Degen die de club nog willen joinen, even je TAG hier achter laten. De nieuwe invites zullen deze avond verstuurd worden. !!
Ik zal er wederom zijn tegen half 9 degen die de club nog willen vervoegen laat je tag achter en je krijgt deze avond een invite.
We moeten eens werk maken van die achievement 10VS10 clubmatch we hebben tegen de 30 man in de club zitten we zouden enkel nog een datum moeten vastleggen +- 1 week van tervoren. Ik stel voor dit te doen op een weekavond om 20u30 Volgende week dinsdag BV om 20U30. Dan kunnen we iedereen tijdig aanspreken om tijd vrij te maken Dinsdag 21-10-08 om 20u30 (10VS10 CLUBACHIEVEMENT (vermeld je naam als je ZEKER meedoet) 1. D RIDAH 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. + RESERVES
Wijziging van datum. dinsdag+woensdag+donderdag zijn er veel die moeten trainen voor hun sportclub, vrijdag is het op stap gaan. dus dan schiet maandag nog over. We proberen eerst komende maandag komen we niet aan 10 man (dat betwijfel ik) schuiven we dit op naar de week erna. Als je zeker meedoet graag je naam aanvullen in de lijst. MAANDAG 20-10-08 (20u30 in kleedkamer) 10VS10 CLUB ACHIEVEMENT 1. D RIDAH