Nee scoorde niet, gaf wel 2 assists. Dat potje ging erg lekker iig. Mja, ligt ook aan de tegenstander natuurlijk.
WTF.... Dvd NL ik gaan voor de gein even spelen Atlectico Madrid(ik)-Fioritina 4-1 Daarna Man UTD(ik)-Arsenal: In de 1e helft scoorde ik 3x het stond 0-3 en toen had hij 2de helft zijn headset uit en nadat ik de 4-0 gescoord na veel trappen op mijn enkels, disconnect hij en kickt mij uit zijn friendlijst leg aub uit zou vast een reden voor hebben
ik kan niet goed tegen me verlies... zeker niet op die manier hoe het vanm ging je staat in me friendlijst
het was een combinatie van factoren, beetje wat er bij me thuis gebeurd. srry iig edit: Chelsea - Inter 5-1 DeePoE 2x DvD_NL 1x FrostbiteNL 1 x
ja we begonnen goed, maar die tegenstanders waren ook erg sterk, dus geen schande dat we van een paar ploegen verloren
Hoe meer we spelen hoe beter we worden. VANAVOND VANAF 8 UUR CLUBWEDSTRIJD voor degene die de club nog willen vervoegen laat hier een berichtje achter en je krijgt je invite deze avond nog. Je invite kan je vinden in je spelershub.
Ik zou proberen om op tijd te kopen moet nog mijn scheenbeschermers kopen anders mag ik niet mee doen met Pelt United Maar jullie merken het wel, ik hoop dat ik kan