1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien willen ze hem er expres niet in vanwege drugs verleden ofzo..?
     
  2. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24

    iemand?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon, goed timen en dan op B drukken.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zodra de bal wordt uitgeschoten van speler wisselen en dan alvast naar de bal toekomen (en zodoende dus proberen om het duel al een beetje te winnen). Verder idd goed timen!
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit egt een vet spel als fifa zo doorzet hoef ik geen pes meer :)
     
  6. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er dit jaar (na jaren Pes) al over te twijfelen om pes dit jaar maar niet te halen, aangezien demo wel ok is, maar fifa is dit jaar zo steengoed (online helemaal) maargoed als de final versie van pes wat langzamer is als de demo is er nog kans dat ik hem haal.
     
  7. mos

    mos Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    help

    fifa is wel goed alleen soms word ik gek van sloomheid van spelers,

    maar effe een vraagje hoe doe je bal zeg maar beschermen,
    ik weet dat het knop LT is aleen als ik hem indruk gaat die ineens veel langzamer rennen en word de bal alsnog afgepakt,

    btw ik was ook een die hard pes fan,
    maar ik denk dat fifa nu iets beter is dan pes 2008 in ieder geval demo van pes zuigt echt super hard,
     
  8. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik denk dat ik die roster updates niet ga doen, waarom niet? omdat ik denk als bijvoorbeeld Kaka(ik zeg maar wat) naar een club gaat die niet in het spel zit dan ben je hem kwijt met die roster updates, tenzij zehem dan bij vrije spelers doen maar dat denk ik niet?
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Lenn_93, Als Kaka weggaat, dan is dat naar een Europese topclub. Dus daar hoef je niet zo bang voor te zijn ;)
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Kaka vertrekt voorlopig niet hoor bij Milan ;) maar ik begrijp wat je bedoelt, ik denk dat het ongeveer zo zal zijn dat het bij vrije spelers komt.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Snap echt niet dat bijna alle pessers fifa beter vind dan pes. Ben ik de enigste samen met Jows die erniet echt helemaal ingetrokken word? Online vind ik leuk, maar bij pes zit er veel meer spanning in een wedstrijd. Het blijft een mening, maar toch vind ik het vreemd dat zoveel pessers misschien niet eens pes2008 gaan aanschaffen! Ongelovelijk :)
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel, de makers van PES naaien weer eens de 360-bezitters.
    Ik vind het wel weer welletjes zo en ik weet nog niet of ik überhaubt een nieuwe footie haal. Vind die modus bij fifa wel erg leuk dat je 1 speler bestuurt.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Waar je voorlopig maar een oefenwedstrijd mee kan spelen.

    En het gaat er niet om of ze naaien, maar het gevoel wat er in het spel zit. PES heeft voor mij de spannendste wedstrijden. Maar ieder zijn ding he.

    Ik stop maar met zeuren anders heb ik het dalijk hier weer gedaan :)
     
  14. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch knap hoe sommige mensen al PES 2008 kunnen beoordelen enkel en alleen op de demo :thumbs:

    Wat die mode van fifa betreft, het is leuk en vernieuwend, maar er moet toch nog heel wat aan verbeterd worden. Ik hekel me vooral aan de beoordeling die je krijgt. Men houdt geen rekening met de fouten van je medespelers. bv: Als je teammaat je slecht aan speelt en je verliest de bal, dan is het jouw fout. Soms is de camera, naar mijn gevoel, te dicht bij de speler. Er zijn wel pijltjes die aangeven dat er iemand (teammaat of tegenspeler) links/rechts van je lopen, maar je weet niet of ze net achter je lopen of meer naar voren... je krijgt vlug negatieve beoordelingen bij 'verdediging' en 'duwen', terwijl positieve beoordelingen niet altijd gegeven worden. Als je van buiten het strafschopgebied op de kruising schiet, is dat toch niet slecht, dacht ik zo.
    Ik vind het wel goed dat het moeilijker dan voorgaande jaren is. Je moet echt meer moeite doen. Wat dan wel weer onveranderd blijft, is de afstand tussen de linies. Ze liggen veel te ver uit elkaar.
     
  15. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de competitiewedstrijden in de eredivisie nagenoeg allemaal 's avonds zijn...
     
  16. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was maar een voorbeeld jows, als ik had gezecht almiron(weer een voorbeeld) hadden er een paar gedacht waar heeft hij het over, en ik denk dat iedereen kaka hier wel kent , ofniet dan?:p:D




    Hahaha nog iets, kijk bij de nepnamen van Nederland:D, sinds wanneer zitten er darters in fifa?:D k(o).Stompe:p maar in het echt is het c(o).stompe:D
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu aardig wat wedstrijdjes gespeeld..

    Offline is het goed te doen en speelt het best lekker, je kan redelijk combinaties maken en er komen ook mooie doelpunten uit. Speelt goed.

    Online is het daarentegen een drama naar mijn mening. Waar offline de CPU nog voor wat balans zorgt is dat online echt totaal weg en heeft het meer weg van een hele slechte wedstrijd van de F-ies ipv een voetbalwedstrijd. Verder reageerd het allemaal net even te traag, als je wilt schieten gaan ze eerst ff lekker een bakkie koffie zetten. Net een paar wedstrijden tegen Mgwlee gespeeld en toen liepen we echt tegen deze beperkingen aan.

    Ik ga gewoon lekker offline spelen, online pak ik Pes wel weer.. (al hoop ik dat ze die schwalbe kunnen indammen).
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    ik vind ook PES nog altijd beter spelen dan fifa.veel beter zelfs.Dat het maar snel 25oktober is.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik was er van bewust dat ik PES ging kopen maar het wachten duurt zo lang en fifa lijkt me toch zo vet dat ik misschien Fifa binnenkort ga halen
     
  20. Drogba

    Drogba Guest

    Heb net gespeeld maar ze blijven maar traag bewegen, echt een slecht spel weer. FIFA zal nooit mijn PES hart weten te veroveren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina