Juventus-tottenhamhotspur 1-4 doelpuntenmakers: Bent 3x Bentley Trezeguet Gele kaarten: Legrottagile Rode kaaten: Chielini Molinaro
Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk hoe deze competitie nou in z'n werk gaat....bij online leagues staat ie er in ieder geval niet meer bij. Is het nou de bedoeling dat je iemand uit je klasse gewoon moet inviten voor een unranked match en dan de uitslag op het forum zet???
Ja dat is de bedoeling. En ik zie dat wij nog een keer tegen elkaar moeten. Dus wanneer heb je tijd? Ik kan sowieso vanavond..
Oke dan is dat duidelijk.... Ik kan vanavond ook wel, maar wel pas laat. Anders zie ik je wel gewoon online!
Groot misverstand!! Tottenham Hotspur-juventus 4-1 4x bent 1x trezeguet dus 4-1 voor PimIaden!! Gele kaarten: Legrottagile Rode kaaten: Chielini Molinaro
Er wordt wel weer erg weinig gespeeld in klasse 1...de nieuwe opzet heeft niet echt veel geholpen. Ik zag trouwens pas net dat er in de openingspost een wedstrijdschema te vinden is Ik heb wel twee wedstrijden gespeeld, maar één daarvan is niet volgens het schema. @ de organisatie: ben je van plan om nogmaals iets aan de opzet te veranderen, of kick je gewoon de mensen die nog geen wedstrijden hebben gespeeld totdat er een groep mensen is die wel hun wedstrijden spelen?
mvajax je bent nu juventus sorry maat mvajax was eerst ik ze je op de wachtlijst http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=120791