Zou graag mee doen, lijkt me echt vet z'n goed georganiseerd tournooi/competitie. GT: ErikBOX Club: PSV
Ik ga denk ik morgen rond 18:00 loten, Donderdag is namelijk nog zo ver weg! En het ziet er voor jou niet goed uit ErikBOX.. er zijn met jou erbij 25 mensen, en 24 is een grens maar als er 32 mensen komen is dat de grens. Je kan je nog steeds inschrijven, maar dan moeten er wel 32 leden uit komen, wil je erbij horen.
JUIST! morgen lekker loten! Kennen we beginnen met de wedstrijden!! maybe kan ErikBOX op reservelijst als iemand verzaakt te spelen!
hoofdletters maken niet uit bij Friendrequests sorry WD Orange, je staat er nu tussen.. dat is slecht nieuws voor chezzzita..
Ja! maar er moeten wel 3 extra mensen komen. Of het aantal wordt 24, of het wordt 32 maar niet 29. Dus met jou erbij hebben we 29, nog 3 mensen en we hebben een heel mooi tournooi! Ik ga eerst de poules loten, daarna het persoon per team. Dus nog 3 mensen en we hebben er 32!
hehe jerooney we meet again off: Viktortje zit je nog in een wedstrijd momenteel bij fc niet dan evert? zit namelijk al een half uur in die dressing room
jup hij is vastgelopen en we willen onze niet leave reputatie hoog houden. We zitten dus te wachten tot ze leaven! We hebben 32 Teams!!! Ik moet nu 8 teams erbij doen van 3 1/2 of 4 sterren maar ik zit dus in een potje.. Ik weet een paar teams al uit me hoeft maar voor de rest moeten jullie nog ff wachten.. De loting komt vanavond al!
uit je hoef of uit je hoofd? ik speel mijn wedstrijden bij jerooney onder zijn gamertag, hoop dat dat geen probleem is.. iig bij andere toernooien niet