1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. notfield

    notfield Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    toch weer een keer geprobeerd en het is en blijft bagger zeg...wat een k#$@ spel, ik heb hem al weer verkocht!!!kan niet wachten op 25 oktober!!!PES 2008
     
  2. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik het steeds leuker ga vinden, met commentaar uit en mn audio set wat harder is de ambiance wel heel goed, jammer dat het publiek niet altijd evengoed oplet.
    je hoort ook geen fluitje als je een corner of ingooi krijgt , ook vreemd vindt ik.
    met bijna alles op manual (behalve passing) gaat het steeds beter.
    ik speel nog op semi pro en gisteren een kraker gehad met lyon, lekkere pot.
    maar het toch een paar probleempjes.
    vrije trap, hoe de hell krijg je er een curl in!!!!
    in de arena al zo vaak geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar ( me suck i think) :{
    ook jammer dat de spitsen nooit echt goed de vrije ruimte inlopen, ze rennen meestal gewoon rechtdoor, en dan krijg je de steekbal er zo moeilijk tussen.
    oh ja de aansluiting van het middenveld bij een corner heb ik moeite mee.
    elke x als de corner wordt weg gewerkt kan ik de afvallende bal niet krijgen omdat mn middenvelders of nog in de 16 staan of veelste ver terug zijn gezakt.
    mischien is dit op te lossen door opstelling aan te passen.
     
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig eindelijk iemand met een nuttige bijdrage!|:-

    Op welke console heb je hem gespeeld als ik vragen mag?
     
  4. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrije trap curl je er in als je rb indrukt en je recht analog stick naar links houd
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah dat is idd echt onzin, want eindelijk is FIFA weer speelbaar. Kijk, persoonlijk vind ik PES 2008 ook nog beter (zeker aangezien ik weet dat de final een veel langzamere speelsnelheid heeft). Neemt niet weg dat deze FIFA echt wel goed in elkaar zit. Hij is nog niet perfect, maar als EA Sports zo doorgaat kan er echt wel iets moois uitkomen!
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het eigenlijk best jammer dat FIFA steeds meer de PES kant opgaat.
    Ik vond dat 'arcade' juist zo leuk van deze reeks.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ze moeten iets om verandering in de gameplay te krijgen.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat hoefde niet.

    Ik vond het altijd fijn dat je 2 groepen had:
    PES > Realisme
    FIFA > Arcade.

    Maar nu is er niks meer voor de arcade liefhebbers. =(
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Arcade is niet erg, maar het was gewoon te scripted. Je moet wel gevoel van vrijheid hebben en FIFA 08 geeft je die ervaring nu echt wel.

    De response van de spelers is helaas iets te laag. Als ze dat nou eens verbeteren a.d.h.v. een patch.... :D
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sensible Soccer kwam toch op Xbox Live Arcade! :cool:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    yay, dat maakt alles goed \o/ :+
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het is niet erg dat iemand geen Fifa leuk vind, ik heb alleen het idee dat hij het doet om te bashen terwijl hij hem waarschijnlijk niet echt goed gespeeld heb.

    vandaar mijn vraag op welke console hij Fifa heeft gespeeld. ;)

    Kritiek is alleen maar goed maar onderbouw het ook vind ik, zoals jij hebt gedaan.
     
  13. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    wat me nu ook al een paar x is gebeurt is dat als er voorzet komt van de cpu, en ik de keep uit laat komen dat hij hem eigenlijk gewoon moet pakken maar dat hij hem weg kopt. hij staat dan maar een beetje uit zn goal.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De AI van de keepers bij voorzetten is erg matig. Vaak lopen ze naar voren en achteren om zich te positioneren, waardoor de bal over ze heen gaat en iemand vrij kan intikken.
     
  15. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb enkele vragen:
    - hebben jullie tips bij het schieten naar doel? mijn doelpuntenpercentage is erg laag. het is altijd net naast het doel of de keeper redt hem. Bij mij staan alle assists uit.
    - is het mogelijk dat je je team dat je bij carrière gebruikt, kan opslaan zodat je dit team ook voor andere speltypes (gewoon oefenwedstrijd of be a p^ro mode) kan gebruiken?
    - kan je echt geen herhalingen opslaan? ik weet dat je ze kan uploaden, maar opslaan...
    - hebben jullie ook de indruk dat je eigen doelman nogal slecht is? De CPU scoort bijna aan 100% terwijl de doelman van de CPU veel ballen pakt.
    - en als laatste kan ik wel wat tips gebruiken bij het voorzetten. ofwel is de voorzet te dicht bij de doelman ofwel maar aan de rand van het strafschopgebied...

    dank bij voorbaat;)
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Jammer dat alle CL wedstrijden S'middags worden gespeeld, altans bij mij
     
  17. sigfriedstubbe

    sigfriedstubbe Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    En... Hoeveel stickers hebben jullie al verzameld? Zit zelf op 18 stickers. Ben dit jaar toch weer voor Fifa gegaan, vorig jaar ben ik zo ontzettend omgepraat door iedereen op forums, vrienden enz... Uiteindelijk had ik hem gekocht maar het viel me erg tegen, je had geen leuke opties zoals fifa als Carriere, wat is toch het meeste speel! Al met al is Fifa een topspel!
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb net met 2-0 gewonnen van Man U, zelf was ik Barcelona. Die gozer had 60.000 punten en ik heb er pas 15.000! :eek: Hij heette THE EVILMAN, weet niet of hij hoog genoteerd staat. Ging ik hem 1x prachtig voorbij met Ronaldinho, haalt hij me neer. :mad:
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik vind de ai eigenlijk tegenvallen, ik heb het spel vanmiddag gehaald en nu al op Legend gewonnen:confused: verder is het wel top:D
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja ligt eraan somiggen kunnen bijvoorbeeld op amateur nog niet winnen, jij leert waarschijnlijk snel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina