1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb fifa 07 en champions league gehad;)

    zojuist op legend psv - ajax 0-2 gewonnen:D

    na 14 wedstrijden ofzo stond psv 1 puntje voor en nu nie meer:D
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Krijg je dat als je het eerste seizoen coach mode kampioen word, en daarna nog een jaar doet?
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedoel je CL?? ja maar het heet kampioenenbal
     
  4. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    dat laatste waar iedereen over zeurt heb ik nooit. mijn keeper is gewoon goed en red bijna alles. ligt aan je skill mischien
     
  6. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet en zeker niet als er,zoals jij het zegt, heel veel mensen zijn die hetzelfde zeggen....;)
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoe zorgt je ervoor dat je keeper de bal vangt dan? Wil ik dan ook wel leren, ligt vast aan me skill :x
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou bij mij is het niet zo en heeft hij bijna alles, ik speel op pro dus daar kan het ook niet aan liggen.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2007
  9. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    effe een vraagje: ik heb nu 29 wedstrijden online gespeeld maar kheb nog steeds geen ranking en me ratingpunten blijven maar op 480 staan weet iemand hoe dit kan>>?
     
  10. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er iets ****ing mis met mijn spel ofzo? Als ik dingen met LT doe (truuks, LT+RT om bijv te dribbelen met gezicht naar doel) dan kan ik erna met RT een tijd niet meer rennen (dan gaan mijn spelers of met het gezicht naar doel dribbelen of die langzame dribbel met LT doen). Hierdoor ben ik al talloze keren in problemen gekomen en heb erdoor verloren. Hebben anderen dit ook???
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Zlatan misschien moet je bij profielen ff je profiel als hoofdaccount aanvinken.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Review staat online.....
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooizo jows waar kan ik hem vinden?
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja ik heb ff op je naam geklikt en daar zag ik hem staan :) heb hem ff door gekeken maar wat die gast bij de reactie zegt is waar, dat als je die voor en nadelen bij elkaar opweegt waarom het dan een uitstekend krijgt. ik vind deze fifa goed, maar nog niet uitstekend.
     
  16. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Jows
    Nadelen: Nederlands commentaar slecht

    Sinds er commentaar in het spel zit is die al slecht :D

    Misschien moeten ze een keer Jeroen Gruter, Frank Snoeks, etc. proberen. Youri en Evert zijn normaal al saai dus dat zal nooit wat worden.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je krijgt wel waar voor je geld en dus geef ik het een uitstekend. Dat is ongeveer te vertalen naar een 8 á 8.5.
     
  18. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    help

    ik heb enkele vragen:
    - hebben jullie tips bij het schieten naar doel? mijn doelpuntenpercentage is erg laag. het is altijd net naast het doel of de keeper redt hem. Bij mij staan alle assists uit.
    - is het mogelijk dat je je team dat je bij carrière gebruikt, kan opslaan zodat je dit team ook voor andere speltypes (gewoon oefenwedstrijd of be a p^ro mode) kan gebruiken?
    - kan je echt geen herhalingen opslaan? ik weet dat je ze kan uploaden, maar opslaan...
    - en als laatste kan ik wel wat tips gebruiken bij het voorzetten. ofwel is de voorzet te dicht bij de doelman ofwel maar aan de rand van het strafschopgebied...
     
  19. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0

    Misschien een domme vraag ma wa moet ik dat ergens veranderen??
     
  20. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    want het probleem is dus dat als ik naar - mijn xboxlive carriere ga dan staat er wel wedstrijden gespeeld 29 en dan bij ranglijst staat een streepje en classificatiepunten die blijven maar steeds op 480 staan dus zo krijg ik nooit een ranking,meer mensen dit probleem of een eventuele oplossing??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina