Tjah, dat ging over het feit dat ik de schaduwen bij FIFA te donker vind, waardoor je bij avondwedstrijden slecht zicht hebt als je met donkere shirts speelt. Toen vroeg iemand of ik wel een goede TV had en hem op de juiste instelling had staan.
Waar of niet waar?
FIFA is in een hoop zaken vele malen beter dan PES, maar nu wordt opeens gedaan alsof FIFA de enige topper in het genre is. Dat wilde ik dus even weerleggen. Want FIFA 08 is zeker verbeterd, maar het mist gewoon nog een aantal fundamentele zaken op het gebied van gameplay.
Tjah, voetballers doen dit zomaar uit een impuls. Daar moet je niet over nadenken. Het kan dus wel bij FIFA 08, maar het is oefenen oefenen oefenen en nog eens oefenen. En of het goed toe te passen is vanwege de ietwat trage response is af te vragen. Bij PES gebeuren dit soort dingen soms automatisch. Neemt niet weg dat ik dit mis had, maar dat is ook niet iets dat in de review naar voren komt.
In de review staat allang dat FIFA heel erg uitdagend is, zeker als je alle hulpmiddelen uitzet. Research wil ik wel doen, maar het moet ook goed uit te voeren zijn. Ik heb geen weken om een spel uit te testen.
Laat mij nou maar reviewen, ga jij maar lekker FIFA 08 spelen. Ik weet echt wel waar ik naar moet kijken
Dat vind ik inderdaad en het is mijn taak om eerlijk aan te geven wat een spel je kan bieden. FIFA biedt de gamer veel, heel veel met alle spelmodi. Maar op sommige momenten komt het gewoon nog tekort. Dynamiek, response en A.I. Ik zal de beoordeling ook nog maar niet posten, kan nl zijn dat je alles terugneemt
Laatst bewerkt: 7 okt 2007