Mijn eerste seizoen zit er bijna op in Fifa 08. Conclusie: hoe meer je speelt, hoe beter deze game wordt. Realisme ligt echt zeer hoog! Ben begonnen met Anderlecht op semi-pro. Ben kampioen maar simpel was het niet. Heb ook een paar wedstrijden op Pro gespeeld tijdens seizoen maar dit was me al te moeilijk. Gisteren dan voor het eerst is een wedstrijd gespeeld met Real Madrid op 'world classl'. Heb wedstrijd met nipt 1-0 gewonnen tegen weliswaar een zwakkere ploeg (Nancy). Toen ineens 3 achievements ge-unlocked *) (blank sheet, midfield maestro en world class player). Volgende week heb ik is een weekje verlof en kan ik mij volledig concentreren op dit spel, ook online gaan testen.
Ga denk ik een seizoen startten bij Spaanse of Italiaanse competitie , op PRO. Wel nog steeds met hulp van CPU voor het passen, shieten enz...
Doen! Ik heb er totaal geen spijt van gehad.
Je bent precies een PES fan in hart en nieren, ik was dit ook tot heden. Ik moet eerlijk toegeven dat Fifa 08 het beste voetbalspel is die ik ooit heb gespeeld. Je kunt moeilijk beoordelen op één wedstrijd (demo?). En k'heb al heel wat voetbalspellen gespeeld in mijn leven als ik er zo aan denk.
Laatst bewerkt: 9 okt 2007