Wel vaag dat we allebei tegen iedereen kunnen spelen maar niet tegen elkaar. Dan maar 2 gelijk erbij. Weet het anders ook niet!
Echt belachelijk dat et niet lukt!! vind et leuker om ze te spelen aangezien et me 2 laatste worden nog maar een paar keer proberen..
Smoby NL- Dyonko Sporting-Porto Alegre 0-1 goal: D'Allesandro Ging aardig, kwam er niet helemaal door aangezien sporting sterk verdedigde maar uiteindelijk toch gescoord met een randje buitenspel goal.
ey werkt het ook niet op de manier dat ik zei? moet je us proberen of hebben jullie dat al gedaan? naar adidas live season en dan speel tegen een friend. is eigenlijk de "be a pro" mode maar je kunt gewoon met je hele team spelen maar er zit alleen geen extra tijd bij dus alleen de volle 90 min maar dat is voor nu geen probleem d8 ik ik heb dit probleem ook met een maat van me dus wij doen het altijd zo ik hoor het wel of het is gelukt succes
Olympiacos - Fenerbache 1-0 Fenerbache - olympiacos 0-1 geen kaarten PerformedSiebe en WD Orange WD Orange was veel beter maar door een zondags schot en een eigendoelpunt toch kunnen winnen. voor de goede orde mijn naam staat niet goed in start post
Fenerbahce SK (WD Orange) vs Olympiacos Piraeus (Performed Siebe) --------------------------------------------------------------------- Fenerbahce SK 0 - 1 Olympiacos Piraeus Goal: Aaah.. vergeten ---------------------------------------------------------------------- Olympiacos Piraeus 1 - 0 Fenerbahce SK Goal: Diogo
Ariebaa wanneer heb je tijd? Want ik heb deze week avonddienst dus weet niet of je een keer voor 14.00 kan deze week?
heb je het op mijn manier geprobeerd? want dan kun je wel gewoon teams kiezen fftjes op het gele knopje drukken en kiezen maar khoor het wel
Als ik op Y klik kan ik niet de overige teams kiezen. Alleen ado! Deze wedstrijden kunnen dus niet gespeeld worden!
I. Porto Alegre 3-1 Lazio Roma goals Porto Alegre -Daniel Carvalho -Daniel Carvalho -D'allesandro wedstrijd 2: Lazio Roma 1-3 I. Porto Alegre goals porto alegre: -Daniel Carvalho -Alex -D'allesandro
Al gelukt? ps// De wedstrijd tegen Dyonko is gelukt^^ Hij was beter misschien had ik wel een punt verdient maar helaas, wel eindelijk met een vrijetrap gescoord haha. en weer een penalty gestopt! Mensen die door zijn veel succes verder!
Ligt het niet gewoon aan jullie nat? Staat die wel open bij jullie? Ik kan trouwens morgen de wedstrijden spelen.