Dus 5-0 voor jou Smoby? ik vond die Jojo altijd al zo'n misselijk mannetje, gefeliciteerd met je 6 punten! Laten we het nu maar gewoon zo laten. ook als je het nu pas allemaal leest is een reactie van ''PffPFPFfpfpp'' ook niet helemaal nodig. Ik had ook een tegenstander (robbin92) die tijd ging rekken en ik was ook flink pissig en heb zelfs overwogen de uitslag te veranderen maar ik deed het niet en uiteindelijk bleek dat Robbin helemaal niet door was (owned) Dus wat martijn deed was echt fout maar als je lullig verliest kan je soms flink pissig worden. Dus gewoon iedereen in poule B je potjes spelen! En Don Sloos, als je van Martijn wint.. maak even een foto van de uitslag, muwahuahua
Ja want jij ging tijdrekken en je gaf het niet eens toe. Ik geef toe dat ik eraan heb gedacht, ik zou het nooit doen maar als je flink genaaid wordt in een wedstrijd kan ik die woede begrijpen, en dat was het laatste wat ik erover zei want dit is geen spam topic
ik kan niet tegen juliorz spelen. zijn elkaar wel 10x gejoined maar er is iets mis met zijn nat volgens mij. Aangezien het menu na een paar seconden weggaat en dan zit je weer bij het begin menu van fifa 09...
Zo ik heb ff de stand bekeken in me eigen poule (poule B) is nog niet helemaal bij gewerkt op dit moment maakt verder ook niet uit maar dat is zeker de spannendste poule op het moment iedereen 5 punten alleen ik heb dan weer geluk met men 5-0 overwinning op psv want door het doelsaldo mag ik me nog steeds groepsleider noemen mooie strijd hoor jonge ga zo door
Galatasaray - PSV 1 - 0 '10 Nonda PSV - Galatasaray 1 - 0 '84 Koevermans Was wel aardig gelijk opgaand. Hij meer balbezit, maar allebei niet echt veel kansen gecreëerd.
owkej dan jullie hebben al jullie 6 wedstrijden nu afgerond alleen basdek heeft een beter doelsaldo dus staat op het moment aan kop het is nu afw8en wat ryd4n en ik doen morgen avond jullie houden de spanning er wel in zo
Ajax - I. Porto Alegre 6-1 Ajax: Huntelaar 5X, Suarez Porto Alegre: Nilmar Rood: Alvaro (Porto Alegre)
Poule D 1. Galatasaray-------6-8-5-4--Chezzzita 2. PSV Eindhoven----6-8-4-8--Styll3d 3. Espanyol----------4-5-6-3---Basdek 4. VFB Stuttgart-----4-5-4-4---ryd4n Espanyol = Chezzzita Galatasaray = Basdek
Heb ze allemaal toegevoegd, maar we zijn nog nooit tegelijk online geweest Ik kan vanaaf laat online zijn en morgenavond..