1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste seizoen zit er bijna op in Fifa 08. Conclusie: hoe meer je speelt, hoe beter deze game wordt. Realisme ligt echt zeer hoog! Ben begonnen met Anderlecht op semi-pro. Ben kampioen maar simpel was het niet. Heb ook een paar wedstrijden op Pro gespeeld tijdens seizoen maar dit was me al te moeilijk. Gisteren dan voor het eerst is een wedstrijd gespeeld met Real Madrid op 'world classl'. Heb wedstrijd met nipt 1-0 gewonnen tegen weliswaar een zwakkere ploeg (Nancy). Toen ineens 3 achievements ge-unlocked *) (blank sheet, midfield maestro en world class player). Volgende week heb ik is een weekje verlof en kan ik mij volledig concentreren op dit spel, ook online gaan testen.

    Ga denk ik een seizoen startten bij Spaanse of Italiaanse competitie , op PRO. Wel nog steeds met hulp van CPU voor het passen, shieten enz...

    Doen! Ik heb er totaal geen spijt van gehad.

    Je bent precies een PES fan in hart en nieren, ik was dit ook tot heden. Ik moet eerlijk toegeven dat Fifa 08 het beste voetbalspel is die ik ooit heb gespeeld. Je kunt moeilijk beoordelen op één wedstrijd (demo?). En k'heb al heel wat voetbalspellen gespeeld in mijn leven als ik er zo aan denk.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Same. Ik had niet zoiets kunnen verwachten, deze Fifa is stukken beter als de PES game..
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik vraag me af of de mensen die Fifa 08 niks vinden met alle assists uit spelen ?

    Zo niet, DOEN !

    Er gaat een wereld voor je open als je tenminste het doorzettingsvermogen hebt om het allemaal te leren.
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is vaak het probleem he bij sommige|:-
     
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik heb ook alles op manual, behalve shooting op semi.

    Voldoening is veel groter als het lukt. Je moet er veel harder voor werken.
     
  6. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder aan gaf vind ik dit de beste Fifa die er is. Ze zijn er duidelijk op vooruitgegaan. Maar er zijn nog heel wat punten die verbeterd kunnen worden. En ja ik zet alle assists uit.
    Dat het commentaar in het Nederlands niet goed is, wisten we al, maar soms gaan ze toch zwaar uit de bocht. Nadat een wedstrijd op 0-0 was geëindigd, was er een strafschoppenreeks. De stand was 5-4. De tegenstander zet gewoon die penalty om en de commentator zegt: Nou die mist hem....Nou Yoeri, tot de volgende keer. Goe bezig:thumbs:
    Wat nog altijd hetzelfde is, is het zover uiteen liggen van de linies.
    Tactische mogelijkheden zijn heel beperkt. Zeg ik dat de ploeg voluit moeten aanvallen, blijven ze rond de middencirkel hangen. Zeg ik dat ze druk moeten uitoefenen op de man in balbezit, lopen ze er op hun gemakje naartoe...
    De uitdagingen vind ik soms er iets wat over. Ik geloof dat het in Regio 2 (Frankrijk, Nederland en België) is waar je minsten 90 % balbezit moet hebben...
    De beperkingen van Be a pro mode heb ik eerder al uitgelegd. Maar deze mode heeft wel potentieel voor in de toekomst.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    True, maakt het veel leuker.... Je moet alleen wel heel erg nauwkeurig sturen af en toe ;)
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Klopt, en het gaat ook zeker nog niet 100% goed, maar zoals Tsquares ook zei, de voldoening is zoveel groter als een manual steekpass bv. lukt. :)
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb niet alle assist uit en win tog alles online dus ik houd lekker alles zoals het nu is
     
  10. djp

    djp Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0

    Echt niemand een idee?
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    alweer 10 op rij gewonnen online, 43 gewonnen en 9 verloren en sta 400e ofzo
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    en heb jij pes 6 gehad of een andere pes?


    hoe zit dat met manual enzo, kan je instellen dat alles makkelijker is ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je graag pes nog wilt kopen zal ik het niet doen, maar ik heb het wel gedaan omdat ik ze allebei koop:)
     
  14. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n eerste footie en meteen verslingerd eraan. Vind de game nog behoorlijk lastig, maar oefening baart kunst zeggen ze altijd :9
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    374e v/d wereld nu :)
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin mij toch lichtjes te irriteren aan AI van CPU. Gisteren mijn laatste 3 wedstrijden gespeeld in mijn eerste seizoen. Dacht van die op PRO te spelen.
    Maar zowel op semi-pro als pro (kan mij niet inbeelden op world class) erger ik mij aan CPU, hoe 'perfect' deze u de bal kan afnemen zonder een fout te maken wanneer jij constant zit te zweten met uw vingers om hem de bal af te nemen.(met meestal een fout als gevolg) Ook de balcontrole is bij CPU uitstekend. Om maar te zwijgen over vrije trappen in de 16-20 meter. Die zijn 9 keren op de 10 binnen.

    Dit zijn toch wel minpunten waar ik mij serieus aan kan ergeren.
     
  17. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf op amateur en zelfs dan erger ik me aan bovenstaande. Dat is voor mij echt het enige minpunt aan deze Fifa.

    Vrije trappen heb ik geen moeite mee. Die gaan er bij soms wel en soms niet in. Ook de AI scoort ze niet altijd.
     
  18. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik denk als je doorblijft gaan en oefenen met Fifa je natuurlijk veel beter wordt en naar mate zelf ook perfect gaat spelen.
    zal wel goed komen;)
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar op het laagste niveau spelen ze al zo nauwkeurig. Dat is wel een beetje lomp!
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Zag ik met de Demo ook. Heb geen een wedstrijd gewonnen, terwijl ik bij Uefa Champions League 06-07 op het hoogste niveua speel en makkelijk scoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina