1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren heb ik mijn Engelse versie van Play.com binnengekregen.
    Het Engelse commentaar komt erg goed en gevarieerd over na 6 wedstrijden, heb de NL versie niet gehoord.

    Spel zelf bevalt me ook wel goed, het is alleen wel erg moeilijk om ruimtes te creƫren er zit wel heel erg vaak een been tussen. Vloeiende aanvallen willen nog niet echt lukken. Maar het gaat wel steeds beter, speel nu een kampioenschap met Chelsea, best een lekker team :)
     
  2. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem dan ook maar gehaald en vindt hem tof.
    maar ik heb natuurlijk ook nog ff wat vraagjes , mischien kan iemand helpen?
    - hoe krijg ik de controle over de keeper tijdens penaltys, heb het 1x per ongeluk gedaan, maar daarna niet meer gelukt, manual sucks.
    - en met oefenen van vrije trappen in de arena krijg ik nogsteeds geen curl in het schot,is het nu links en rechts of boven en beneden, ik krijg het niet voor elkaar.
    - wat ik ook raaar vindt is dat er in de manual staat dat x springen van de muur is , maar als je niks doet springen ze altijd, ze moeten es blijven staan grrrrrr *).
    - als er een tackle wordt gemaakt op een pop van mij dan wil ie zelf wel es er over heen springen, dat wil ik helemaal niet , zo krijgt de cpu natuurlijk nooit es een kaart.
    - zelfs als alles op auto switchen staat heb ik nog wel es moeite ermee, vooral als de bal bijv vanuit een corner weg wordt gewerkt door het middenveld krijg ik geen aansluiting van een vverdediger zodat ik druk kan houden. dan huppelt er een pop achter uit vanuit de 16.
    -je speelt van links naar rechts maar de controls van tricks lijken erop alsof je van boven naar beneden speelt, hier ben ik nog niet over uit.
    - ik heb ook veel moeite met de 1-2 pas, opzetten is niet zo moeilijk maar de kaats komt bijna nooit bij de man aan.
    - werkt de cancel wel altijd?? ik speel de bal over de breedte met een lange boog bal, ik doe dan de cancel maar de pop die de bal moet ontvangen blijft toch gewoon staan?
    als iemand mij kan helpen met een paar antwoorden zou ik super vinden, dan wordt de ervaring alleen maar beter.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    50 wedstrijden gespeeld en nog steeds niet onder de indruk. De knoppen reageren te laat, spelers lopen niet goed de ruimtes in. Raak er af en toe gesresst van :p
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je je ergert aan een spel zou ik hem omruilen of verkopen en dan pes kopen ofzo:) ik koop pes ook nog maar vind deze ook wel lekker spelen. ik win lekker veel.
     
  5. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte fifa' kenners let op wat ik zeg,
    In fifa 06 dacht ik zat Materazzi er niet in he. Toen was een of andere Valerio Materazzi, als je nu met inter of italie speelt en je hebt nederlands commentaar noemt hij Materazzi nog Valerio, echt grappig, ik dacht echt van wie is Valerio:p die van TMF maar die voetbald niet:p
     
  6. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Kan iemend mij vertellen hoe je kopduels wint? Altijd als de keeper de bal ver uitschiet verlies ik het kopduel.
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook, ik hoorde steeds Valerio en dacht wie de fuck is dat, dus ik ging opletten en zag dat het bij materazzi gezegd werdt :)
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik zal vanavond eens een potje op Professional spelen. Maargoed, ik ben Top Player van PES gewend en die AI is gewoon stukken beter.

    Ik zeg ook niet dat ik FIFA kut vind of wel? Ik geef alleen zaken aan die ik minder vind. Die staan ook in de review die ik ergens komende week zal posten. En het is nogal logisch dat ik het met PES vergelijk, want dat is de enige concurrent en velen zeggen dat hij beter is dan PES.

    Zal vanavond even een potje op PRO spelen, dan laat ik je weten of ik het moeilijker vindt.
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee dat ik heb ook niet gezegd, ik merk gewoon aan je dat je fifa steeds meer en meer afkraakt alsof het een straf is om te spelen.
    dus dan heb ik een tip voor je, stop ermee.
    kijk dat is juist het foute, je moet een fifa game niet gaan vergelijken met pes, tuurlijk is het voetbal maar zijn andere games.
    je hebt fifa gamers en pes. ik hou van beide alhoewel ik van de nieuwe PES niet onder de indruk ben zal ik hem wel gaan halen.

    Fifa is op prof al pittig, een stuk pittiger dan wat ik met PES op moeilijkste niveau heb.
    daar liep ik ook regelmatig vanaf de middenlijn via de buitenkant het strafschop gebied in en klaar.
    bij fifa is de moeilijkheidsgraad een stuk hoger, je krijgt geen ruimte of een stuk minder ruimte dan in pes, in het echt krijg je ook weinig tot geen ruimte.
    dat is realistisch.

    Je moet Fifa spelen omdat je het leukt vind, niet om de minpunten te ontdekken dat is wat ik iedere keer uit je verhalen opmaak.
     
  10. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een raar probleem. Als ik namelijk in het coach speltype (en volgens mij ook in andere speltypen) mijn opstelling wil veranderen dan flikkert het rechter schemrpje de hele tijd alsof ik met mijn rechterstick de hele tijd van links naar rechts ga. Is dat bij andere mensen ook, of alleen bij mij en ligt het aan mijn controller???
     
  11. djp

    djp Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij kan niet online met fifa08, hij krijgt de melding in het spel dat hij niet aangemeld is bij xboxlive,maar dat is ie wel?
    Bij mezelf lukt het wel, kreeg eerst een melding 'er is een update voor fifa' deze heb ik gedownload en vervolgens stapsgewijs een ea account aangemaakt, zag een emailadres en kreeg een passw en moest accoord gaan met de voorwaarden,maar dit allemaal heeft hij niet gehad? Weet iemand wat het probleem is?
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Icedwight, ik speel FIFA omdat ik er een review van moet schrijven. En als hij echt zo supergeweldig is, dan zou ik dat eerlijk zeggen. En eerlijk is eerlijk, een hoop dingen zijn verbeterd. De A.I. vind ik daarentegen nog steeds matig. Net 1-1 (Ajax - Aberdeen) en 1-0 (Real Madrid - Boavista) op 'Legendary' niveau. Je hebt alle ruimte om te tikken. Enige reden waarom je er niet zo makkelijk door komt is de reactiesnelheid van de spelers.

    Ook is het net alsof de spelers niet kunnen koppen. Vrije kopkansen gaan bijna altijd over. Ook bewegen ze zo nu en dan alsof ze uit het 7e elftal van de Polder Boys. Bovendien komt de keeper niet uit bij voorzetten (tot voor kort Stekelenburg syndroom). Dat is gewoon matig. Ook het verwisselen van spelers gaat niet lekker (zelfs niet als je dit op manual hebt staan).

    Wel heb ik eindelijk een beetje het gevoel dat ik vrijheid heb bij FIFA en het geluid is erg goed (al vind ik het stadion alleen nog te tam als je net naast schiet of scoort). Het is zeker geen slecht spel, maar het wordt wel overhyped (met name de zogenaamde moeilijkheidsgraad). Het is pas moeilijk als je alle hulpmiddelen uitzet.

    FIFA 08 is een ruw diamantje, die nog wat verbeteringen nodig heeft (op A.I. en gameplaygebied) om er een echt diamantje van te maken.
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    de keeper komt prima uit bij voorzetten hoor, kan je ook zelf bepalen. En het koppen, daar scoor ik juist bijna al mijn goals mee. Koppen vind ik juist te goed werken.
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een gekke vraag he, (jij als pesgamer) moet je niet objectief zijn als reviewer?

    is niet kwaad bedoeld maar ik vroeg het me af.

    Als ik dan een review lees van Hanterp, dan vind ik dat zelfs al is hij een Pes gamer een objectieve mening geeft.
    maar als ik dan een aantal reacties hier en in het pes topic over Fifa lees, dan houd ik me hart vast hoe de review hier dan zal gaan worden en hoe verheerlijkt de PES review gaat worden.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2007
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbel post
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Puur objectief. Zoals ik al zeg, het is een ruw diamantje. Ik zeg ook helemaal niet dat het slecht is. Ik zeg alleen dat de A.I. nog steeds matig is en dat vind ik aardig belangrijk.

    Ik vind het een beetje raar dat ik meteen als niet objectief wordt bestempeld als ik wat kritiek geef. Alsof ik PES 2008 nog geen kritiek heb gegeven.... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2007
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Sorry, maar op de moeilijkste moeilijkheidsgraad moet de keeper gewoon uitkomen bij voorzetten. Hij moet zich standaard goed positioneren.
     
  18. Achillias

    Achillias Guest

    GVD WAT HAAT IK DISCONNECTERS.. stond 5-1 voor tegen de nummer 20 van de wereld, en je raad het al. Gaat hij quiten in de blessuretijd van de 2e helft.

    Dit was gelijk mijn laatste wedstrijd online bah.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben het helemaal met jows eens. Vanaf begin af aan al, en heb het de kans gegeven en vaak gespeeld maar het is moeilijk omdat je spelers gewoon niet lekker reageren.

    Ik vind 4-3-3 het lekkers spelen, gaat me rechtervleugel over de back heen maar staan niet buitenspelen want in het midden lopen nog 2 verdedigers. Op het moment dat ik Y wat langer ingedrukt houd om hard te passen gaat die gozer in 1 keer stoppen met rennen en pass in in de verdediger ze voeten. En dat gebeurd te vaak dat ze in eens stoppen met rennen alsof ze bang zijn dat ze buitenspel gaan lopen. Zo kan je bijna nooit op het randje een pass versturen. En de knoppen werken gewoon echt te sloom. Wil je passen, raakt ie de bal eerst nog een keer aan met ze andere been waardoor de snelheid eruit is.

    FIFA ziet er realistisch uit en het is er zeker op vooruit gegaan, alleen het is gewoon mijn type spel niet. Het pakt me niet zoals ik dat wel had met de overstap van fifa naar pes. Als ze volgend jaar de reactiesnelheid van de spelers wat beter maken en de scheidsrechter ook ff aanpassen want die is zo onregelmatig. Dan word het wss een topper. Nu geef ik hem een 7tje!
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    er is niets mis met kritiek, alleen als je zelf je posts nog een terugleest in het PES topic en een pesser vind fifa erg leuk dan kom jij met een tegenantwoord dat het bij PES nog veel beter is.
    als iemand dan kritiek heeft op PES dan kom jij met een antwoord dat het bij Fifa nog minder is zulk soort antwoorden.

    Dat is niet objectief in mijn ogen.
    en ik zeg ook niet dat je PES geen kritiek heeft gegeven maar je verdedigt PES wel keer op keer als iemand anders er commentaar opgeeft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina