1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel leuk maar imo niet goed uitgewerkt, het is net zoals bij dat je er 10 bestuur, zwaar houterig allemaal, ik vindt het maar kut dat je bijna geen man voorbij ken, of je moet die 100 verschillende trucs uit je hoofd leren, en dan moet je ze ook nog 3 verschillende kanten op leren, echt kut gemaakt.
     
  2. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit jij ook op het FMB forum, klopt dat?
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben heel erg goed geworden in fifa 08 ik win alles online :) nu een reeks van 6
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Winnen kan dus wel:9 Zometeen weer even met PSV een wedstrijd doen:lol:
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha ja cker kan het wel :p net weer gewonnen nu al reeks van 8 xD ik ben dan wel barca maar als je skill hebt kan je ook van barca winnen want tegenstander heeft ook altijd topclubs

    Edit: en hoe zoeken jullie altijd matches? ik maag meestal gewoon een ranked match aan.

    Edit2: net weer op eht nippertje gewonnen, penalties:p het was wel spannend het kwam tot aan onze keepers. ik deed panenka erin en hij schoot hem hoog over met wie anders dan v/d sar:p nederlander he
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  6. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Op welke level speel je tegen de computer (en beheers je die ook)? Dan weet ik ongeveer wanneer ik ook een gokje kan wagen online.
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel op professioneel maar online is heel anders en ben ik ook veel beter dan tegen de computer. tegenstanders happen enzo ik gebruik daarom ook vaak rainbow. online sta ik nu bijna top 1000 nu al 10 op rij gewonnen.
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    gaat nu ff kut online, verlies van noobs die veel slechter zijn maar zo'n kut geluksgoaltje hebben. Krijg die bal er soms gewoon nie in. Voorlopig maar ff bij unranked op de afwerking oefenen.
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Woohooo ksta in de top 1000 989e :):)
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is het zeker makkelijker, en ook veel leuker. Tegen de computer is het gewoon super moeilijk om een man uit te spelen, maar online gaat dat veel makkelijker. Maar ik merk wel dat al mijn goals uit corners of voorzetten komen en kopballen zijn.
     
  11. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Kan iemand niet een beetje foto's maken van gezichten van Nederlandse spelers als Huntelaar ? Ben toch wel benieuwd hoe die er uit zien
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    die lijken voor geen meter, het enige wat goed is zon beetje de huidskleur en de kleur van het haar.
     
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Gaar... dan maar gewoon PES halen want zag daar screens van een wedstrijd Ajax - PSV en ze hadden zelfs Bakircioglu nagemaakt met zn achterlijke haar :) Gekke Jappen 8)
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Lol net weer gewonnen en nu was het echt bizarre wedstrijd. hele game beter wel tot verlenging 0-0 1e helft verlening ik aftrap deed met eto'o 2 x de rainbow kwam 1 op 1 met keeper en scoorde. 2e helft verlenging nog 3 gescoort. dus gwoon in 30 minuten 4-0 terwijl ik in de reguliere speeltijd niet kon scoren:p

    Ksta nu 897e en 24 gewonnen en 7 verloren en nu een reeks van 11
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  15. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ff een noob vraagje, heb fifa (nog) niet ;) wats de rainbow? en kan je nou idd met 11 vs 11? want ik hoorde van een vriend dat dat pas later kwam, dat het nu max 5 vs 5 kan. alvast thx!
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Er komt nog een patch voor 5vs5 en rainbow is eeehm hoe leg je dat uit:p die trick die okocha wel vaak deed over iemand heen. en er quitten wel veel mensen zeg:p tenminste bij mij wel ksta vaak ook dik voor nu was het na 50 mins 5-1.
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Volgens mij heb ik wel een bug gevonden trouwens. Als je beetje aan de zijkant van het doel komt aanlopen en uhm naar de andere kant passed komt er altijd een speler aanlopen die dan voor open goal staat:/ heb ik tenminste al vaak gehad vooral de tegenstanders die het bij me doen.
    Kweet niet of je dit een bug kunt noemen maar lame vind ik het in ieder geval wel:p
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Shit me eerste game verloren vandaag online:p kston 808e en gelijk teruggezakt naar 975. vind dit wel een beetje zware straf voor 1 verlies
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan fifa niks aan doen ;) dat ligt aan hoe de andere spelers het doen. Waar kan je trouwens je rank zien?
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Scorebord:p heb nu wel weer van een hele goeie gewonnen dus me rank is nu 852e:) tog netjes 15 vanavond 15 gespeeld 14 gewonnen 1 verlies en had een reeks van 13 waarvan ik won was 516e":D
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina