1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

fifa 09 competitie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door gipsy king, 17 okt 2008.

1. gipsy king

gipsy king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de eerste pagina staat het tog

2. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owjah? waar dan? wie moet er tegen wie hoe wil je het gaan doen als er dalijk 6 clubs door zijn want er promoveren er 2 per klasse dan hou je er 6 over? krijgen we dan weer een poul fase want knock out fase gaat hem niet worden dan? dat bedoel ik met hoe het precies in mekaar steekt

3. gipsy king

gipsy king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie tegen wie moet dat bepaal je zelf je krijgt 1 week de tijd om alle wetsrijden te spelen dan zal de copetitie herstarten ook al zijn niet alle wetstrijden gespeelt. dan begint het gewoon opnieuw

Wou juist naar mijn league gaan, maar hij kon nix vinden.
    Heel raar

4. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog plaats?

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Pas op he jongens.Ik kreeg vandaag een invite om voor deze competitie te spelen van pioneerboy die speelt met Liverpool na 20 min sta ik 4-0 voor en zegt hij blaas mijne zak op en hij stopt.Ook was hij tijdens de wedstrijd heel de tijd aan het verwijten.Triest dat zo iemand mee doet.Pas op voor dit klein kind dus

6. gipsy king

gipsy king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spelers die niet komen opdagen of 0 wetstrijden hebben gespeeld worden op het eind van de copetite gekikt. die kun je dan vevangen met het zelvde team en in dezelvde klasse dus er komt een wachtlijst. inschrijven doe je door je gamertag te vermelden

7. BasdeK

BasdeK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sevilla - Newcastle Utd. 4-2

28' 0-1 Owen
    38' 1-1 Romaric
    45' 2-1 Kanoute

47' 2-2 Owen
    49' 3-2 Luis Fabiano
    86' 4-2 Romaric

Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  8. BasdeK

BasdeK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fiorentina - Sevilla 0-4

Weet niet meer wie er gescoort heeft, en wil het niet weten ook:p
    Beetje slechte partij mijnerzijds...

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil heel graag meedoen maar om te 1 of andere manier kom ik maar niet bij de league en elke inv voor een game kan niet geacpteer worden iemand idee hoe dat kan?

10. gipsy king

gipsy king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ZAL IK REKENING MEE HOUDEN. STAP ER ANDERS EENS UIT ENER TERUG IN MISCHIEN KUN JE DAN WEL SPELEN

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    oke is goed

12. gipsy king

gipsy king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in eerste klasse is niet veel actie:'-( zijn allemaal mensen van dit forum

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zal wel komen omdaat er al 3 leagues en 7 tournooitjes hier op xbw zijn.
    En aangezien het niet alleen op deze site wordt gehouden hebben mensen denk ik moeite de tegenstander te vinden.
    Als je een tournooitje maakt moet je het wel zelf lopende houden, met een leuke lay-out, en mensen een beetje motiveren hun wedstrijden snel te spelen!
    Ik bekritiseer je niet ofzo ik geef alleen tips, en het is ook gewoon stom dat je je ergens voor aanmeld en dat je dan niet gaat spelen..

14. Iceberg

Iceberg Prison Break

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel in de eerste klasse, tot nu toe heb ik tegen iedereen gespeeld die ik online gezien heb....dit zijn maar 3 personen geweest =(
    De rest ben ik helaas nog niet online tegengekomen.

Misschien is het een idee dat iedereen even opgeeft rond welke tijd je vaak online te vinden bent?
    Dan kan je de tijden achter de namen zetten op de eerste pagina.
    Je zou ook de poule indeling hierop kunnen aanpassen, zodat iedereen die ongeveer op hetzelfde tijdstip speelt bij elkaar in de poule komt.

Wat gebeurd er nu eigenlijk met de mensen die veel te weinig wedstrijden hebben gespeeld? worden die eruit gezet ofzo?

15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het toernooi wordt toch gereset op 26 okt?

hopelijk dat ik daarna wel meekan spelen8)

16. gipsy king

gipsy king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe structuur iedereen in dezelvde klasse nieuwe start wie doet er noch mee

17. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey man ik sta er op het moment bij, alleen doordat de competitie op 26 okt opnieuw van start gaat kan ik niet verder aan de competite deelnemen... excuses daarvoor. Ik moet namelijk 2 weken plus weekend op oefening voor me werk dus dan zou ik het toernooi in duigen lopen daardoor okej:) Dus de eerste van de wachtlijst kan mijn plaats innemen.

ChezZzITA - Lazio Roma

18. Iceberg

Iceberg Prison Break

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid: je zegt dat de competitie uit 2 speeldagen per week zal bestaan....heb ik het dan goed begrepen dat je in een week tijd 2 maal tegen dezelfde tegenstander speelt?

Zo ja, is dat niet een beetje veel als er nu al zoveel problemen zijn (in de 1e klasse) om genoeg wedstrijden te spelen?

En wat bedoel je met: "komt je tegenstander niet opdagen laat het me weten"...
    bedoel je daarmee als je tegenstander leaved ofzo?

Ik wil trouwens nog wel gewoon meedoen hoor ;)

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    ik wil ook nog steeds meedoen

20. gipsy king

gipsy king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je tegestander niet online komt laat me het dan weten je zult dan geen waarschuwing krijgen 3maal waarschuwins is kick

Laatst bewerkt: 24 okt 2008

Deel Deze Pagina