Dat zal Danny niet leuk vinden.. De Graafschap Heracles Willem II Wie wilt er met één van deze teams als laatste meedoen?
Ja lullig maar moet mijn geboortestad een beetje steunen hè.. Ga ook nog wel eens naar een wedstrijd van ADO dus heb ook wel een beetje recht
Ik maakte maar een grapje hoor Oke we zijn compleet, ik ga zometeen loten, en dan geef ik meteen de regels
Trouwens wel jammer dat er op FIFA09 geen eerste divisie teams op zitten net als bij Engeland wel het geval is, anders was het toernooi nog leuker.
josh wil je nu tegen mij (sparta) Alleen is er wel een grote kans dat ik D/C @viktor het moet inplaats van Aphine toch PowerSlim NL - Roda JC zijn
Liever niet nu. Kun je vanavond? Je kunt met een gold trial kaartje trouwens toch wel gewoon FIFA09 online spelen? (Mijn gold is verlopen en moet nog nieuw bestellen)
Qua stats had ik het bijna niet slechter kunnen treffen met PSV en Feyenoord in mijn poule. Nou ja, ik zal in ieder geval mijn best doen. Zal iedereen uit mijn poule even een friend request sturen.
PSV word moeilijk heb al paar keer tegen die gozer gespeeld met een mindere team en dat liep niet goed af. Maar het kan te doen zijn om door te gaan
ach ik ben zelf pas een paar dagen begonnen met fifa 09. speelde hiervoor de pes reeks. Zolang het leuk blijft maakt winnen of verliezen niet zoveel uit
Helemaal vergeten! Oja, scherp Ik heb trouwens momenteel geen FIFA () Over 2 weken maximaal heb ik hem weer