Als iedereen het zo erg vind neem ik van mij part een ander elftal. Vind dat juist ook leuk. Wist trouwens niet dat de hele selectie meegerekend werd! En er valt wel van te winnen want dat deed viktortje ook !
Pff, smoestjes om het uit te stellen. Maakt niet uit hoor: Nee jij blijft Newcaste! waarschijnlijk heb jij zo'n club in Zuid-Korea waar voor jij een helemaal uitgekiemde tactiek hebt waar alle ballen op 1 spits gaan waardoor je iedereen weer wegtikt. We kennen jou langer dan vandaag Danny, jij blijft bij Newcastle!
Al je hoog staat in fifa komt dat ook omdat je veel mindere ploegen neemt want dan krijg je meer vaardigheidspunten.Dus ik speel niet heel veel met snelle spelers.Maar snelheid is belangrijk.Doe maar eens mee aan FIFA Interactive World Cup dan weet je over wat ik spreek.Ik speel ook liever met Hull city dan met Man u hoor
Ik snap er geen zak van. Ik kom door alle testen maar de laatste xbox live krijg ik failed. Wat is dit voor bullshit!!
Hahaha ze willen allemaal tegen mij!!! hahaha. Nou ben bang dat het vandaag niet gaat lukken. Er is een storing bij xbox live. Sommige mensen kunnen er last van hebben. En het is nu nog niet meteen op te lossen. Dus ff afwachten en anders word het morgen!!!
Mitziej en ik kunnen niet spelen tegen elkaar. We dagen elkaar de hele tijd uit maar we komen beide niet bij het clubs kiezen!
Moeten jullie ff je nat bekijken. Kan zijn dat deze bij 1 van jullie op moderate staat of erger op strict!! En is dit allebei niet het geval dan kan het zijn dat het aan die xboxlive storing ligt.
Gister hadden we het ook al. Ik heb nog nooit gehad dat een wedstrijd geen verbinding kan maken. Zal wel ff kijken of het op te lossen is!
Yeah Olympique! Poule G 1. Borussia Dortmund--TSquares 2. Olympique Marseille--Dazlindragon 3. Hull City------------EmJeej 4. Sao Paulo----------De Kletskop Wie kan er morgen spelen? ^^
Hannover 96(Shin DvD) - Palermo(ErikBOX): 0 - 0 Geel: Nocerino(Palermo), Eggimann(Hannover 96) We waren redelijk aan elkaar gewaagd, kwamen ook beiden een aantal keertjes alleen op de keeper af maar het bleef bij halve kansjes. ErikBOX had nog wel een geniale steekpass waardoor hij mijn hele verdediging meteen had uitgespeeld maar helaas schoot hij daarna op de keeper. Palermo(ErikBOX) - Hannover 96(Shin DvD): 0 - 1 Ook deze wedstrijd leek op een gelijkspelletje te eindigen, we werden beiden wel wat gevaarlijker deze wedstrijd maar de bal wilde er maar niet in helaas. Tot op de laatste minuut waar Hanke mij redde en de rebound intikte na een schot van Bruschti(Ofzo . 90' Hanke 0-1 Geel: 2 spelers van Palermo waar ik de naam kwijt van ben
Espanyol - Galatasaray 0 - 2 25' Nonda 74' Nonda Was een gelijke strijd, allebei 4 schoten op doel. Ik iets gelukkiger in de afronding en ietsjes meer balbezit. Ben nou PSV aan het kijken daarna kan ik weer spelen!
hoewel de verbinding niet helemaal lekker liep is de 2-0 overwinning een verdiende overwinning voor galatasaray