1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berenscheet

    berenscheet Guest

    wordt die ranking van Fifa niet iedere week opgeschoont?? ik heb weleens met fifa 2005 23e gestaan:9..en een wedstrijd later 50e en toen zakte ik de hele tijd weg ookal won in of speelde ik gelijk.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb nu 13 online gewonnen en 1 verloren. hoe zie je hoeveelste je bent? hoe werkt dat systeem?
    wat gebeurt er als je tegenstander wegloopt?

    met pes 6 was ik 1 week de beste van de wereld:D


    edit: zojuist online Manchester - Chelsea 1-0 gewonnen door een goal van Carrick in de 94ste minuut:D
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Voeg mij toe, dan versla ik je wel. :cool:
     
  4. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    nou 80% wel. Ik speel altijd met Feyenoord :p maar verlies wel vaak, het lijkt wel of Barca dan moet winnen.

    Als ik met Feyenoord speel en tik, kom ik nooit vooruit, want tegestander komt altijd tussen de bal.. hoe ik ook paas, en geef ik soms goeie paas, paast die bal opeens naar links ofzo. hij luisterd niet meer dan :p

    Hebben meer mensen dit? ligt die aan mij of aan het team Feyenoord + opstelling.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet niet, ik denk dat het aan de tactiek ligt. Misschien zetten zij veel druk, en daarom komen zij steeds voor hun man. Ik heb dat ook steeds, dat ik voor mijn man kom als ik met Barca speel. Gewoon goed overtikken, en steeds je meters pakken als er een ruimte ligt.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    oke ik voeg je toe:D ik ben overigens altijd Man Utd
     
  7. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    ah oke. ja op 1 of andere manier lukt het bijna nooit om er goed door te kome :emo: en soms weer wel, maarja kga maar is met liverpool proberen dan.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    nu 15 gewonne 1 verloren:D:D
    maar kan iemand mijn vragen beantwoorden?
    waar staat de wereldranglijst en wat gebeurt er als je tegenstander wegloopt?
     
  9. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je dan geen punten. Daarnet kapte iemand in de rust en er kwam bijna (of helemaal) niets bij.

    Het was een psv'er, vond het blijkbaar vervelend dat ik voor stond met Ajax :)
     
  10. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, had ik met feyenoord. win ik van barca, daarna van ac milaan, en dan ajax en verlies ik 5-0 , kd8 kuttttt:emo: maar stopte niet. blijf gwn doorgaan wat trucjes oefenen enzo :p
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    en weet iemand waar de wereldranglijst staat? ik loop nu 17 op 1
     
  12. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik in career mode in hemelsnaam aan het einde van een seizoen mijn contract niet verlengen?! Na twee jaar VVV wil ik wel wat anders maar zoals ik aan het einde van het eerste seizoen ook had, voor je het weet heb je een nieuw contract getekend. Weet iemand dit?
     
  13. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo jongens, ff een vraagje , ik heb 2 hele mooie trucjes gedaan , eentje opgenomen en de andere niet , maar hoe doe je ze? als je dat kunnen uitleggen ben ik jullie zeer dankbaar :D Hier is het filmpje van me ene trucje:
    http://www.youtube.com/watch?v=wgyR7RixgSI

    (soorry voor slechte kwaliteit)

    En hier is een filmpje van het trucje wat ik ook deed maar niet opgenomen heb,

    http://www.youtube.com/watch?v=FIxKTHU9ge8

    ze lijken veel op elkaar maar ze zijn egt anders

    weet iemand hoe je deze doet

    Harstikke bedankt man:D

    Edit to Gauner: aan het eind van het seizoen kun je je spelerscontracten verlengen en daarna komt er een schermpje , dus gelijk naar de spelerscontracten komt het , dat komt vanzelf;) Suc6:)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  14. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    aan het eind van het seizoen wordt er toch gevraagd of je wil verlengen of niet. normaal gezien krijg je gans op het eind het scherm om contracten van spelers te verlengen. de truk is om nee te drukken:thumbs:...
     
  15. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Het commentaar is echt tergend zeg. Als de keeper de bal nog raakt bij een goal zegt evert doodleuk dat de bal gestopt is. Heel irritant (vooral bij een tegengoal).
     
  16. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat lijkt me idd erg kut. Normaal kon je bij FIFA altijd veranderen naar Engels.
    Ik heb nu FIFA 08 gekocht op shopto.com, ik zal wel ff melden wanneer ik hem binnen heb. Het is wel een goede site, maar ik moet nog afwachten hoe lang de levering duurt.
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik online ga moetg ik elke keer die roster downloaden en opslaan hoort dit of wat kan ik eraan doen?
     
  18. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een bug in het spel, als je ronaldinho vervangt in je arena dan moet je iederekeer als je online gaat die roosters opnieuw downloaden.
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    WTF ik ga na 2 jaar carreer met liverpool naar barca, en rara wat is de doelstelling. VOORKOM DEGRADATIE!
     
  20. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik en match wil hosten zegt hij na 2 a 3 minuten deze game is niet langer beschikbaar wat doe ik fout?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina