Guest

    Koop dan de PS3 versie, kan je hem tenminste nog op engelse commentaar zetten als je de taal van je PS3 veranderd.

    Er zijn geen verschillen in graphics of gameplay als je het op de Xbox360 of PS3 speelt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2007
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Woops, slim van me:+
    Nu wel besteld:)
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Er werd tog gezegd dat lage teams heel hoog geklasseerd waren nja ik heb met me liverpool game dit 1 liverpool 2 chelsea 3 man utd 4 arsenal. en de 3 laatsten zijn 18 derby 19 birmingham 20 sunderland. dus ik denk dat hoe verder je in het seizoen bent dat de toppers wel terug komen
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies.
    In Spanje stonden bij mij Recreativo en Espanyol 1 en 3e voor een lange tijd. Sevilla stond bijvoorbeeld 18e. In de loop van de tijd komt alles wel ongeveer weer op zn plaats.
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Het is dat ik geen ps3 heb gekocht, anders had ik die versie gekocht. Reden 1: nederlands commentaar.
    Reden 2: eindelijk een ps3 topper.
    En de prijsverlaging daar van de ps3... nee ik laat hem nog ff liggen. De xbox 360 heeft op het moment zoooooooveeel games te bieden dat ik hem niet nodig heb.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bevat de Xbox 360 versie Nederlands commentaar? Zijn de scherm teksten in het Nederlands?

    Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden zodat ik de game morgen al kan gaan halen_O_
     
  20. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Bevat de Xbox 360 versie Nederlands commentaar?
    Helaas wel

    Zijn de scherm teksten in het Nederlands?

    Jep
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina