1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Begint career mode (zoals bij alle fifa's bij mij) jullie ook al te vervelen? met de master league vermaakte ik me altijd veel langer:confused:
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    geef mij maar sensible soccer veel meer gameplay en realistischer dan fifa!
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb online echt altijd dat ik 1e helft niet heel erg voor sta of gelijk, maar dan 2e helft loop ik niet normaal uit. nu net ook 1e helft 0-0, 2e helft 7-0 voor mij. daarvoor ook al tegen ene noony stond 249e van de wereld, 1e helft 2-2, 2e helft 6-2 voor mij! na zijn verlies stuurt hij een nutteloos bericht met ''Mate your country is full of canals'' slaat dus helemaal nergens op:p
     
  4. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoevaak ga je nog posten met hoeveel je wel niet gewonnen hebt? :'-(
    Wil je dat we allemaal even zeggen dat we het erg knap van je vinden? :thumbs:
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    zojuist online begonnen, 5 wedstrijden gewonnen, 1 verloren:D
     
  6. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    En daar heeft ie helemaal gelijk in maar misschien dacht ie dat jij het nog niet wist ;)
     
  7. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat online iig beter dan bij pes6. In dit spel kan ik tenminste verdedigen.

    En niet iedereen speelt met Inter, Barcelona Chelsea of Brazilie.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  8. mos

    mos Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    nou,
    ik wed dat kwart van mijn tegenstanderd barca kiezen,
    wat super irritant is,

    ik pak zelf chelsea, altijd en soms az alkmaar :p
    sta iets vn 400 op ranglijst,
    een winstpercentage van 67%
    moet zeggen dat meeste van mijn goals mazzelgoaltjes zijn, bijna alles een kopbal, drogba :)


    top 3 teams die vaak worden gekozen in fifa08
    1. barca (zonder twijfel)
    2. man united
    3. inter, milan,
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Chelsea, Valencia, Liverpool, Real Madrid worden ook vaak genomen. Ik neem meestal Barcelona of Real Madrid. 2 top teams!
     
  10. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat veel mensen op mijn vragen antwoorden:thumbs:

    Maar ff iets anders. Ik denk dat de mensen die liever een simulatie hebben, nog altijd voor PES zullen gaan. Ok je kan nu manueel passen en schieten, maar op tactisch vlak stelt fifa me toch (weeral) teleur. Er komt nauwelijks tactiek bij kijken. De tegenstander past tijdens de wedstrijd nooit zijn tactiek aan. Spelers lopen ofwel niet door of lopen als een kip zonder kop naar het doel van de tegenstander. En van de AI (vooral van mijn eigen spelers) ben ik ook niet onder de indruk. In plaats dat de aanvallersde ruimte zoeken, lopen ze de gaten dicht. Daarbij komt dat sommige spelers constant in de weg lopen, zowel in de verdediging als in de aanval....

    Ik denk dat ik fifa nog een week of 2 zal spelen, maar dat ik het daarna nog weinig zal aanraken
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10

    Jaloers??:thumbs: en jongen je zal strax geen last meer van mijn vervelende berichten hebben, dan is pes er. de lat ligt bij fifa wat te laag voor mij, het gaat allemaal te makkelijk. maarja dat is mijn mening
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  12. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog maar 3 potjes gespeeld, dus mischien vandaar. Tot nu toe Spanje, Newcastle en Arsenal als tegenstander gehad. Die heb ik bij PES6 nooit gezien.
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Het maakt niet zoveel uit want als je goed bent kan je ook wel met ajax van toppers winnen, maar ik doe barca voor de opstelling
     
  14. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Top:thumbs:

    ik neem ook aan omdat je het veelste makkelijk vind dat je nu zo een beetje eerste staat?

    anders is dat een beetje matigjes.:lol:
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben hard op weg ja, win namelijk alles:+, oh sorry mocht ik niet zeggen heO-)

    EDIT: WTF als je naar scoreborden gaat en dan op land zoekt staat nederland er niet bij, en belgie wel!
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Pas als je in de top 50 staat kan je patsen tbh
    Ksta nu zelf 148e (vanochtend tenminste, toen voor het laatst gekeken) Met fifa 2007 had ik zelfs 8e gestaan voor een paar weken, komt nog wel met fifa 08 hoop ik:p
     
  17. Achillias

    Achillias Guest

    Zoals ik ;) number 42 van de wereld.. inmiddels spel vandaag verkocht.
     
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Tis geen patsen ^^ ik wou alleen ff zeggen dat ik altijd pas in de 2e helft goed begin te spelen, of iig een stuk beter
     
  19. Achillias

    Achillias Guest

    Valt me op trouwens dat de gemiddelde speler online in Fifa08, makkelijk te verslaan is :/
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat bedoel ik met dat de lat dan wel laag ligt ja :p dan win je al snel met 4-0 á 5-0, terwijl als je hogere spelers tegenkomt het soms nog best lastig is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina