Klopt ik ook niet, maar ik was echt boos om Robbin92, ik had daarvoor al eens ruzie met hem en het eerste potje won ik 3-1. Het 2de potje won hij dus 2-0 en ging hij tijdrekken. IK kon hem wel opeten (:b maar ik zou het nooit doen hoor! Ik verbeter en voeg de nieuwe uitslagen vanmiddag toe, moet nu een paar uurtjes werken
Ik heb één wedstrijd tegen hem gespeeld geloof ik, de tweede moeten we nog spelen. Maar we hadden daarvoor ook al gespeeld, toen drukte hij in de 85'ste minuut op start en toen even later gingen we verder maar waren zijn spitsen onzichtbaar en scoorde hij ook de 0-1. Maar we hadden afgesproken om die overnieuw te spelen. Het werd uiteindelijk; 5-2 voor Marseille, mijn team dus. Goals; 9'ste: Cheyrou 24'ste: Ben Arfa 34'ste: Ziani 43'ste: Zidan (dortmund) 54'ste: Sahin (dortmund, ex feyenoorder) 71'ste: Cheyrou 84'ste: Cana
Nee sorry man, ik moet zo weg. Moet werken tot 22:00. Morgenmiddag heb ik wel tijd, dan ben ik rond 3 uur thuis, misschien wel eerder.
Getafe - Betis 1-2 Soldado 44' (GETAFE) Licht (ED) 27' (GETAFE) Sergio Garcia 83'(BETIS) Deze wedstrijd verdiende geen winnaar want we waren zo close en dat het bijna 0-1 werd omdat een pass terug een vrije trap wordt die net uit de kruising wordt gehaald(7min) Betis- Getafe 1-1 Emana 76'(BETIS) Soldado 59'(GETAFE) Deze wedstrijd was onverdiend Don Sloos verdiende in de laatste minuten echt om te winnen maar het zat er niet in.
Alphine heb je vanavond tijd om te spelen? Ik ben vanavond bij jerooney! Zeg maar of je vanavond kan, dan zie ik je wel op live.
Espanyol 0 - 0 vfb stuttgart Deze wedstrijd had ik moeten winnen, had terecht geweest in mijn ogen. Had veel kansen niet afgemaakt. Vfb stuttgart 0 - 1 Espanyol '87 Tamudo Was echt slecht deze wedstrijd, in 87ste minuut drukte ik de cutscene voor uittrap te snel door en passte tamudo in de voeten. Edit BasDek en Chezzzita door
ow was dat het ja ik zei al wat doe je zonde ma idd jij had de eerste wedstrijd moeten winnen dat was verdiend geweest 2e wedstrijd had ik iets meer kansjes maar ging er slordig mee om en had dus het geluk van die cutscenes doorklikken