1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ziet er goed uit! Demo komt volgende maand (27 augustus) Zullen dan eens zien hoeveel er veranderd is.
     
  2. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop veel, als de gameplay echt goed is geworden dit keer dan is het natuurlijk een geweldig spel met al die competities en deze graphics. Maar zoals je zegt, eerst even de demo spelen he.;)
     
  3. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben geen Fifa fan, maar een absolute PES fan.
    Desalnietemin moet me toch van het hart dat de screens die Ronaldo
    plaatste op de vorige pagina er werkelijk fantastisch uitzien! Veel beter
    toch dan wat ik me van de laatste fifa kan herinneren.

    Als de gameplay me bevalt, wie weet.... ;)
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook overgestapt op PES, denk ook niet dat ik deze FIFA ga kopen maar die screens zien er geweldig uit, lijkt echt zeer realistisch :thumbs:
     
  5. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0

    dat vindt ik nou goed aan fifa08 eindelijk geen volle stadions meer. want bij slechte wedstrijden was het ook vol en nu is het meer realistischer geworden,
     
  6. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    dat gedoe van minder volle stadions kent ik nog uit 2005 ofzo. Als een ploeg niet draaide was t stadion leeg. Was wel leuk, maar stel je speelde bij sparta-uit en die speelden niet echt denderen, was het stadion ook leeg. Terwijl ik feyenoord was. Als feyenoord oid op bezoek komt, zal het stadion denk ik niet snel leeg zijn int egt. Maaaaaaaaaaar misschien hebbe ze t verbeterd
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    [​IMG]

    Weet je wat alleen niet realistisch is, is dat die neger en die gast in de verte kunnen rennen/lopen, terwijl zijn voet er voor een deel afligt :p

    \o/
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben benieuwd of er dit jaar een goede footie gaat komen. PES 6 heb ik 2 dagen gespeeld. Dat is echt niets voor mij, ik kwam bijna nooit bij de zestien. Fifa is wat leuker als je wat meer spektakel zoekt qua schoten op doel. Maar Fifa 07 wist me ook niet langer dan een maand te boeien. Ik kon amper koppen met dat spel, die poppetjes namen hem altijd op de borst aan. Duurde altijd te lang en hoppa, bal weer weg. Er komen zoveel mooie titels aan de komende maanden dat ik de voetbalspellen maar laat liggen in de winkel
     
  9. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets heet een Adidas Predator Absolute.
     
  10. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel op xbox en xbox 360 daar was het niet leeg or. welke versie heb jij dan gespeelde pc??
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee dan kan je echt een god oordeel geven. Had er ff iets meer moeite voor gedaan dan had je een leuk voetbaljaar gehad.

    Fifa is balhaar. Dat was het dit jaar dat was het vorig jaar dat zal het altijd blijven.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Weet ik, maar ik kan gewoon geen geduld opbrengen voor PES. Ik weet dat PES beter is, maar Fifa is meer pick up and play. Fifa heb je in een paar minuten door, PES vergt veel moeite. Die tijd wil ik er nooit insteken omdat ik altijd veel andere spellen wil spelen. Gevolg is dan altijd dat ik met PES wordt weggetikt en met Fifa kan ik aardig meekomen omdat de gameplay eenvoudiger in elkaar steekt. Daarom gaat PES bij mij de deur uit. Niet omdat het een slecht spel is, want de gameplay is prima. Veel beter dan Fifa. Met Fifa hoef je niet eens te combineren, in Fifa 07 kon je zo vanuit de verdediging naar de goal lopen. Met PES kan je het proberen, maar je komt geen 3 meter verder. In PES moet je je suf combineren om een gaatje te vinden in de verdediging. Het is gewoon iets te realistisch naar mijn mening. Ze moeten het tempo iets omhoog schroeven zoals in PES 4, die vind ik wel prima spelen
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :thumbs:

    Wow, ziet er goed uit. Ik zou echt graag willen dat het ook nog eens realistisch zou spelen. Maar respect voor de looks van deze game.
     
  14. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    idd heel mooi!

    het zou trouwens leuk zijn als het publiek nou ook eens liedjes zou zingen die bij de des betreffende club hoort, EN DAN NIET ALLEEN DE GROTE COMPETITIES EA!!
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Ze moeten er alleen voor zorgen dat het stadion niet leeg is als je gaat voetballen, bij Champions Leaugeu zie je geen mensen zitten als je zelf speelt, alleen bij vrijetrappen, corners en cutscenes xD
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik neig de laatste dagen toch weer een beetje naar Fifa 08. Ik heb de preview van PES 2008 gezien op insidegamer en die waren toch niet echt enthousiast. Een arcade footie vind ik wat leuker. Als je gewoon kan koppen in Fifa 08, dan wil ik die wel hebben. In Fifa 07 namen ze de bal altijd eerst op de borst aan, zo irritant. En ik eis nu wel dat alle competities erin zitten, ik wil wel gewoon met Ajax kunnen spelen. Misschien is dit allang bekend, maar ik heb het PES / Fifa gedoe tot nu toe niet gevolgd
     
  17. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    In FIFA 08 zitten 32 of 33 competities, allemaal met licenties (dus ook Ajax, etc...);)
    Btw, dit is wel aardig stukkie om te lezen:


    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Nog steeds nep dat er geen weereffecten in zitten, maak gewoon in een keer een goede footie. Zelfs in 98' zat al sneeuw, kom op.
     
  19. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Weerseffecten is misschien leuk, maar ik vind het echt niet belangrijk. Het gaat vooral, of eigenlijk alleen om de gameplay. Die moet nu echt goed zijn.
    Wat ik tot nu toe heb gezien ziet er wel veelbelovend uit, maar ik oordeel pas nadat ik de demo heb gespeeld.
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Box voor europa.......


    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina