aangezien we tot 7 januari de tijd hebben speel ik het liefst na 24 december ( dan heb ik me harde schijf en kan ik fifa 09 erop zetten) vast want de cd die ik nu heb loopt nogal is vast...
nogmaals west ham tegen psv nu winst voor west ham : west ham - psv 1 -0 was een goede wedstrijd ik had gewoon erg veel geluk *)
1e KLASSE----------------------WG--DV--DT--P -Sjoemie - Fenerbahce-----------0----0---0---0 -M4RL0N043 - VfB Stuttgart------0----0---0---0 -IX BUDDHA XI - Celtic-----------0----0---0---0 -Gwn Ali - Hamburger SV---------0----0---0---0 -danielone - newcastle united----0----0---0---0 2e KLASSE----------------------WG--DV--DT--P -wappiiieee - west ham-----------2----2---1---4 -Reuj - Udinese------------------1----2---1---3 -ferronn - PSV-------------------3-----2---4---1 -DE KLETSKOP - leverkusen-------0----0---0---0 -dj risto - marseille---------------0----0---0---0 klopt er iets niet zeg het
Feronn heeft toch maar 2x gespeeld? Tegen Udinese en West Ham? Wappiieee heeft toch maar 1x gespeeld tegen Feronn? Of hebben jullie het via PM geregeld? Kan er iemand uit de 1e klasse donderdagavond ca. 20.15 2 games doen uit en thuis?
Als ik online wil spelen komt er te staan; Je account is nog niet goedgekeurd door een volwassene. Vraag de geadresseerde de goedkeuring te voltoien. Wil je de bevestiging per email verzenden? Dan druk ik ok ja&druk het emailadres van me ouders in. Die komt gewoon aan tot dan toe geen probleem. Maar als ik dan op 'Ga akkoord' klik staat er; Account kind activeren Ongeldige status EA-account. Kan de status van dit account niet wijzigen. Kan iemand me helpen, alvast bedankt Gr. Leroy
Je moet gewoon je leeftijd bij je eigen emailadres op 18+ zetten en dan dat mailtje daar naartoe laten sturen. Maar waarom post je dat in deze thread?
Sorry, ik dacht jullie spelen een online toernooi dus jullie moeten dat wel weten ;D Maar hoe doe ik dat?
Heb nu ook de uitwedstrijd tegen ferronn gespeeld: PSV - Udinese 0 - 1 25 min. Quagliarella Sjonge jonge wat een kansen had ik, t had wel 0 - 5 mogen zijn
Marlon043 - Buddha ----> Stuttgart - Celtic 4 - 0 Na 5 minuten was het al 2 - 0, Celtic was kansloos deze game
Wat een geluk die 1e 5 minuten.. Het lukte echt allemaal, daarna ging het wel slomer, maar wel een aantal gemiste kansen. Kijk uit naar de andere wedstrijd!
Ik, Celtic, had toch ook wel een paar kansjes...... Je hebt terecht gewonnen! Vanavond de return spelen? Ben vanaf ca. 20.15 online
mensen ik ben er!! wist helemaal niet dat er alweer een nieuwe competitie opgezet was haha!! maar ik ben er iniedergeval weer!! en de kletskop die heeft gelooflijk ik internetproblemen!! maar die speelt zijn wedstrijden wel!!